Niks over gezegd. Weet hij wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er trouwens al iets gezegd over Heartsbane en dat Sam hem heeft meegenomen?
Of weet Randyl nog van niks? Boeit het hem niet?
Gewoon doen, heb je het in ieder geval gezien. Beter dan alle spoilers die volgende week om je oren vliegenquote:Op zondag 6 augustus 2017 17:53 schreef Funzel het volgende:
Ga morgen een paar dagen weg, dus kan dan donderdag pas de ep zien. Twijfel nu of ik zo'n skere versie van internet ga plukken of niet.Want in goeie kwaliteit zie ik ze nergens.
Ik vond t prima te doen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 17:53 schreef Funzel het volgende:
Ga morgen een paar dagen weg, dus kan dan donderdag pas de ep zien. Twijfel nu of ik zo'n skere versie van internet ga plukken of niet.Want in goeie kwaliteit zie ik ze nergens.
Vind die tijdbalk in beeld wat minder..quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond t prima te doen.
Ok t is geen HD maar verre van aardappel.
Vond alles gewoon duidelijk te zien idd, zeker op laptop scherm.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond t prima te doen.
Ok t is geen HD maar verre van aardappel.
Dit inderdaad, morgen gewoon weer lekker op groot scherm in perfecte kwaliteit kijken.quote:Op zondag 6 augustus 2017 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vond alles gewoon duidelijk te zien idd, zeker op laptop scherm.
Tywin had geen geld meer.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:57 schreef JamesHustle het volgende:
Is er ergens te lezen hoeveel geld Bealish precies heeft en of dat in de buurt van Tywin is?
Dit. Absoluut geniaalquote:Op maandag 7 augustus 2017 06:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tering wat een aflevering zeg. Zoveel goede momenten
Ik denk niet dat hij dood is.quote:Op maandag 7 augustus 2017 09:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is hij dood though? Ik zou het wel mooi vinden zo. Je denkt het hele gevecht lang dat vuur zijn ondergang wordt, en dan blijkt het water te zijn.
Hoe dan ook, dat vuur van de draak is echt geweldig gedaan. Het is is niet een slappe vlammenwerper zoals je soms in andere fantasy films ziet, maar bijna een soort controleerbare explosieve straal.
Het is inderdaad niet heel er 'Game of Thrones' om iemand zo aan zijn einde te laten komen. Te vaag. Normaal schuwen ze niet om de dood van een karakter goed zichtbaar te maken op zo'n manier dat je zeker weet dat die niet meer terug komt (nouja behalve John danquote:
Vergeet niet dat Dany al die karren met eten verbrandde terwijl ze juist eten nodig heeft om haar leger te kunnen voeren.quote:Op maandag 7 augustus 2017 10:03 schreef GGMM het volgende:
Wat een klote aflevering weer.
Dat water is meters diep?Direct vanaf de kust?
Het goud is alvast gebracht??![]()
Dany en haar leger horen het nieuws en reizen binnen 10 minuten naar dat kasteel waar Jaimie is?
Maar goed, veel Michael Bay achtige draken gevechten, dus mensen zullen het wel weer geweldig vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |