ja natuurlijk , ik gun je het het buiten alle stemmen op jeroenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Ach mij boeit het totaal niet meer wie op wie stemt, vaak toch allemaal lafaards qua stemmen
maakt ook niets uit, Jegoentje gaat weg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Ach mij boeit het totaal niet meer wie op wie stemt, vaak toch allemaal lafaards qua stemmen
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef lonneberga het volgende:
Ik zie Chip nog wel een ps krijgen.
Ze passen zich gewoon aan om daar te overleven. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
schijnheilig, net liep ze nog te knuffelen alsof het haar beste vriendin was. De slangen zijn echt achterbakse slangen
Billy krijgt er weer geen een.....anders wordt het gelijk afgestraft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekeren Billy denk ik ook en misschien één van de twins
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Twin hebben HBO opl gedaan toch
Eenden met vinnen TT
Eensquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Huub zei toch al dat er alleen maar goed opgeleide mensen in zijn showtje zaten?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Twin hebben HBO opl gedaan toch
Eenden met vinnen TT
renequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:50 schreef Gooddeal het volgende:
Wie is dat die zo stinkt? Hij slaapt bij Chipp.
Die haatbaard.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:50 schreef Gooddeal het volgende:
Wie is dat die zo stinkt? Hij slaapt bij Chipp.
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja natuurlijk , ik gun je het het buiten alle stemmen op rene
Dat denk ik niet, denk eerder dat Rene of Jacco weg gaatquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
maakt ook niets uit, Jegoentje gaat weg.
sorryquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
wat bedoel je?
[..]
Dat denk ik niet, denk eerder dat Rene of Jacco weg gaat
zou kunnen dat die af en toe naar zweet ruikt, die is ook heel vaak aan het werk, daar ga je van zwetenquote:
quote:
thnxsquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub zei toch al dat er alleen maar goed opgeleide mensen in zijn showtje zaten?![]()
En vlindertjes!
Dan had je maar beter naar ons moeten luisteren......quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:52 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
sorryjeroen , dat gaat iedereen zeggen allemaal laffe personen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |