Ik had inderdaad een Umi besteld, de C Note 2. Ik zat zelf misschien te denken aan de Xiaomi Redmi Note 4(x?), Maar eigenlijk heb ik er niet zoveel verstand vanquote:Op woensdag 13 september 2017 16:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat begint inderdaad wel vervelend te worden inmiddels.. Ik raad je met alle plezier een vergelijkbaar toestel aan, alleen hoor ik dan graag nog even van je om welk toestel het ook alweer ging. Ik heb je eerdere berichtjes doorgelezen en zie daar alleen het ordernummer; dat is normaal genoeg, maar ik werk niet op kantoor deze week dus ik kan het systeem niet in om te zien om welk toestel het gaat (een Umi als ik het me goed herinner )
Hi, ik zou in dat geval zelf de Xiaomi Redmi 4X Global Edition overwegen: die heeft dezelfde schermgrootte, alleen i.p.v. 4GB RAM heeft 'ie 3, en i.p.v. 64GB heeft 'ie32GB. Het geheugen is wel uitbreidbaar met 128GB m.b.v. een SD-kaartje, alle relevante 4G-banden in NL worden ondersteund, de algehele bouwkwaliteit is wat beter (al zit dat bij Umi over het algemeen ook wel goed) en de Redmi heeft een betere camera: dit is bij Umi vaak een pijnpuntje. Het enige nadeel van Xiaomi is eigenlijk dat ze geen eigen Rom hebben waarin NL als taal beschikbaar is. Je zult het dus moeten doen met Engels. Als dat geen probleem is dan heb je met de Redmi 4X een prima telefoon voor je geld, en anders help ik je graag nog even met zoekenquote:Op donderdag 14 september 2017 10:16 schreef Mazou het volgende:
[..]
Ik had inderdaad een Umi besteld, de C Note 2. Ik zat zelf misschien te denken aan de Xiaomi Redmi Note 4(x?), Maar eigenlijk heb ik er niet zoveel verstand van
Hi, dat weet ik eerlijk gezegd zelf ook niet, dus dat vraag ik voor je na!quote:Op woensdag 13 september 2017 22:31 schreef mtchel112 het volgende:
Een order die uit het EU warehouse komt, begint die tracking met RS? Verzendmethode is NL post tracked. Hoe lang duurt dit gemiddeld. helemaal geen ervaring met deze verzendmethode.
Hi, ik zie dat dit product momenteel niet op voorraad is (wordt weer verwacht op 26 september), maar tegen die tijd valt er vast wat te regelen, dus mocht je dan nog interesse hebben dan doe ik m'n best voor je!quote:Op vrijdag 15 september 2017 00:23 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hoi, heb je misschien een coupon hiervoor? Wil hem met PDM en verzekering bestellen
https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=mywishlist
Hi, sorry voor de late reactie. Ik heb m'n collega aan het begin van de week gevraagd hoe het zat, en die gaf aan dat het pakketje nog niet bij ons binnen was. Ik zal het maandag nogmaals vragen en dan hoor je het van me zodra er nieuws is!quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:19 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm, iemand verstand van 17track?
Die zegt over mijn retourtje nu dit:
2017-09-07 10:27
Post Hung Lai, is posted
2017-09-07 08:07
Post Hung Lai, reached the post Bureau
In het NL: 2017-09-07 10:27 Post is Hung Lai, geplaatst
(oospronkelijk 2017-09-07 10:27 投递红荔, 正在投递)
Is dat bezorgd? Of ligt het op het postkantoor oid? Vertaling is niet optimaal waarschijnlijk
PostNL geeft sinds het pakje door de douane in China vrij gegeven is geen info meer. Ben benieuwd of daar nog meer info komt, want het was aangetekend verzonden.. wat niet goedkoop is. Het is nu ruim een maand onderweg.
Had laatst al gemaild of ze het toevallig al binnen hadden, dat wil ik ook weer niet te vaak doen
Hi, ik heb het er met m'n collega over gehad, en die gaf in eerste instantie aan dat we geen price protection-programma meer hebben, en dat er bovendien al 72 uur voorbij waren. Ik heb na aandringen (ook omdat een antwoord zo lang duurde) uiteindelijk de volgende oplossing: 1200 BG-punten (t.w.v. ong. ¤10: de helft van het verschil) die je kunt gebruiken bij toekomstige aankopen. Dat is misschien minder dan waar je op gehoopt had, maar ik hoop dat je er toch nog iets aan hebt!quote:
Hoi! Bedankt voor je berichtje. Ik ga er nog even over nadenken. Wil je in ieder geval mijn bestelling annuleren? Dank alvastquote:Op vrijdag 15 september 2017 11:04 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zou in dat geval zelf de Xiaomi Redmi 4X Global Edition overwegen: die heeft dezelfde schermgrootte, alleen i.p.v. 4GB RAM heeft 'ie 3, en i.p.v. 64GB heeft 'ie32GB. Het geheugen is wel uitbreidbaar met 128GB m.b.v. een SD-kaartje, alle relevante 4G-banden in NL worden ondersteund, de algehele bouwkwaliteit is wat beter (al zit dat bij Umi over het algemeen ook wel goed) en de Redmi heeft een betere camera: dit is bij Umi vaak een pijnpuntje. Het enige nadeel van Xiaomi is eigenlijk dat ze geen eigen Rom hebben waarin NL als taal beschikbaar is. Je zult het dus moeten doen met Engels. Als dat geen probleem is dan heb je met de Redmi 4X een prima telefoon voor je geld, en anders help ik je graag nog even met zoeken
Bedankt.quote:Op dinsdag 12 september 2017 05:32 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik adviseer daarvoor Expedited Shipping Service, omdat je daarbij inderdaad kunt kiezen voor Tarrif Insurance. Daarmee zit het als volgt: als de bijkomende kosten onder $100 vallen, dan vergoeden we deze 100%. Als de kosten boven $100 uitvallen, dan vergoeden we 50%.
Met de Shipping Insurance hoor je een snellere oplossing te krijgen, maar zo te horen heb je dat niet zo ervaren. Je kunt in dat geval in het vervolg ook via hier je probleem melden, dan help ik je alsnog met een snelle oplossing
Wat betreft een oplossing in het geval van een defect: onze voorkeur gaat altijd uit naar het opsturen van een vervangend onderdeel, omdat dat voor iedereen voordeliger uitpakt en voor een 3D-printer ook makkelijker te doen is dan voor bijvoorbeeld een component van een telefoon. Ook voor eventuele reparatie gaat onze voorkeur in eerste instantie uit naar plaatselijke reparatie, waarvoor wij tot een bepaald vooraf overeengekomen bedrag de kosten vergoeden.
Ik hoop dat het zo duidelijk is!
Heb je hier toevallig meer informatie over? Op Aliexpress zijn er wel DVB-S2 modellen te vinden.quote:
Dit heb ik zelf ook meegemaakt. Delivery office hoeft in dit geval niet je lokale Post NL punt te zijn, maar kan ook gewoon een distributiecentrum zijn (je pakketje kan dus nog ergens anders in NL zijn). Dat het pakketje daar wellicht niet is aangekomen kan ik niet verklaren. Al had ik dat ook toen (3x volgens mij). Ik heb vervolgens toch gewoon het pakketje gekregen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 20:20 schreef TOKK het volgende:
Hallo, mijn order 33881578 is nog steeds niet binnen. Eind augustus besteld met PDM en zou dus binnen 12 werkdagen binnen moeten zijn. Volgens de shipping info was de delivery al een aantal keren unsuccessful maar bij ons is nog niemand aan de deur geweest.
2017-09-07 13:49 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 12:39 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:53 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:43 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 22:14 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 21:07 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-06 09:46 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 09:29 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-05 11:04 The item has been processed in the country of destination
2017-09-01 00:28 The item is in transit
2017-08-29 08:06 The item is pre-advised
Er waren weer updates. Bij de tracking van China Post zie ik nu ditquote:Op vrijdag 15 september 2017 11:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, sorry voor de late reactie. Ik heb m'n collega aan het begin van de week gevraagd hoe het zat, en die gaf aan dat het pakketje nog niet bij ons binnen was. Ik zal het maandag nogmaals vragen en dan hoor je het van me zodra er nieuws is!
Hi, ik heb je bestelling laten annuleren dus je hebt je aankoopbedrag spoedig weer op je rekeningquote:Op vrijdag 15 september 2017 14:08 schreef Mazou het volgende:
[..]
Hoi! Bedankt voor je berichtje. Ik ga er nog even over nadenken. Wil je in ieder geval mijn bestelling annuleren? Dank alvast
Hi, het duurt inderdaad wel erg lang bij deze bestelling.. Ik kan je een refund of resend aanbieden; ik hoor graag van je waar je voor kiest!quote:Op vrijdag 15 september 2017 15:58 schreef Marc_Vroegh het volgende:
Nog steeds niks ontvangen 32880707. Het duurt wel extreem lang. Tenminste ik ben niet zo lang van jullie gewend. Het lijkt me raar dat standard shipping sneller is dan air parcel registeer
Hoi Banggoodquote:Op maandag 18 september 2017 10:12 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het duurt inderdaad wel erg lang bij deze bestelling.. Ik kan je een refund of resend aanbieden; ik hoor graag van je waar je voor kiest!
quote:Op vrijdag 15 september 2017 00:23 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hoi, heb je misschien een coupon hiervoor? Wil hem met PDM en verzekering bestellen
https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=mywishlist
Hij is er weer!quote:Op vrijdag 15 september 2017 11:06 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat dit product momenteel niet op voorraad is (wordt weer verwacht op 26 september), maar tegen die tijd valt er vast wat te regelen, dus mocht je dan nog interesse hebben dan doe ik m'n best voor je!
Hi, toevallig heb ik net navraag gedaan naar o.a. jouw order. Het zit als volgt: je pakketje is hier leeg aangekomen, en om die reden is er hier niet voor getekend, waardoor deze automatisch retour afzender is gegaan.quote:Op donderdag 21 september 2017 09:29 schreef VixenFromHell het volgende:
Kreeg vannacht een mailtje van Banggood dat er inderdaad wat mis was gegaan en dat ze mijn pakje niet hebben kunnen ontvangen. De telefoon was niet meer op voorraad, maar ik mocht een andere uitzoeken en dan sturen ze die op.
Toevallig was er nu net weer eentje die voldeed aan mijn wensen en dezelfde prijs had, dus hopelijk komt dat deze keer goed
Alleen wel zonde van de verzendkosten die ik gemaakt heb. Ben benieuwd of er aan het pakket te zien is waarom hij terug is gekomen. De Banggood medewerker had het over failed clearance, maar het pakje was volgens de tracking al lang en breed voorbij de douane. Vaak staat er wel eea op het pakket, maar die zal voorlopig nog wel onderweg zijn denk ik.
Ben wel heel blij dat ik nu een andere telefoon ga krijgen zonder dat deze aangekomen is, en ik vermoed dat dat mede dankzij de hulp van de Banggood medewerker hier is, dus dankjewel!
Hi, ik zie dat 'ie gisteren verzonden isquote:Op dinsdag 19 september 2017 19:37 schreef Thomox het volgende:
Hoi hoi,
16 september een Xiaomi 4x note besteld maar deze staat tot op heden nog steeds op ready to process. Wanneer kan ik verwachten dat deze shipped is? Ordernummer is 35356459.
Thomox
Met code fc7ba9 krijg je 20% korting op de Mini Bluetooth Earphonesquote:Op dinsdag 19 september 2017 16:46 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
[..]
Hij is er weer!
https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=mywishlist
Hi, dat is uiteraard zeer vervelend! Ik heb even een filmpje nodig waarom de problemen zichtbaar zijn zodat m'n collega's het probleem ook kunnen zien en zodoende met een oplossing kunnen komen. Ik snap dat het flikkerende scherm random is en dus lastig te filmen, maar zou je een poging kunnen wagen? Als je dat samen met het trackpad in een kort filmpje kunt krijgen dan zou dat erg helpenquote:Op dinsdag 19 september 2017 13:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Gisteren een mooie Cube Thinker i35 binnen gehad. Nu lijkt hier helaas een defect in aanwezig te zijn.
Af en toe flikkert het beeldscherm. Het gebeurd niet in bepaalde applicaties, maar compleet random wordt het scherm zwart en komt deze een paar seconde later weer terug. Tevens ligt het trackpad behoorlijk los, en voel ik hem bij gebruik los in de behuizing schuiven.
Betreft order 34720453
Hi, ik zie het inderdaad! Dat zou je inderdaad wel aannemen op basis van de tracking, maar daar zit wel eens een enkele keer een volgorde-foutje in. Ik heb m'n collega van onze shipping-afdeling gevraagd er nader naar te kijken en dan hoor je van me als ik meer weetquote:Op dinsdag 19 september 2017 11:48 schreef iBenny het volgende:
Hola!
Begin augustus heb ik de Bluboo S8 besteld. Die zou naar mijn idee allang bezorgd moeten zijn. Nu keek ik en zag de orderstatus sinds 13 september op "The consignment has left the border point" staan, nadat hij op 9 september aangeboden zou zijn. Hij is dus weer terug naar China? Wat nu?
Betreft order 32863006
Hi, we leven inderdaad nog Wat betreft je vraag: ik heb gevraagd naar de mogelijkheden, maar helaas zijn m'n telefooncollega's de enigen die niet erg meewerkend zijn met het aanmaken van coupons op verzoek, en dat is erg jammer. Ik zie dat er momenteel geen code actief is voor de 64GB-versie, dus ik kan helaas niets voor je betekenenquote:Op woensdag 20 september 2017 08:53 schreef radeloosje1987 het volgende:
Banggood, leven jullie nog 😬?
Hi, mij is net verteld dat de roze dit weekend binnenkomt, en de andere kleuren dan volgende week. Ik ga er vanuit dat je niet voor de roze gaat, dus als het even meezit gaat 'ie volgende week op de postquote:Op woensdag 20 september 2017 09:06 schreef dimmak het volgende:
Heb heb de Xiaomi Mi A1 besteld. Eerst stond er op de productpagina dat hij 20 september werd verwacht. Nu is die datum weg en mijn order staat nog steeds op backorder. Heb je misschien enig idee wanneer deze verzonden zo kunnen worden? Mijn huidige telefoon loopt echt tegen zijn einde aan. (Ordernummer: 35015253)
Hi, volgens de tracking ligt je pakketje bij de plaatselijke Primera (mochten dat er meerdere zijn dan stuur ik je via DM het adres van de Primera-vestiging). Zou je daar kunnen kijken en het me daarna laten weten?quote:Op zaterdag 16 september 2017 20:20 schreef TOKK het volgende:
Hallo, mijn order 33881578 is nog steeds niet binnen. Eind augustus besteld met PDM en zou dus binnen 12 werkdagen binnen moeten zijn. Volgens de shipping info was de delivery al een aantal keren unsuccessful maar bij ons is nog niemand aan de deur geweest.
2017-09-07 13:49 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 12:39 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:53 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:43 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 22:14 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 21:07 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-06 09:46 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 09:29 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-05 11:04 The item has been processed in the country of destination
2017-09-01 00:28 The item is in transit
2017-08-29 08:06 The item is pre-advised
Hi, die lijkt een beetje kwijt te zijn inderdaad! Wil je een resend of een refund?quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:41 schreef Sjeeser het volgende:
Enig idee waar mijn bestelling (ordernummer: 33514788) is? De track & trace werkt niet, en het is inmiddels een maand onderweg. Dat ben ik niet gewend van Banggood
Aannames kerel.. Ik heb wel een roze besteld. Mooie eyecatcher aan mijn oor.quote:Op donderdag 21 september 2017 11:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, mij is net verteld dat de roze dit weekend binnenkomt, en de andere kleuren dan volgende week. Ik ga er vanuit dat je niet voor de roze gaat, dus als het even meezit gaat 'ie volgende week op de post
Ik ga mijn best doen en kom hier op terug! Bedankt voor de reactie.quote:Op donderdag 21 september 2017 11:27 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is uiteraard zeer vervelend! Ik heb even een filmpje nodig waarom de problemen zichtbaar zijn zodat m'n collega's het probleem ook kunnen zien en zodoende met een oplossing kunnen komen. Ik snap dat het flikkerende scherm random is en dus lastig te filmen, maar zou je een poging kunnen wagen? Als je dat samen met het trackpad in een kort filmpje kunt krijgen dan zou dat erg helpen
Hi, ik heb van m'n collega begrepen dat je bestelling inderdaad is teruggestuurd naar ons, en dat ze je daarover hebben gecontact per mail. Omdat je niet binnen 3 dagen hebt gereageerd (zegt zij, niet boos worden op mij als het niet klopt ) hebben ze het aankoopbedrag gerefund, dus dat zou je weer op je rekening moeten hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2017 19:16 schreef Sjechov het volgende:
Kunnen jullie mij helpen?
Ik kreeg een vaag mailtje van Banggood waarin stast dat iets wat ik werkelijk net besteld heb terug gestuurd zou zijn. Zou heel snel zijn.
Zouden jullie eens willen kijken?
Order nr. 34629952
Doe maar een refund. Wel een beetje jammerquote:Op donderdag 21 september 2017 11:45 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, die lijkt een beetje kwijt te zijn inderdaad! Wil je een resend of een refund?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |