Toch snap ik nooit helemaal.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:48 schreef DJ11 het volgende:
Het kan allemaal gebeuren omdat de FIFA en UEFA het laten gebeuren. Het is niet alleen schadelijk voor de sport, het is ook moreel / ethisch totaal verwerpelijk dat er zulke astronomische bedragen omgaan voor mensen die op zondagmiddag anderhalf uur tegen een bal trappen.
Elke verhouding is zoek.
Inderdaad, met t-shirt prijzen van 60 euro is dit geld binnen no time terug! Oh wacht..quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:56 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Peter R de Vries kon het uitleggen. In alle uithoeken van de wereld is voetbal nu eenmal hot, en dus commercieel aantrekkelijk. Als de Henken en Ingrids in de wereld niet zo dom waren om persee een shirtje met Neymar te willen lopen, worden die bedragen vanzelf lager.
Of zo'n erge blessure dat ie nooit meer kan voetballen.... kan zomaar gebeuren. Heb je daar dan zo'n achterlijk bedrag voor neergeteld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:35 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik hoop dat hij een tik op z'n knieën krijgt tijdens de training en de rest van het seizoen aan de kant zit. Goed voor die Fransozen.
Scherp, omgerekend dan hequote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:45 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
40 jaar geleden waren euro's best zeldzaam.
Dat zei ik inderdaad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het advocatenteam dat de constructie heeft opgezet heeft de FFP regels echt wel omzeild hoor
105 euro betaal je voor zo'n shirtquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:21 schreef ITrade het volgende:
[..]
Inderdaad, met t-shirt prijzen van 60 euro is dit geld binnen no time terug! Oh wacht..
Dat valt dus vies tegen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:21 schreef ITrade het volgende:
[..]
Inderdaad, met t-shirt prijzen van 60 euro is dit geld binnen no time terug! Oh wacht..
Ik begrijp je punt en ben het gedeeltelijk eens. Vanuit PSG oogpunt; zij hadden vorig jaar geen gezicht. Zlatan weg en geen vervanger. Dat merken ze, verlies van aanzien, verlies van successupporters en dat kopen ze terugquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 22:50 schreef tja77 het volgende:
Vergelijk het met Real Madrid, die verkopen jaarlijks zo'n 1,2 miljoen shirts, waarvan 1 miljoen met Ronaldo als naam. Mocht Ronaldo weggaan, dan zal de verkoop dalen. Maar echt niet met 1 miljoen. Dan zijn er gewoon weer meer Benzema of Modric of Bale shirts die verkocht worden. Maar er zullen wel weer gewoon meer dan 1 miljoen shirts in totaal verkocht worden, omdat Real Madrid dat altijd doet (ongeacht wie er spelen). Dus ja, wat levert de naam Ronaldo op een Real Madrid shirt je werkelijk op? Een paar miljoen Euro op jaarbasis. Dat je ruimschoots kwijt bent aan z'n salaris. Dus die transfersom krijg je never nooit terugverdient.
Cavani en Matuidi zijn zeer populair, en er werden flink wat shirts van hun verkocht. Dat zal nu Neymar komt wel een stuk minder worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 22:55 schreef XL het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt en ben het gedeeltelijk eens. Vanuit PSG oogpunt; zij hadden vorig jaar geen gezicht. Zlatan weg en geen vervanger. Dat merken ze, verlies van aanzien, verlies van successupporters en dat kopen ze terug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |