O, nou laten we dan allemaal gaam duimen voor de neuzen vanavond. En voor Appie natuurlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:42 schreef Adames het volgende:
[..]
voor 4 miljoen koop je tegenwoordig nog geen matige linksback
Ze moete gwn optiefe, wat dnken ze wel nie????????!!!! Zijn geen egte suportersquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Die nouri-feyenoorders zijn zo triest heZeggen dat ze hopen dat 020 de cl haalt voor nouri, flikker toch op
En dan berichten gaan lopen sturen, zeg ik jij bent zeker voor 020, word je geblokt
Alles voor de likes zeker, triest volk
log uitquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:21 schreef F.M.D. het volgende:
Zou het kunnen dat Gio voor Jones heeft gekozen, maar ze in samenspraak besloten hebben om dit bericht naar buiten te brengen zodat Vermeer geen gezichtsverlies leidt? Ik weet het complottheorietje maar het is allemaal wel heel toevallig.
Ajax en NECquote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:56 schreef TC03 het volgende:
Heeft Jones eigenlijk iets fout gedaan vorig seizoen? Ik kan me vaag herinneren dat hij 1x een blunder maakte waardoor het 4-1 i.p.v. 4-0 werd o.i.d.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
O, nou laten we dan allemaal gaam duimen voor de neuzen vanavond. En voor Appie natuurlijk.
Meen mij iets te herinneren tegen Roda en natuurlijk de vrije trap van Ajaxquote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:56 schreef TC03 het volgende:
Heeft Jones eigenlijk iets fout gedaan vorig seizoen? Ik kan me vaag herinneren dat hij 1x een blunder maakte waardoor het 4-1 i.p.v. 4-0 werd o.i.d.
Ik vond hem tegen FC Utrecht uit ook één en ander te verwijten. Ajax uit dus, en natuurlijk PEC Zwolle uit.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:56 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij heeft die ook bijna elk jaaroverzicht gehaald. Zo'n momentje dat conditio sine qua non was voor het kampioenschap.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:44 schreef PIETR het volgende:
Psv uit, die reflex in de allerlaatste minuut
Dat en die bal van zoet thuis zal ik niet snel vergeten. Zoet.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:44 schreef PIETR het volgende:
Psv uit, die reflex in de allerlaatste minuut
Al die zure koppen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:40 schreef Oldground het volgende:
Geniet altijd erg van een teleurgestelde Ziyech.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |