Hahahaha not sure if serious or troll?quote:Op maandag 25 september 2017 16:30 schreef -Tommy- het volgende:
Hoi ik heb een Zeblaze VIBE 2 van jullie binnengehad, ordernummer 34519454
het horloge werkt op zich prima alleen de buitenrand waar nummers op staan is verkeerd om gemonteerd lijkt het wel. die 60 zou boven moeten staan en de 30 onder maar dit is omgedraaid ( de 15 en 45 staan ook niet goed)
ook de binnenste rand met cijfers klopt niet.
zie foto
[ afbeelding ]
Niks binnen nog. Heb je al antwoord van je collegas? Thanks alvastquote:Op maandag 25 september 2017 03:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, voor untracked naar Nederland staat maximaal 20 werkdagen, en het lijkt per periode erg te verschillen hoe lang het duurt. Als je al langer dan 20 werkdagen wacht (vanaf de datum van verzenden) dan kun je me je ordernummers doorgeven en dan kijk ik voor je!
EDIT: Ik zie dat je ze hebt doorgegevenIk vraag m'n collega het uit te zoeken en dan kom ik er binnen nu en enkele dagen op terug. Kun je het me laten weten als je tussendoor iets binnen krijgt?
Nou Heb liever een nieuwe valt daar iets mee te regelen?quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:58 schreef Banggood het volgende:
Hi, ik zie inderdaad wat je bedoelt M'n collega vraagt of je met het horloge kunt leven als we je de helft van het aankoopbedrag terugstorten. Is dat een optie of is het horloge voor jou onacceptabel op deze m
Heel graag! 👍quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Het is niet gebruikelijk inderdaad, maar het gebeurt dus wel vaker dat de vervoerder contact opneemt met ons als er iets met een pakketje aan de hand is, waarna wij de klant contacten. Wij hebben er in ieder geval geen enkele invloed op gehad, want wij kunnen geen pakketjes terugroepen of anderszins beïnvloeden op het moment dat ze hier de deur uit zijn. Als je wilt kan ik nog wel voor je proberen of ik een code kan krijgen voor het product
Hi, volgens m'n collega gaat Expedited Shipping Service via diverse carriers (afhankelijk wat op dat moment het voordeligst is) en daar zitten o.a. UPS en DHL tussen, maar geen PostNL. Ik hoop dat je zo een duidelijk antwoord hebtquote:Op maandag 25 september 2017 22:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoi, heb je kunnen kijken met welke koerier je pakket verzonden wordt als je voor Expedited Shipping Service kiest? Gaat om een 3D printer. Verzenden jullie dan via UPS? Of is het nog steeds PostNL?
Hi, ik kan je voor deze orders een resend of refund aanbieden; waar gaat je voorkeur naar uit?quote:Op dinsdag 26 september 2017 13:17 schreef kapeens het volgende:
[..]
Niks binnen nog. Heb je al antwoord van je collegas? Thanks alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |