Ze zijn nog geen 21.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:01 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik heb zelf een tweeling van net 6,die vertonen nu al minder claimgedrag dan deze twee.
Kan niet. Opoe is op visite.quote:
Feit blijft, dat deze meisjes een ziekelijke relatie hebben en hopelijk er wat aan gaan doen, als ze Utopia uit zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben altijd samen geslapen. Nu wonen ze samen in één huis en slapen ze nog steeds samen in een tweepersoonsbed.
Op Mallorca had Demi een vriendje en zelfs toen sliep Fay erbij.
Nee kan je je geile fikken er lekker af blijvenquote:
Dat unheimische gevoel heb ik dus ook al een paar dagen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het meest hoopvolle scenario is natuurlijk dat Deempje zo verschrikkelijk doodziek wordt van dat in Utopia rondhangen dat ze Fee overhaalt om mee te vertrekken.. samen uit, samen opgerot
Een siamese twin is er niks bij .....quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zeg maar nee, dan krijg je er twee!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die oog-en bikinilijnlaserering gaan er toch nooit komen, en de modellendroom ook niet, ze kunnen dus rustig pleittequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat unheimische gevoel heb ik dus ook al een paar dagen.
I second that.quote:
De kamelen lopen door de woestijn. Ik herhaal: de kamelen lopen door de woestijn.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo vind ik de twins op hun leukst: lekker samen tutten, zonder anderen erbij. Dan zijn ze ook heerlijk zichzelf. Tweezelf..*O*
De febo zou die spelletjes eens moeten verbieden. Laat ze maar verplicht gezellig doen met elkaar. Levert weer meer tv minuten en momentjes op.quote:
Edit : ik heb het nog niet gezegd of die kut platvis komt er weer bijquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo vind ik de twins op hun leukst: lekker samen tutten, zonder anderen erbij. Dan zijn ze ook heerlijk zichzelf.
Als ze maar gelukkig zijn. Samen of met een partner. Daar hebben wij ons gelukkig helemaal niet mee te bemoeien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Feit blijft, dat deze meisjes een ziekelijke relatie hebben en hopelijk er wat aan gaan doen, als ze Utopia uit zijn.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:11 schreef lonneberga het volgende:
[..]
tegen die tijd bindt ik ze wel vast
Deze tweeling is mentaal-siamees.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:12 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Een siamese twin is er niks bij .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |