echt?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 07:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry, ik moet je helaas informeren dat Heath Ledger al een aantal jaren dood is.
...dit meen je niet hè? Hij kreeg ook postuum een Oscar.quote:
quote:
Hij bouwt 1000 boten uit lucht, krijgt ze bemand met capabele mensen die ineens spontaan aan kwamen waaien en vaart sneller dan zijn schaduw. Oh en zijn timing is perfect.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:29 schreef -Strawberry- het volgende:
De acteur is het probleem niet wmb. Het personage is voor mij niet geloofwaardig
no way "geforceerd".quote:
het verhaal heeft niks met de personage te maken, dat is voor een groot gedeelte de acteur zelfquote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:32 schreef oganesson het volgende:
[..]
Hij bouwt 1000 boten uit lucht, krijgt ze bemand met capabele mensen die ineens spontaan aan kwamen waaien en vaart sneller dan zijn schaduw. Oh en zijn timing is perfect.
Hoezo is hij niet geloofwaardig?![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[Euron] lijkt heel op een Percy die een keer te vaak zijn vriendinnetje aan Dawson is verloren.
Inderdaad, dat is gewoon slecht geschreven.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:39 schreef speknek het volgende:
[..].
Ook mooi hoe ze zes seizoenen lang uitleggen dat niemand een reet geeft om de Iron Isles, en ineens is het de machtigste vloot van de wereld die twee vijandige armadas zonder moeite tot zinken brengt. Hadden ze dat niet wat eerder kunnen bedenken toen Dany de oversteek aan het maken was.
De acteur verzint het script niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
het verhaal heeft niks met de personage te maken, dat is voor een groot gedeelte de acteur zelf
hij heeft weldegelijk veel vrijheid om de personage neer te zetten zoals hij wilt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De acteur verzint het script niet.
Omdat ie nu zo door onze strotten geforceerd wordt als een machtig capabele man. Waar was ie al die tijd? Ja, een exile. Maar kom... als je dit nu in een paar weken tijd voor elkaar krijgt, zo'n giga vloot bouwen en bemannen uit t NIETS, waarom was je er dan niet eerder mee begonnen? Misschien zat ie in wax on wax off training of zo. Wie weet horen we t nog.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij heeft weldegelijk veel vrijheid om de personage neer te zetten zoals hij wilt.
ik kan daarnaast niet precies uit je posts halen wat je "geforceerd" vindt aan euron, terwijl je zegt ik heb geen probleem met de acteur.
kan je een voorbeeld geven van wat je zo "geforceerd" vindt aan euron.
tja, tijdlijnen moeten we niet zo op letten met GOT das niet nieuw.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ie nu zo door onze strotten geforceerd wordt als een machtig capabele man. Waar was ie al die tijd? Ja, een exile. Maar kom... als je dit nu in een paar weken tijd voor elkaar krijgt, zo'n giga vloot bouwen en bemannen uit t NIETS, waarom was je er dan niet eerder mee begonnen? Misschien zat ie in wax on wax off training of zo. Wie weet horen we t nog.
ze hebben inderdaad in de serie euron imo (te) laat geintroduceerd, toen melissandre die bloedzuiger vloek deed was de tijd dat hij zon beetje werd geintroduceerd, in de serie ging toen vrij snel joffrey en rob dood, maar op euron moesten we helaas wachten. toen was nog de vraag of euron uberhaupt nog wel geintroduceerd zou worden, omdat het zon briljante personage was. uiteindelijk ben ik blij dat ze hem hebben geintroduceerd en dit seizoen helemaal nu pilou asbek er mee aan de haal mocht gaan van de makers.quote:Daarnaast vind ik, naast de positionering van Euron out of the blue, ook t karakter van Euron geforceerd overkomen. Of t de rol is of de acteur laat ik ff in t midden. Maar dat overdreven MOEHAHA I don't give a shit rockstar ligt er zo dik bovenop, net als bij maniak Ramsey. Ik ben echt meer van de subtiele badguys als een Tywin en een Cersei ipv eendimensionale karakters. Maar goed, we staan pas aan t begon van Euron. Dus wie weet.
dat is het probleem voor een groot gedeelte ook vermoed ik, euron komt niet "out of the blue" en is niet "out of the blue" een geweldige piraat geworden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Beter voorbeeld van "het boek is beter" kun je vrijwel niet bedenken als we het over Euron hebben.
Ze hebben bewust zo'n beetje de helft van zijn backstory weggelaten en dan komt het allemaal een beetje vreemd over.
Het personage is door het script te veel over de top en ongeloofwaardig. Het geforceerde zit hem in dat het duidelijk een personage is dat zogenaamd grappig moet zijn. Lekker tegen Jaime ingaan, lekker goedkoop scoren.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij heeft weldegelijk veel vrijheid om de personage neer te zetten zoals hij wilt.
ik kan daarnaast niet precies uit je posts halen wat je "geforceerd" vindt aan euron, terwijl je zegt ik heb geen probleem met de acteur.
kan je een voorbeeld geven van wat je zo "geforceerd" vindt aan euron.
"finger in the bum" "does she like it soft or hard" ik lag wel in een scheur toen hij dat zeiquote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het personage is door het script te veel over de top en ongeloofwaardig. Het geforceerde zit hem in dat het duidelijk een personage is dat zogenaamd grappig moet zijn. Lekker tegen Jaime ingaan, lekker goedkoop scoren.
Ongeloofwaardig omdat in de serie de achtergrond niet afdoende verteld wordt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het personage is door het script te veel over de top en ongeloofwaardig. Het geforceerde zit hem in dat het duidelijk een personage is dat zogenaamd grappig moet zijn. Lekker tegen Jaime ingaan, lekker goedkoop scoren.
Wat mij betreft is in de vorige seizoenen duidelijk genoeg gemaakt waarom men geen fuck om de Iron Islands gaf. Het is een beetje een 'backwater', erg opstandig, weinig resources, slechte bondgenoten. Scheelt ook heel erg dat Euron nu zijn eigen schepen en bemanning heeft gebracht.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:39 schreef speknek het volgende:
[..].
Ook mooi hoe ze zes seizoenen lang uitleggen dat niemand een reet geeft om de Iron Isles, en ineens is het de machtigste vloot van de wereld die twee vijandige armadas zonder moeite tot zinken brengt. Hadden ze dat niet wat eerder kunnen bedenken toen Dany de oversteek aan het maken was.
Ja, dus ongeloofwaardig voor de serie kijker. En eendimensionaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig omdat in de serie de achtergrond niet afdoende verteld wordt.
Makkelijk scoren bij de kijkers. Ik vind het simpel. Het feit dat hij dat zegt tegen Jaime terwijl hij probeert ze te paaien is ook niet erg slim. Gaat nog wel tegen hem werken denk ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
"finger in the bum" "does she like it soft or hard" ik lag wel in een scheur toen hij dat zeiik denk dat niemand hett in zijn hoofd zou halen om dat zo tegen jaimie te zeggen, verre van goedkoop
Mwah, er is niet echt een achtergrond die Euron 'begrijpelijk' maakt. Hij is gewoon batshit crazy, klaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig omdat in de serie de achtergrond niet afdoende verteld wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |