Leuke troll klaasquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
en daarom zeg ik dat kluivert de beste speler is bij ajax
Bewaken de cultuur hé . Ook beter volgens nikszeggende slecht onderbouwde statistiekenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tete en Riedewald weg. Want Viergever en Veltman zijn beter. Koekoek.
Veltman is zo lekker fel in de duelsquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bewaken de cultuur hé . Ook beter volgens nikszeggende slecht onderbouwde statistieken
Het begon allemaal bij Liefering. De zuurheid toen alquote:
Die lul wilde gewoon doorvoetballen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:05 schreef Karina het volgende:
Onanannana zegt hij stelt zich aan man.
Nou die is rijp voor een transferquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:05 schreef S0nic het volgende:
[..]
Veltman is zo lekker fel in de duels
Nou volgens mij had hij gewoon gelijk. Tijd voor de 1-1quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die lul wilde gewoon doorvoetballen.
Tijd voor de verdiende 0-2 dan.
wat is het dan....quote:
is een zaalvoetballerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
en daarom zeg ik dat kluivert de beste speler is bij ajax
Niemand.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:06 schreef NoNickOne het volgende:
Wie gelooft er nog in een goede afloop?
Nicequote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:06 schreef NoNickOne het volgende:
Wie gelooft er nog in een goede afloop?
Hennie is een cultuurbewaker. Onze club is af.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bewaken de cultuur hé . Ook beter volgens nikszeggende slecht onderbouwde statistieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |