Kan je niet onder elke post plaatsen: ''Daar teken ik voor''?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar teken ik voor. Gelukkig heeft Utrecht de voorlopige eer voor NL gered.
Zand in de ogen strooien.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:42 schreef Max23 het volgende:
Dit team gaat niet eens in de buurt komen van Feyenoord en Ajax komend seizoen
Dit was toch ook gewoon Euopees voetbal?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Voor het eerst in 44 jaar geen Europees voetbal voor PSV.
#exitCocu
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je niet onder elke post plaatsen: ''Daar teken ik voor''?
#COCONUTquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Om nou het hele seizoen op te zeggen gaat ook wel te ver
Als je een verkapte intertoto als Europees voetbal ziet wel ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit was toch ook gewoon Euopees voetbal?
Tot en met het seizoen van ons meest recente kampioenschap zelfs vgm.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Faber heeft toch geen club meer?
Die was een tijd lang nummer 2 achter Cocu weet ik nog
Geld van Willems... WEGquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:44 schreef Scarface88 het volgende:
Voor het eerst in 43 jaar geen Europees voetbal6 miljoen aan inkomsten mislopen... Vraag me af of topsport Toon nu durft in te grijpen. Cocu is niet langer geloofwaardig.
Voor het eerst in 43jaar niet in het hoofdtoernooiquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
kwalificatie voorquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het zou staf en spelersgroep sieren als ze dat gat van 6 miljoen dichten door naar rato salaris in te leveren.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:44 schreef Scarface88 het volgende:
Voor het eerst in 43 jaar geen Europees voetbal6 miljoen aan inkomsten mislopen... Vraag me af of topsport Toon nu durft in te grijpen. Cocu is niet langer geloofwaardig.
Oké, niet in een Europees hoofdtoernooi sinds 44 jaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Inderdaad. Bizar.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:42 schreef Max23 het volgende:
Dit team gaat niet eens in de buurt komen van Feyenoord en Ajax komend seizoen
Geloof je ook nog in sinterklaas?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou staf en spelersgroep sieren als ze dat gat van 6 miljoen dichten door naar rato salaris in te leveren.
Geld is geen probleem voor PSV, gemeente Eindhoven springt wel bij als het penibel wordtquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou staf en spelersgroep sieren als ze dat gat van 6 miljoen dichten door naar rato salaris in te leveren.
uiteraardquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:46 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat PSV de EL niet serieus neemt, ze gaan duidelijk vol voor het kampioenschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |