Ik ook niet tot gisterenmiddag. Ik moet zeggen dat ik 'm wel miste.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wij hebben geen koffiezet apparaat
Dan kom ik ook niet kraamschudden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wij hebben geen koffiezet apparaat
Allang, ouwe reus. Mijn nuanceringsvermogen is groot.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit begrijp ik volkomen amice. De teleurstelling van gisteren al te boven?
Terechte opmerking dit.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan kom ik ook niet kraamschudden.
De kleine gaat uit logeren komend weekend.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd voor mijn laatste bakkie koffie voor
vandaag
Wel heel veel (goede) thee. Dus geen zakjesquote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan kom ik ook niet kraamschudden.
Fijn om te horen. Wanneer is de loting voor de 4e voorronde, morgen?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allang, ouwe reus. Mijn nuanceringsvermogen is groot.
Dat wordt feestuh in huize Jojo.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De kleine gaat uit logeren komend weekend.
Zo als dat geen neuken wordt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De kleine gaat uit logeren komend weekend.
Thee is overrated.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wel heel veel (goede) thee. Dus geen zakjes
Dus men kan geen koffie drinken bij het kraamschudden? Dan heb ik m'n kraamcadeau al klaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wel heel veel (goede) thee. Dus geen zakjes
Polen en Britten drinken zelden theequote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus men kan geen koffie drinken bij het kraamschudden? Dan heb ik m'n kraamcadeau al klaar.
Op zich niet. Wij gaan kraamschudden in de andere kant van het land en daarna pakken we een van der Valk hotel.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt feestuh in huize Jojo.
Ik schat de kans in op 100%.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo als dat geen neuken wordt.
Het van der Valk hotel zal schudden als nooit tevorenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op zich niet. Wij gaan kraamschudden in de andere kant van het land en daarna pakken we een van der Valk hotel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |