Ik zat te genieten, had de vingers niet bij de knoppen.quote:
zou ik ook doenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:30 schreef Bolasie het volgende:
Van Es zit aan haar tieten
inb4 welke
Ach ze hebben het zelf voor de rest gedaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Thuisploeg wordt altijd geholpen he.
Over 20 jaar weet je nog waar je was op 3 augustus 2017.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:31 schreef Toefjes het volgende:
Straks ga ik mezelf in slaap huilen van geluk.
Wat een avond.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:31 schreef Toefjes het volgende:
Straks ga ik mezelf in slaap huilen van geluk.
Wat een avond.
ga je me dan bellen?quote:
Dit kan ik mn kleinkinderen nog vertellen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Over 20 jaar weet je nog waar je was op 3 augustus 2017.
https://evajinek.kro-ncrv.nl/quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:32 schreef Windhapper het volgende:
Zit Derksen straks ook weer bij Jinek?
ghehe nu moet ik denken aan jiskefetquote:
iddquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:36 schreef Onnoman het volgende:
[..]
idd
ben superblij
fcu door..
NL door
cheers m8!!!quote:
mijn wijn is opquote:
dan dan dan?quote:
Ja, dat dacht ik ook gezien te hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Waarom leek het of van Lunteren boos was ?
HAHAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:37 schreef Mani89 het volgende:
PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV
Ja vond het een vaag momentjequote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook gezien te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Amsterdam Zuidoostquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:38 schreef Collide het volgende:
Waar kan ik het beste parkeren maandag in Amsterdam?
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Willen jullie een grap horen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
smerig racistischquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Woman of the match
Dat moet zijn "Reiziger of the match"
Oranje moet even de EK-wedstrijden tegen Denemarken van 1992 bekijken, om onderschatting te voorkomen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog even drie dagen concentratie nu en die Denen niet het idee geven dat er nog iets te halen is
Ja, dat weet ik nog wel...quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oranje moet even de EK-wedstrijden tegen Denemarken van 1992 bekijken, om onderschatting te voorkomen.
Traumatischquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog wel...
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:39 schreef Anne het volgende:
Ik mis de oranje icoontjes hier een beetje trouwens.
Dus laat ik dat maar even compenseren dan.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:39 schreef Anne het volgende:
Ik mis de oranje icoontjes hier een beetje trouwens.
Dus laat ik dat maar even compenseren dan.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:40 schreef Strani het volgende:
Ik kijk hier nu voor het eerst maar ik zie dat de VBL-pubers ook dit topic alweer aan het vertrollen zijn.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik mag van mijn vrouw geen maidens redden.
twitter:eddy_terstall twitterde op donderdag 03-08-2017 om 22:35:13Dit is geen tijd voor complimenten. Ik vond ze juist niet best vanavond https://t.co/KuinLoSAbQ reageer retweet
twitter:MikeSplithof twitterde op donderdag 03-08-2017 om 22:32:08PSV speelt echt als een stel wijven... #osipsv reageer retweet
Als ze dat doelpunt tegen het GOS niet hadden afgekeurd, was hij veel ontspannener die wedstrijd tegen Denemarken ingegaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laatste actie van Van Basten op een eindtoernooi, als enige een penalty missen. Gvd wat zuur
Huilenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:40 schreef Strani het volgende:
Ik kijk hier nu voor het eerst maar ik zie dat de VBL-pubers ook dit topic alweer aan het vertrollen zijn.
Oja, het GOS. Zo lang geleden is dat al.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ze dat doelpunt tegen het GOS niet hadden afgekeurd, was hij veel ontspannener die wedstrijd tegen Denemarken ingegaan.
Waar zie je getroll?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:40 schreef Strani het volgende:
De meeste users hier waren toen -16 jaar oud, inderdaad.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oja, het GOS. Zo lang geleden is dat al.
Alles kan kapotquote:
40-45quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:45 schreef KolonelBroodje het volgende:
Iemand enig idee hoeveel publiek er normaal ongeveer op de tribunes zitten bij de vrouwen? Bij Arsenal,Bayern, Barca etc?
vergeet Hazes Junior nietquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:45 schreef Collide het volgende:
Toch mooi dat Wolter Kroes, John de Bever etc. binnenkort weer wat schnabbels hebben.
Vraag ik voor een vriendquote:
idd. Hoeveel kijken dr bij de mannen?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
5 mili
Dit hele land is echt triest als we de 5+ mil niet halen
Jaquote:
300 en een paardekopquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:45 schreef KolonelBroodje het volgende:
Iemand enig idee hoeveel publiek er normaal ongeveer op de tribunes zitten bij de vrouwen? Bij Arsenal,Bayern, Barca etc?
Ik was 11quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
De meeste users hier waren toen -16 jaar oud, inderdaad.
Bij een finale zo'n 11 miljoen dacht ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:46 schreef Voetbalmeisje het volgende:
[..]
idd. Hoeveel kijken dr bij de mannen?
Bij een EK/WK-finale 10 miljoen+quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:46 schreef Voetbalmeisje het volgende:
[..]
idd. Hoeveel kijken dr bij de mannen?
Is de vriend van Spitze tochquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waar komt Pierre opeens vandaan?
Die krijgt elke keer een hernia als die een erectie krijgtquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:47 schreef Onnoman het volgende:
hooijdonk valt zo flauw ivm erectie in 3 2 1
Gmmm truequote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik zou denk ik mn shirt uittrekken en gewoon springen op mensen Divje
Ik ben allang blij dat hij niet meer die grijze pratende kut op zijn kin heeft. Traumatische beelden.quote:
LIWWADDEN WEETSTWELquote:
En terecht... heerlijk beeld vab de achterkantquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat te genieten, had de vingers niet bij de knoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |