Hi, dat is erg vervelend. Ik ga voor je op zoek naar een oplossing!quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:24 schreef Wortelsky het volgende:
Hallo
Ik zit met een probleem, mijn order is nooit aangekomen bij mijn huis, en is weer terug gestuurd naar BG maar daar zeggen ze dat i daar weer niet terug gekomen is, en is het advies wachten. Het was een Prio shipping en ik wacht al bijna 2 maanden! Help graag. Betreft order 31867007.
Hi, ik ga m'n collega vragen het uit te zoeken en dan kom ik er op terug als ik meer info hebquote:Op vrijdag 8 september 2017 12:19 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm, iemand verstand van 17track?
Die zegt over mijn retourtje nu dit:
2017-09-07 10:27
Post Hung Lai, is posted
2017-09-07 08:07
Post Hung Lai, reached the post Bureau
In het NL: 2017-09-07 10:27 Post is Hung Lai, geplaatst
(oospronkelijk2017-09-07 10:27 投递红荔, 正在投递)
Is dat bezorgd? Of ligt het op het postkantoor oid? Vertaling is niet optimaal waarschijnlijk
PostNL geeft sinds het pakje door de douane in China vrij gegeven is geen info meer. Ben benieuwd of daar nog meer info komt, want het was aangetekend verzonden.. wat niet goedkoop is. Het is nu ruim een maand onderweg.
Had laatst al gemaild of ze het toevallig al binnen hadden, dat wil ik ook weer niet te vaak doen
Hi, als je PDM kiest dan krijg je inderdaad niet te maken met douanekostenquote:Op vrijdag 8 september 2017 12:23 schreef Chance2Win het volgende:
Hallo Banggood,
Waarschijnlijk is het al eens gevraagd maar kan het niet 1-2-3 vinden:
Als ik PDM kies bij een Xiaomi Mi 6 uit het HK warehouse, gaat dit dan nu ook via de route HK > UK > NL zodat er geen extra kosten bij komen?
quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:08 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, goed om te horen dat ze allebei resultaat geven nu (PDM komt volgens mij ook vrijwel altijd gewoon aan) maar wel vervelend om te horen dat ze te laat zijn. Ik hoop dat je ze inderdaad vandaag allebei binnen hebt, en bedankt voor de update!
A top. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 september 2017 12:31 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is erg vervelend. Ik ga voor je op zoek naar een oplossing!
Bedankt.quote:
Hij verschilt ook als je de webshop bezoekt via een desktop, raar inderdaad. Zo zie je wel dat de prijzen heel erg schommelen. Misschien dat de prijzen in het overzicht gecached worden om te zorgen voor een snellere laadtijd van al die producten? En dat de huidige prijs pas wordt opgehaald als je naar de productpagina gaat.quote:Op maandag 11 september 2017 10:56 schreef dimmak het volgende:
Nog een vraag, hoe kan het zo zijn dat de prijzen in de app verschillen? In de lijst kost de Xiaomi TV box ¤ 58,80 en als ik hem aan klik ¤ 65,33.
Hi, ik adviseer daarvoor Expedited Shipping Service, omdat je daarbij inderdaad kunt kiezen voor Tarrif Insurance. Daarmee zit het als volgt: als de bijkomende kosten onder $100 vallen, dan vergoeden we deze 100%. Als de kosten boven $100 uitvallen, dan vergoeden we 50%.quote:Op zaterdag 9 september 2017 12:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt.
Nog een andere vraag.
Wat adviseer je als shipping methode wanneer grote dingen als 3D printers worden besteld?
De normale shipping methode Air Parcel Registered, of is het verstandiger om die andere twee, EMS Express Mail Service of Expedited Shipping Service te gebruiken?
Ik zie ook dat er shipping insurance toegevoegd kan worden. Ik heb dat al eens aangeschaft bij mijn mobiel, maar het tempo van afwikkeling en geld terug (mobiel kwam defect aan) was niet bepaald snel te noemen en werd met normale snelheid afgehandeld.
Of is dat echt een verzekering voor bij wanneer je pakket onderweg verloren gaat of een heel ander item bij je bezorgd wordt?
Als je die laatste shipping service kiest, kun je ook een tariff insurance afsluiten. BG beweert dan dat je 50 tot 100% van de douanekosten terug krijgt. BG bepaalt ongetwijfeld welk percentage wordt vergoed. Kun je ook zeggen op basis waarvan zij dat bepalen? Voor enkele printers ligt deze verzekering namelijk op meer dan 50 euro.
En nog een laatste vraag: Als zo'n printer defect aankomt of met een defect onderdeel, ben je dan genoodzaakt om die hele printer terug te sturen of kan BG ook gewoon de vervangende onderdelen naar je toe sturen?
Bedankt.
Hi, PDM heeft tracking, dus die krijg je dan alsnog op het moment dat die actief wordtquote:Op maandag 11 september 2017 09:24 schreef dimmak het volgende:
Ik heb gister een order gedaan. Nu heb ik voor PDM verzending gekozen maar nu lees ik in de app dat er geen tracking bij zit. Klopt dit? Of krijg ik di nog toegewezen na verzending? En is er anders een manier dat ik er alsnog een tracking bij krijg?
Ordernummer: 35015253
Alvast bedankt
Edit: idem met verzekering, is die evengoed ook nog nodig met PDM? Heb ik helaas niet naar gekeken.
Hi, dat herinner ik me inderdaad, alleen kan ik het ordernummer niet meer terugvinden, en die heb ik nodig om m'n collega een nieuw exemplaar te laten versturen. Kun je me die nog even doorgeven?quote:Op maandag 11 september 2017 12:07 schreef Miniem het volgende:
Zag dat de nieuwe blitzwolf charger uit is, die had ik nog tegoedKun jij het verder regelen Thomas?
Thanks voor je reactie! Dat is in orde dus.quote:Op dinsdag 12 september 2017 08:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, PDM heeft tracking, dus die krijg je dan alsnog op het moment dat die actief wordtVerzekering zorgt er normaal gesproken voor dat een refund of resend sneller wordt afgehandeld, maar je kunt dat ook gewoon via hier regelen als er iets mis is dus dat is geen ramp
Wat betreft de prijzen in de app: dat is een wat complexere vraag, die te maken heeft met veel verschillende factoren. Ik wil dit uiteraard wel navragen, alleen kan het even duren voor ik daar een antwoord op heb, omdat ik moet zoeken bij wie ik daarvoor moet zijn. Ik kom daar later op terug
Hi, normaal gesproken kun je pre-orders gewoon annuleren tot het moment dat de order wordt of is verwerkt, Kun je me het ordernummer doorgeven? Ik kijk het dan voor je na, en als ie te annuleren is dan zal ik m'n collega vragen dat voor je te doenquote:Op dinsdag 12 september 2017 06:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb iets in de pre order voor 25 euro, inmiddels is de prijs gezakt tot 21 (onder de tax grens dus voor mij veel interessanter.
Waarom kan ik niet annuleren en opnieuw bestellen ?
DM gestuurdquote:Op dinsdag 12 september 2017 08:35 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat herinner ik me inderdaad, alleen kan ik het ordernummer niet meer terugvinden, en die heb ik nodig om m'n collega een nieuw exemplaar te laten versturen. Kun je me die nog even doorgeven?
Hoi! We zijn inmiddels weer 2 weken verder en mijn bestelling is nog altijd niet verstuurd. Er staat op de normale productpagina ook dat hij sold out is. Komt ie nog binnen op korte termijn? Anders ga ik me zo langzamerhand toch maar eens orienteren op een andere.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 05:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb het voor je nagevraagd, en het blijkt dat de leverancier nog 2 extra weken nodig heeft om ons van voorraad te voorzien. Dat ligt helaas buiten onze invloed, al hadden we je daar wel even netjes van op de hoogte kunnen stellen (vanwege je berichtje gok ik dat dat niet is gebeurd).
Je kunt er natuurlijk voor kiezen om te wachten, maar als je er inmiddels een beetje klaar mee bent en je bestelling wilt annuleren om voor iets anders te gaan dan kan ik dat voor je laten doen.
In dat geval hoor ik het graag van je
Aaa kijk er komt leven in. Graag resend, kan ik ermee verder. Bedankt zover!quote:Op dinsdag 12 september 2017 05:01 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik kan je een resend(weer met PDM) of refund aanbieden; waar gaat je voorkeur naar uit?
Weet je hier al meer overquote:Op vrijdag 8 september 2017 12:05 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie het inderdaad; ik weet niet zeker wat ons beleid is daarvoor maar ik ga het voor je proberen!
Ok resend komt eraanquote:Op woensdag 13 september 2017 07:45 schreef Wortelsky het volgende:
[..]
Aaa kijk er komt leven in. Graag resend, kan ik ermee verder. Bedankt zover!
Hi, dat begint inderdaad wel vervelend te worden inmiddels.. Ik raad je met alle plezier een vergelijkbaar toestel aan, alleen hoor ik dan graag nog even van je om welk toestel het ook alweer ging. Ik heb je eerdere berichtjes doorgelezen en zie daar alleen het ordernummer; dat is normaal genoeg, maar ik werk niet op kantoor deze week dus ik kan het systeem niet in om te zien om welk toestel het gaat (een Umi als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 12 september 2017 14:18 schreef Mazou het volgende:
[..]
Hoi! We zijn inmiddels weer 2 weken verder en mijn bestelling is nog altijd niet verstuurd. Er staat op de normale productpagina ook dat hij sold out is. Komt ie nog binnen op korte termijn? Anders ga ik me zo langzamerhand toch maar eens orienteren op een andere.
Edit: of kun je me misschien een goede vergelijkbare telefoon aanraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |