abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174005559
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 16:30 schreef -Tommy- het volgende:
Hoi ik heb een Zeblaze VIBE 2 van jullie binnengehad, ordernummer 34519454
het horloge werkt op zich prima alleen de buitenrand waar nummers op staan is verkeerd om gemonteerd lijkt het wel. die 60 zou boven moeten staan en de 30 onder maar dit is omgedraaid ( de 15 en 45 staan ook niet goed)

ook de binnenste rand met cijfers klopt niet.

zie foto

[ afbeelding ]
Hahahaha not sure if serious or troll?

Probeer er eens aan te draaien man hahahahaha
Die ring kan draaien namelijk......


EDIT: ten minste bij de meeste horloges die ik heb wel haha. Maar anders kan je proberen hem eraf te wippen en halve slag te draaien?
pi_174005700
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 03:28 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, voor untracked naar Nederland staat maximaal 20 werkdagen, en het lijkt per periode erg te verschillen hoe lang het duurt. Als je al langer dan 20 werkdagen wacht (vanaf de datum van verzenden) dan kun je me je ordernummers doorgeven en dan kijk ik voor je! ;)

EDIT: Ik zie dat je ze hebt doorgegeven ;) Ik vraag m'n collega het uit te zoeken en dan kom ik er binnen nu en enkele dagen op terug. Kun je het me laten weten als je tussendoor iets binnen krijgt? :)
Niks binnen nog. Heb je al antwoord van je collegas? Thanks alvast
pi_174008222
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:58 schreef Banggood het volgende:
Hi, ik zie inderdaad wat je bedoelt M'n collega vraagt of je met het horloge kunt leven als we je de helft van het aankoopbedrag terugstorten. Is dat een optie of is het horloge voor jou onacceptabel op deze m
Nou Heb liever een nieuwe valt daar iets mee te regelen?
KLOOTVIOOL! luister is, je mot echt effe normaal doen met je HOOFD !!
  dinsdag 26 september 2017 @ 19:44:09 #298
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_174013754
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:38 schreef Banggood het volgende:

[..]

Het is niet gebruikelijk inderdaad, maar het gebeurt dus wel vaker dat de vervoerder contact opneemt met ons als er iets met een pakketje aan de hand is, waarna wij de klant contacten. Wij hebben er in ieder geval geen enkele invloed op gehad, want wij kunnen geen pakketjes terugroepen of anderszins beïnvloeden op het moment dat ze hier de deur uit zijn. Als je wilt kan ik nog wel voor je proberen of ik een code kan krijgen voor het product ;)
Heel graag! 👍
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_174015199
https://www.banggood.com/(...)phone-p-1192846.html

Is er iets bekend over de levertijd hiervan? Dit leek mij wel een goede vervanger voor die andere telefoon (had ik ook al gemaild). Eerst stond er dat deze verwacht werden op 22 september, maar nu staat er Coming soon, dus vandaar.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  CHI shopkeeper woensdag 27 september 2017 @ 08:17:32 #300
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174024694
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 22:05 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hoi, heb je kunnen kijken met welke koerier je pakket verzonden wordt als je voor Expedited Shipping Service kiest? Gaat om een 3D printer. Verzenden jullie dan via UPS? Of is het nog steeds PostNL? :)
Hi, volgens m'n collega gaat Expedited Shipping Service via diverse carriers (afhankelijk wat op dat moment het voordeligst is) en daar zitten o.a. UPS en DHL tussen, maar geen PostNL. Ik hoop dat je zo een duidelijk antwoord hebt ;)
  CHI shopkeeper woensdag 27 september 2017 @ 08:18:22 #301
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174024702
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:17 schreef kapeens het volgende:

[..]

Niks binnen nog. Heb je al antwoord van je collegas? Thanks alvast
Hi, ik kan je voor deze orders een resend of refund aanbieden; waar gaat je voorkeur naar uit? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')