Ik heb collega's die dubbele bestellingen hebben. Op een goede dag zijn we met z'n 15-en.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:31 schreef Spanky78 het volgende:
Klacht: ga je even een kopje verse bonenkoffie halen voor jezelf en een collega... Staat miep van de financiele administratie met een enorm dienblad voor alle 9 collega's van haar ingewikkelde capuccino's, lattes, thee en/of water water te tappen.
Pas tijdens een vergadering hebben een aantal bijna een kwartier over hun kinderen geouwehoerd. Flikker op met die poepfabrieken en kom verdomme ter zake.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:55 schreef Esther24 het volgende:
Ik irriteer mij de hele dag aan mijn collega's die kletsen over hun kinderen op kantoor.
Alsof er niks anders is op de wereld dan baby's.
Mensen die in deel 5 grappig denken te zijn met bovenstaande opmerking.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:03 schreef Plompzakker het volgende:
Mensen die hun sociale werkplek kantoor noemen
Sta je dan voor 1500 ekkies bruto per maand in de bagger.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:42 schreef vincenzo78 het volgende:
Kantoorwerk is voor paupers.
Een echte man staat met zijn knieën in de modder en schept stront met zijn handen.
Ik verdien 110% beter bij een sloopbedrijf dan een kantoorbaanquote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:43 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Sta je dan voor 1500 ekkies bruto per maand in de bagger.
Maar schep je ook stront met handen?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verdien 110% beter bij een sloopbedrijf dan een kantoorbaan
Bij ongeschoold vs. ongeschoold verdien je met fysiek zwaar werk inderdaad wat meerquote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
[/quote[quote]Op woensdag 16 augustus 2017 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef niet te werken voor het geld.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:43 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Een boek is toch een dikker tijdschrift?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bij ongeschoold vs. ongeschoold verdien je met fysiek zwaar werk inderdaad wat meer
Weet je echter hoe je een boek open slaat, dan verdien je als kantoorpauper toch echt meer.
Exact.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een boek is toch een dikker tijdschrift?
Daarom ben jij natuurlijk zo belezenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dan ligt heel mijn salontafel vol met boeken.
Blijk dan toch minder tokkie dan ingeschat.
Marc van der Linde mijn favoriete auteur.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daarom ben jij natuurlijk zo belezen
Dan denk ik dat je Guido den Aantrekker ook wel kunt waarderen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Marc van der Linde mijn favoriete auteur.
Ik maak ff een screenshot van de naam. Houd je telefoon ff stil.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je Guido den Aantrekker ook wel kunt waarderen.
Je aangesproken voelenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Mensen die in deel 5 grappig denken te zijn met bovenstaande opmerking.
Noemen ze dat nou kantoorhumor?
daar denigrerend over doenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:43 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Meestal zit je wel tussen mensen van je eigen niveau. En hier op Fok zeiken helpt niet, in de vergadering je mond open trekken.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:57 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Pas tijdens een vergadering hebben een aantal bijna een kwartier over hun kinderen geouwehoerd. Flikker op met die poepfabrieken en kom verdomme ter zake.
Joh, je meent 'tquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meestal zit je wel tussen mensen van je eigen niveau. En hier op Fok zeiken helpt niet, in de vergadering je mond open trekken.
Wacht maar tot jij gedekt bent en geworpen hebt.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:55 schreef Esther24 het volgende:
Ik irriteer mij de hele dag aan mijn collega's die kletsen over hun kinderen op kantoor.
Dan zal het ook allemaal wel binnen de range vallen qua niveau.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:27 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Joh, je meent 't
Overigens zat ik daar als externe tussen een stel ambtenaren.
Ik ben blij dat ik niet tussen de ouders zit.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:55 schreef Esther24 het volgende:
Geniet ervan. Gaat er vast nog eens eentje aan kids beginnenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet tussen de ouders zit.
Zou daar heel snel klaar mee zijn.
Op de basisschool? Zal wel loslopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:55 schreef Esther24 het volgende:
[..]
Geniet ervan. Gaat er vast nog eens eentje aan kids beginnen
Dat is niet te hopen hahaquote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op de basisschool? Zal wel loslopen.
Gelukkig is het nog een vrij jong team (gemiddeld rond de 28), dus over een paar jaar zal het feest wel losbarsten.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:55 schreef Esther24 het volgende:
[..]
Geniet ervan. Gaat er vast nog eens eentje aan kids beginnen
Ik hoop dat ik nooit zo geobsedeerd ga worden voor iets als kinderen krijgen en opvoeden.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig is het nog een vrij jong team (gemiddeld rond de 28), dus over een paar jaar zal het feest wel losbarsten.
Heb ik nooit begrepen, maar schijnt wel een groot ding voor velen te zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:58 schreef Esther24 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nooit zo geobsedeerd ga worden voor iets als kinderen krijgen en opvoeden.
Volgens mij is daar geen sprake van.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:01 schreef vincenzo78 het volgende:
Snap dat het vervelend is als ouders heel de tijd over hun kinderen aan het zeiken zijn, maar het is nog net iets minder erg dan mensen die zeiken over hun collega's die heel de dag over hun kinderen lullen.
Dit.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:01 schreef vincenzo78 het volgende:
Snap dat het vervelend is als ouders heel de tijd over hun kinderen aan het zeiken zijn, maar het is nog net iets minder erg dan mensen die zeiken over hun collega's die heel de dag over hun kinderen lullen.
Want alleen half achterlijke mensen krijgen kinderen?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit.
Als je op zo'n moeke-afdeling zit, dan ligt dat toch echt vooral aan jezelf. Al ben je leidinggevende van die kermis.
Wat begrijp je niet aan een moeke-afdelingquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:12 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Want alleen half achterlijke mensen krijgen kinderen?
Je bent er van op de hoogte dat een baby tegenwoordig meestal mbv zowel een moeder als een vader verwekt wordt?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan een moeke-afdeling
Jij zit daar in ieder geval wel op je plaats.
Jij zat daar héél goed op je plek.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:22 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je bent er van op de hoogte dat een baby tegenwoordig meestal mbv een vader verwekt wordt?
Je loopt nu wel tof te doen, maar je kletst gewoon uit je nek. Je aannames slaan namelijk als kut op dirk daar ik het over mannelijke collega's had en niet over het secretariaatmoederschip.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij zat daar héél goed op je plek.
Jij begrijpt de term 'moeke-afdeling' blijkbaar niet. Lees het anders allemaal nog eens opnieuw. Misschien dat het waxine-lichtje dan wel gaat branden.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:25 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je loopt nu wel tof te doen, maar je kletst gewoon uit je nek. Je aannames slaan namelijk als kut op dirk daar ik het over mannelijke collega's had en niet over het secretariaatmoederschip.
Nou knul, geef jij dan eens de definitie van een moeke-afdeling, want ik ben heel benieuwd. In m'n werk kom ik namelijk op ongeveer elke denkbare afdeling waar mensen tussen de 25 en 35 rondlopen zowel mannen als vrouwen tegen die overenthousiast over hun morgens oreren.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij begrijpt de term 'moeke-afdeling' blijkbaar niet. Lees het anders allemaal nog eens opnieuw. Misschien dat het waxine-lichtje dan wel gaat branden.
Kom dat even bij mij op kantoor vertellen als je wilt. Ik werk voor de overheid en hier gaan er toch echt nog stapels papier per week doorheen. Al jarenlang.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:52 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
nee. Bijna geen enkele overheidsinstantie werkt nog op papier
Dat zo ontzettend dat. In mijn huidige baan gelukkig geen last van, maar mijn vorige baan zat dus vol met broedse vrouwen. Als of het werkelijk het enige onderwerp ter wereld was.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:55 schreef Esther24 het volgende:
doe eens niet zo onvolwassenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij begrijpt de term 'moeke-afdeling' blijkbaar niet. Lees het anders allemaal nog eens opnieuw. Misschien dat het waxine-lichtje dan wel gaat branden.
Jij reageert lekker volwassen hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
doe eens niet zo onvolwassen
Een afdeling waar mensen, voornamelijk vrouwen maar tegenwoordig niet meer per definitie, de hele dag geen ander gespreksonderwerp hebben dan hun kinderen. Alsof er geen enkel ander gespreksonderwerp mogelijk is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:32 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Nou knul, geef jij dan eens de definitie van een moeke-afdeling, want ik ben heel benieuwd. In m'n werk kom ik namelijk op ongeveer elke denkbare afdeling waar mensen tussen de 25 en 35 rondlopen zowel mannen als vrouwen tegen die overenthousiast over hun morgens oreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |