Niet zeiken in Engeland betaal je 50 pond p maand om voetbal te kijkenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:43 schreef KingRadler het volgende:
als we zo door gaan hebben we ook geen CL en EL op televisie. Moeten we ervoor betalen om wedstrijden te zien. Wie wil de rechten hebben.
Ik kan er met mijn pet dan ook niet bij dat PSV al 1,5 wedstrijd mij de indruk geeft gewoon niet te kunnen scoren. Verdomd belangrijke wedstrijden zijn dit, en het eerste half uur staan ze zo laks op het veld.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup nu bijna allemaal zo vroeg beginnen als Utrecht dit jaar![]()
Daarom ook echt een schande als PSV er nu uitgaat, want in dit jaar moeten de Nederlandse clubs een sprong maken
daar ben ik ook voorstander van.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet zeiken in Engeland betaal je 50 pond p maand om voetbal te kijken
Je selectie is gewoon slecht. Plus een matige trainerquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn pet dan ook niet bij dat PSV al 1,5 wedstrijd mij de indruk geeft gewoon niet te kunnen scoren. Verdomd belangrijke wedstrijden zijn dit, en het eerste half uur staan ze zo laks op het veld.
Echt, je gaat je gewoon schamen voor je club.
Gelukkig is het vrouwenvoetbal nog wel gratis..quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet zeiken in Engeland betaal je 50 pond p maand om voetbal te kijken
Jullie konden dat met opgeheven hoofd doen tegen een goede tegenstander in 2 mooie potten.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wij konden ons gister in slaap huilen, vanavond is het jullie beurt zo te zien.
Lijkt wel of PSV nooit wilt in de EL, terwijl je spelers daar ook in de kijker speelt als je het een beetje leuk doet. Heeft financieel alleen maar voordelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn pet dan ook niet bij dat PSV al 1,5 wedstrijd mij de indruk geeft gewoon niet te kunnen scoren. Verdomd belangrijke wedstrijden zijn dit, en het eerste half uur staan ze zo laks op het veld.
Hopen op een gunstige loting en veel thuis wedstrijden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk je dat ze uit op een koude woensdag avond in december bij Utrecht kunnen winnen dan?
Gewoon meer een gebrek aan goede tactiek en sowieso achterin teveel middelmaat. En voorin is het ook maar muah. Middenveld met Pröpper die heel vorig seizoen kut was voor jullie en Hendrix wat een aardige speler is maar ook het verschil niet maakt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mario Beenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:31 schreef KingRadler het volgende:
Cocu kan zijn spullen pakken, als ik PSV was zou ik Mario Been pakken of Verbeek.
Trainer moet gewoon weg.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je selectie is gewoon slecht. Plus een matige trainer
Niet dat dit PSV kan wat Ajax vorig seizoen deed, maar je kon wel zien dat je met een Nederlandse ploeg een verdomd mooi Europees jaar kunt draaien.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Lijkt wel of PSV nooit wilt in de EL, terwijl je spelers daar ook in de kijker speelt als je het een beetje leuk doet. Heeft financieel alleen maar voordelen.
Als je niks weet te creëren tegen een team als dit lijkt me dat je meer problemen in aanvallend opzicht hebt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Probleem is toch echt wel die verdediging. Lekker niks halen genot
Dan ga je het ook heel moeilijk krijgen tegen de 12 Eredivisie clubs die gewoon de bus parkeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als je niks weet te creëren tegen een team als dit lijkt me dat je meer problemen in aanvallend opzicht hebt.
Ziet er dit jaar weer uit dat er bij jullie 1 persoon kampioen wordt, en dat is Cocu voor 100m dom kijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jullie konden dat met opgeheven hoofd doen tegen een goede tegenstander in 2 mooie potten.
Wij in 2 draken van wedstrijden tegen een team van stucadoors, metselaars en varkensboeren.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ziet er dit jaar weer uit dat er bij jullie 1 persoon kampioen wordt, en dat is Cocu voor 100m dom kijken.
Van PSV mag je best verwachten dat ze een kwart finale halen in EL, in ieder geval groep overleven. Maar niet eens plaatsen voor groep is wel echt een blamage.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet dat dit PSV kan wat Ajax vorig seizoen deed, maar je kon wel zien dat je met een Nederlandse ploeg een verdomd mooi Europees jaar kunt draaien.
Is toch waar. Die gaat straks weer ontzettend dom uit zijn bakkes kijken en lullen in die interviews straks.quote:
Deze zomerstop was voor hem HET moment geweest om te veranderen. Aantal spelers vertrokken na een mislukt seizoen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Van PSV mag je best verwachten dat ze een kwart finale halen in EL, in ieder geval groep overleven. Maar niet eens plaatsen voor groep is wel echt een blamage.
Probleem is alleen dat Cocu geen reet gaat veranderen aan het spel.
Moet Brands wel goede vervangers halen ook. En er is nu eenmaal weinig geld omdat PSV een aantal seizoenen geleden heeft gegokt op de oudere ervaren spelers die weliswaar stabieler zijn maar dan ook minder zullen opleveren.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Deze zomerstop was voor hem HET moment geweest om te veranderen. Aantal spelers vertrokken na een mislukt seizoen.
Jongens als Guardado waren leuk, maar hebben je uiteindelijk in dat opzicht alleen maar geld gekostquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet Brands wel goede vervangers halen ook. En er is nu eenmaal weinig geld omdat PSV een aantal seizoenen geleden heeft gegokt op de oudere ervaren spelers die weliswaar stabieler zijn maar dan ook minder zullen opleveren.
Het is maar waar je voor kiest inderdaad. En vorig jaar ook al die huurspelers, en dan een aankoop als Ramselaar die nu dan moet banken.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Jongens als Guardado waren leuk, maar hebben je uiteindelijk in dat opzicht alleen maar geld gekost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |