En we hebben Boetius al.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Te licht voor Feyenoord, dus hebben we sowieso niks aan
Nou, wel iets met smaak graag.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Treetje schultenbrau erop![]()
miskoop halen is erg waarschijnlijk.....quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:05 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ben benieuwd van Martin gaat doen met die extra CL-miljoenen.
Eerst even met de vrouw naar een parenclubje.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:05 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ben benieuwd van Martin gaat doen met die extra CL-miljoenen.
RvP?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
miskoop halen is erg waarschijnlijk.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:07 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
RvP?daar gaat feyenoord in ieder geval geen cent voor betalen neem ik aan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd welke opties van Geel heeft want er zou nog een aanvaller gehaald worden...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
Was geintje maat, maar een biertje word er zeker op gedronken
En toch, ook al is het genieten, is het niet goed voor de punten.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:09 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Vind wel mooi hoe Ajax en PSV zelf ook falen in de voorrondes, Feyenoord altijd gebashed moet worden.
Mwah, de kans dat 020 meer punten haalt in de EL dan in de CL is een stuk groter.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:16 schreef MPC60 het volgende:
[..]
En toch, ook al is het genieten, is het niet goed voor de punten.
We hebben het toch al verpestquote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:16 schreef MPC60 het volgende:
[..]
En toch, ook al is het genieten, is het niet goed voor de punten.
Zo werkt dat systeem helemaal niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:17 schreef Klummie het volgende:
[..]
Mwah, de kans dat 020 meer punten haalt in de EL dan in de CL is een stuk groter.
PSV heeft het toch al verneukt dus who caresquote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:17 schreef Klummie het volgende:
[..]
Mwah, de kans dat 020 meer punten haalt in de EL dan in de CL is een stuk groter.
Jullie zijn die toernooien ook helemaal niet gewend. Snap best dat dat soms voor verwarring kan zorgen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo werkt dat systeem helemaal niet.
Wel als laatste en eerste gewonnenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Jullie zijn die toernooien ook helemaal niet gewend. Snap best dat dat soms voor verwarring kan zorgen.
Zo is het maar net.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wel als laatste en eerste gewonnen
Toch klopt het. Met 2 extra overwinningen compenseer je die bonuspunten al.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo werkt dat systeem helemaal niet.
Dat hoop ik niet, beter spelen ze in verweggistan op donderdag.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV heeft het toch al verneukt dus who cares
Al ga ik wel stuk als die juden niet eens Europa League halen
Want dat is nog de grootste grap, daar moeten ze nu ook voorrondes voor spelen
Ik hoop wel dat ze Europa League halen. Anders kunnen ze zich volledig richten op de Eredivisie. We moeten het ze niet te makkelijk maken natuurlijk hé.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV heeft het toch al verneukt dus who cares
Al ga ik wel stuk als die juden niet eens Europa League halen
Want dat is nog de grootste grap, daar moeten ze nu ook voorrondes voor spelen
Ik denk dat het allemaal in de grote pot gaat en dat ze het niet gaan uitgeven aan een extra aankoop ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |