SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
alleen zon boerinnen hoofd. Geen idee waarom maar ik erger mij daar altijd aanquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
z'n vriendin Dee heeft wel dikke knollen
Enzo zijn er wel meer.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Enzo lijkt mij best een kneus eigenlijk.
Doe mij maar een Ferrari Enzo, en zo.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
ok blijf weg totdat hij klaar is met die kutletters
Je had Malcolm X moeten doen man.quote:
Hahaha wtf, lijkt wel of ze smelt.quote:
Hallo bent u een pratende rookworst hoe kan datquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar ben je veel te jong voor kutkind
ja dat ben ik. ik ben koning rookworst daarom kan ik datquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:24 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hallo bent u een pratende rookworst hoe kan dat
Huh maar heb u een wens gedaan of heb u toverfee oudersquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja dat ben ik. ik ben koning rookworst daarom kan ik dat
ben naar de aarde gezonden door de rookworstgod, om alle aardlingen te onderwerpen aan mij.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:32 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Huh maar heb u een wens gedaan of heb u toverfee ouders
Doe maar zo.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:02 schreef mtchel112 het volgende:
Ik hou van jullie gewoon als vrienden
Gewoon bezopen voetbal kijken en dan net doen alsof je er verstand van hebt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
voetbalnaar sportkijken
niet met blikken bier sporten
Jij begon met Prammen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja nu ga ik nachtmerries krijgen vannacht
Voor een chinees als mtchel is iedereen die niet geel is een negert.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij is hindoestaan geen negert
Ja dat heb je al 100 keer gezegdquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:56 schreef mtchel112 het volgende:
Weet je wat mooi is aan Rotterdam? Dat je je pan bami naar beneden kan pleuren
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:56 schreef mtchel112 het volgende:
Geenstijl of pownews filmde hem een keer toen hij net klaas was met schijtenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
Hoeveel weegt hij? 1 ton hahahahaha
[ afbeelding ]
Dat niet in elke stad en dorp doenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:56 schreef mtchel112 het volgende:
Ik deed dat laatst in de biblebelt, gleed een vrouw uit kon zo onder die rok kijkenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat niet in elke stad en dorp doen
Negen jaar geleden ja.quote:
Ja dan laat je ze uit de kelder.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:04 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hoog optrekken, broek laag doen en de chicks worden wild
Kleding nodig hebben om de chicks wild te krijgenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:04 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hoog optrekken, broek laag doen en de chicks worden wild
Er is maar een product goed bij de hemaquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:05 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Je moeder mag inderdaad wel eens wat anders kopen dan bij de Hema.
eensquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er is maar een product goed bij de hema
Deze ja.quote:
kloptquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:11 schreef noodgang het volgende:
Bij de hema hebben ze soms ook lekkere pilsies
mja maar hoogstens een 7 niet dat extraatje.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:11 schreef noodgang het volgende:
Bij de hema hebben ze soms ook lekkere pilsies
Wat is de smerigste pils die je ooit dronk?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:21 schreef Handleiding het volgende:
[..]
mja maar hoogstens een 7 niet dat extraatje.
Laatste tijd valt t wat tegen, eerst hadden ze best een leuk assortiment van Jopen en Oedipus etcquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:21 schreef Handleiding het volgende:
[..]
mja maar hoogstens een 7 niet dat extraatje.
Ja die heb ik wel eens gezien. Kom er niet vaak.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Laatste tijd valt t wat tegen, eerst hadden ze best een leuk assortiment van Jopen en Oedipus etc
Goeie Jopenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:23 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel eens gezien. Kom er niet vaak.
Goeie Jopen zijn sowieso ++
ik ga nooit naar restaurantjes lolquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Maak een foto in een leuk restaurantje, en leg een rookworst in beeld ipv een sigaar.
Ziet er niet lekker uit.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga nooit naar restaurantjes lol
[ afbeelding ]
Deze verkopen ze niet meer![]()
Eindelijk heeft Iwanius het licht gezien.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:30 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hoor je pas te acclimatiseren
Oh ja?quote:
Geen idee, waarom?quote:
Ja dat wel, Shades of Blue is echt een lekker album voor bij een jointje, heb ik gehoord.quote:
Van Buuren?quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat wel, Shades of Blue is echt een lekker album voor bij een jointje, heb ik gehoord.
quote:
Ben wat tracks van die label aan het luisteren, echt lekkerquote:
Aah, cool. heeft Armada Music iets met Groove Armada te maken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben wat tracks van die label aan het luisteren, echt lekker
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Aah, cool. heeft Armada Music iets met Groove Armada te maken?
Ah, geef is een nummer wat je lekker vindt dan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Maar ben zelf dan van hardere stijlen van trance met 138+ BPM
69quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah, geef is een nummer wat je lekker vindt dan.
Neem me eerst mee eten, wil je.quote:
Zoveel gedoe.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
Kijk hier maar eens naar
MUZ / Centraal Trance Topic (107): Allen Watts
Staat hele lijst van tracks die ik lekker vind, hoezo veel gedoe?quote:
Ja zag het.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Staat hele lijst van tracks die ik lekker vind, hoezo veel gedoe?
Kies es oan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:42 schreef Zolderkamer het volgende:
Er is geen zon.. geen dag.. en geen rust...
Dus gaaaaan met die banaan![]()
ook het geloof heeft rust soms nodigquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt, RD.nl doet het niet op zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |