Dat vind ik prachtig. ArzuAslan is mijn favoriet. Die vond het Appie noemen van Nouri het whitewashen van de Marokkaanse identiteit.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die kwam ik net ook tegen, word je niet goed van als je dat leest
Wutquote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik prachtig. ArzuAslan is mijn favoriet. Die vond het Appie noemen van Nouri het whitewashen van de Marokkaanse identiteit.
Nee, gewoon een burger uit de maatschappij. Het ernstige is dat ze het beroep 'lerares' heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wut
Laat me raden, iemand van AD?
Dat is niet best hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een burger uit de maatschappij. Het ernstige is dat ze het beroep 'lerares' heeft.
Heeft die column je geraakt?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is niet best hoor
Ik vind het ergste dat met die Hanina, met haar haatcolumn over MH17 en dat Anne Fleur nog roept dat men alleen negatief over haar is omdat ze moslima is..
Echt dit land soms
Het doel van een column is om de nabestaanden een flinke trap na te geven?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft die column je geraakt?
Dat is precies het doel van een column.
Je lijkt wel een linkse jankbal.
Dit vond ik wel een goed stuk in de reactie op de ophef: https://www.rtlz.nl/opini(...)eve-verontwaardigingquote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is niet best hoor
Ik vind het ergste dat met die Hanina, met haar haatcolumn over MH17 en dat Anne Fleur nog roept dat men alleen negatief over haar is omdat ze moslima is..
Echt dit land soms
Het doel van Typisch is om als jij het ene zegt, hij sowieso het tegenovergestelde moet zeggen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het doel van een column is om de nabestaanden een flinke trap na te geven?
Oke dan
Ik ga slapen
Uh, nee. Lees het nog eens en reageer er anders na een nachtje slapen op.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het doel van een column is om de nabestaanden een flinke trap na te geven?
Oke dan
Ik ga slapen
Mee eens.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
Typisch ik vind dat je geen pics van je zus hier moet plaatsen.
Haal me dan gewoon weer van de block af, lapschwanz.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Typisch, in deze fittie heb je gelijk.
Ik vind dit zo'n mooie omschrijving he, net als tamme dakhaasquote:
Kun je vaak pas op laatste moment zeker weten. Maar je kunt kijken met welk toestel ze de vlucht vandaag uitvoeren bij flightradar of een vergelijkbare site.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 08:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Weet jij kan zien met welke type vliegtuig welke route wordt gevlogen door een maatschappij
totdat ze hem zienquote:Op donderdag 3 augustus 2017 08:12 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens ben ik dat over dat whitewashen wel gedeeltelijk eens. Als je al die jankende ajax fans zegt dat ene apdelhak de nieuwe buurman wordt zullen ze boos en teleurgesteld zijn, maar als je hem appie noemt zal dat al heel anders zijn.
Ik moet weten wanneer BA ooit met 4class 777 naar bkk vliegt. Maar isdus niet goed te zien van te voren?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 08:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je vaak pas op laatste moment zeker weten. Maar je kunt kijken met welk toestel ze de vlucht vandaag uitvoeren bij flightradar of een vergelijkbare site.
Ik whitewash mijn naam al sinds 2002quote:Op donderdag 3 augustus 2017 08:12 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens ben ik dat over dat whitewashen wel gedeeltelijk eens. Als je al die jankende ajax fans zegt dat ene apdelhak de nieuwe buurman wordt zullen ze boos en teleurgesteld zijn, maar als je hem appie noemt zal dat al heel anders zijn.
De enige directe vlucht van BA naar BKK is de BA9. Die vliegt standaard 777 200. Weet niet wat 4 class is.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 08:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik moet weten wanneer BA ooit met 4class 777 naar bkk vliegt. Maar isdus niet goed te zien van te voren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |