Ja dat was wel de meest rustige hier. 1e trimester was kotsen tijdens de kerstgourmet genot.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tweede trimester. Heerlijk trimester.
Beter dan kotsen in Thai airways business classquote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat was wel de meest rustige hier. 1e trimester was kotsen tijdens de kerstgourmet genot.
In de groepsfase heb je al een aantal sterke ploegen zitten. Ajax kan gewoon een Olympique Marseille, Everton, Atalanta, Real Sociedad treffen als het tegenzit.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar alle EL deelnemers na vanavond.
Kotsen is gewoon compleet waardeloos.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Beter dan kotsen in Thai airways business class
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Die stewardesse maar kots opruimen
Hahaha
Maar dan heb je wel heel leuke wedstrijden. Perfect voor de ontwikkeling van een flink aantal spelers.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de groepsfase heb je al een aantal sterke ploegen zitten. Ajax kan gewoon een Olympique Marseille, Everton, Atalanta, Real Sociedad treffen als het tegenzit.
Ja. Die wordt gespeeld tussen de winnaars van de 3vEL en dus de afvalligen, dus het is nog een beetje afwachten.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh wacht. Nog niet helemaal wakker. Dat is natuurlijk de CL voorronde. Ik doelde op de 4e voorronde EL. Daar zit Ajax nu toch in?
Ik hoop dat ze Everton lotenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de groepsfase heb je al een aantal sterke ploegen zitten. Ajax kan gewoon een Olympique Marseille, Everton, Atalanta, Real Sociedad treffen als het tegenzit.
Ik denk dat dit OGC Nice de sterkste tegenstander is geweest van Ajax na Manchester United. Atalanta is wel leeggeplukt trouwens, dat is meer interesse hoe die het gaan doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel heel leuke wedstrijden. Perfect voor de ontwikkeling van een flink aantal spelers.
Jaquote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En Het kotsen begon serieus aan het begin van de vlucht al?
Ik hoop qua tegenstanders ; Bayern Munchen, FC Barcelona, Liverpool.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor jou hoop ik op Real Madrid, Manchester City en Napoli in de CL-groepsfase.
Oh dat is vervelend. Hier nooit last van gehad.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat was wel de meest rustige hier. 1e trimester was kotsen tijdens de kerstgourmet genot.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wat is die stewardesse ziek geweest van 12 uur wcs schoonmaken
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet wel dat er op gegeven moment keihard aan de voordeur werd gebonkt dat ik dacht welke idioot doet dat. Staat mijn vriendin daar al 20 minuten over te geven, ze kon niet meer.
Ze kwam thuis van werk.
begrijp ik. Niks erger dan andermans kots op ruimen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wat is die stewardesse ziek geweest van 12 uur wcs schoonmaken
Stiekem kan het me niet zoveel interesseren. Als de leuke wedstrijden maar op de andere wedstrijddag zitten. Dan kan je het balletje toch wat makkelijker zien rollen dan op een matige kutstream.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop qua tegenstanders ; Bayern Munchen, FC Barcelona, Liverpool.
Maar eigenlijk hoop ik meer op Chelsea, want Londen. Dat wordt genot het weekend ervoor of erna qua wedstrijdjes bezoeken
Ik had 5k pp voor die aidsvlucht betaald last minute. Mocht wat tegenover staanquote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
begrijp ik. Niks erger dan andermans kots op ruimen.
Is er al. Maar drink het zelf nooitquote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer komt er goed alcoholvrij bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |