Ik heb nog met Hitler in de klas gezeten.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:32 schreef monkyyy het volgende:
De broer van Foppe heeft mij les gegeven op de basisschool, leraar groep 7. Fun fact.
Was jij dat Joodse jongetje wat hem altijd moest treiterenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb nog met Hitler in de klas gezeten.
quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ronaldo is de mannelijke Shanice van der Sanden.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:33 schreef Oliver23 het volgende:
Ik kan die afgrijselijke Shanice van de Sanden niet meer zien zeg. Denkt dat ze de vrouwelijke Cristiano Ronaldo is en denkt dat de EK titel meer een individuele prestatie is dan een teamprestatie.
[..]
En over de zogenaamde onterechte kritiek van Waterreus, Dijkshoorn, van Hanegem, Jan Roos, Jan Willem van Ede en Arnold Muhrenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zit te wachten op calimero-gejank dat niemand de eredivisie gaat uitzenden
Jan Willem van Ede was wel een god vroeger bij NACquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:35 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
En over de zogenaamde onterechte kritiek van Waterreus, Dijkshoorn, van Hanegem, Jan Roos, Jan Willem van Ede en Arnold Muhren
quote:
[..]
Wat kan ze ballen he.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]![]()
![]()
(overigens al de 3de ex-hockeyster die ik de afgelopen dagen bij het team heb gezien, na Minke en Fatima)
NAC?????quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jan Willem van Ede was wel een god vroeger bij NAC
Best pijnlijk, als je weet waar de huldiging was vanavondquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jan Willem van Ede was wel een god vroeger bij NAC
Ik was dat seizoen gewoon vergetenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat jaartje in de goudengids divisie
Archil Arveladze genotquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:39 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik was dat seizoen gewoon vergeten
En die 10 die ervoor stonden dan?quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:40 schreef Oliver23 het volgende:
Wie durft de vraag te stellen: "Was de 4-2 ook niet een beetje te wijten aan de hele slechte keepster uit Denemarken?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |