Hoelang zal ie aanhouden denk je?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:47 schreef edraket31 het volgende:
@Nattekat: kan niet quoten uit oud topic want mobiel, maar ik heb meerdere keren hier de vergelijking gemaakt tussen BCC en ETC en dat ik daarom ook een pump verwachtte in BCC....
Tot morgenmiddag 13:25quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoelang zal ie aanhouden denk je?
Geen idee, misschien kan Magnet zijn glazen effe van zolder halen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoelang zal ie aanhouden denk je?
Ja dat is best lullig om te zien als het in een wallet staat en niet op een exchange en je er dus niks mee kunt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Meer dan $1100 USD voor een Bitcoin Cash nu, bizar
https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-BCC
Hier ook uitgestapt op 0.4quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:00 schreef Kale het volgende:
Gisteren een halve BCC gekocht op Bittrex en 's avonds snel weer gedumpt want ik dacht de boel zakt nu al in.
Niet dus! Net ff een uur op de BCC trein gereden en daarmee mijn Waves verdubbeld in een uurtje.
BCC van als een raket naar .5 maar uitgestapt op 0.4
Was zeker fun maar wel slecht voor je hart!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:02 schreef S-tr00pwafel het volgende:
[..]
Hier ook uitgestapt op 0.4was een leuke rit met BCC
ja ik had alles omgezet btc voor de fork en alles wat het zou opleveren zou dus mooi meegenomen zijn, geen stress. Is alleen iets meer dan ik had gedacht. Even kijken wat ik met het 'gratis geld' ga doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:03 schreef Kale het volgende:
[..]
Was zeker fun maar wel slecht voor je hart!
Hij had net zo goed in elkaar kunnen storten.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:10 schreef Zith het volgende:
Bcc 0.5btc op Bitfinex![]()
Ik had een extra jaarsalaris kunnen krijgen
''als als''
Ach ja kun je hem ook niet te goedkoop verkopen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is best lullig om te zien als het in een wallet staat en niet op een exchange en je er dus niks mee kunt.
Whalesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:29 schreef Stien_Struis het volgende:
Nu het aantal BCH dat verhandelt kan worden nog zeer beperkt is valt de prijs daarvan nog goed te manipuleren.
3x raden wie er belang hebben bij een zo hoog mogelijke prijs.
Dat dus, er gaan wat mensen veel cashen en daarna wordt het waarschijnlijk 1 van de vele Altcoins.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:28 schreef MaGNeT het volgende:
Wacht maar tot de deposit-sluizen opengaan
Maar wel snel geld als je nu kan dumpen.
Degene die nu BCC hebben zijn de mensen die deze hebben gekocht op een exchange of die ze hebben verkregen omdat ze BTC op een exchange hadden staan, toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:28 schreef MaGNeT het volgende:
Hoe lang blijven enkele Users die gister gelijk gedumpt hebben dit herhalen? Veel BTC bezitters zijn holders en zie niet waarom ze BCH niet zouden willen holden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:28 schreef MaGNeT het volgende:
Eigenlijk ben ik het hiermee best eens!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:58 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Hoewel veel rondom BCH onduidelijk is heeft deze coin absoluut potentie, BTC als een soort 'spaarmiddel/virtuele goud' en BCH als 'betaalmiddel', beide dus een USP.
Waarschijnlijk in de vorm van nieuwe Teslas en Lambos, die door de straten van diverse Oostbloklanden rijdenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:13 schreef Fotolijst het volgende:
Gaan we nog iets terugzien van onze coins op BTC-e?
Ze hebben iig aangegeven hun best te doen om alles terug te geven. Er staat een statement op bitcointalk van een adminquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:13 schreef Fotolijst het volgende:
Gaan we nog iets terugzien van onze coins op BTC-e?
thnxquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:38 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je posts zijn altijd kort maar krachtig. Ga zo door grote verlosser.
Daar zijn de meningen nog steeds over verdeeld geloof ik, welke er betrouwbaar zijn. Net nog gezocht maar iedereen roept wat anders.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:33 schreef Repeating het volgende:
Daarnaast, is er al een BCC wallet waar je je private key van je BTC wallet in kan importeren?
FOMO........quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:52 schreef metallicelmo het volgende:
ik heb nog 0.23 bitcoin beschikbaar op bittrex, toch maar ff bcc kopen om mee te spelen? of is dit gewoon een bubbeltje die barst zodra mensen hun bcc massaal naar binnen kunnen laten en verkopen
nouja ik heb nog her en der private keys die ik later nog kan inzetten om bcc te claimen, geen tijd voor overdag om daarmee bezig te zijn. Ik zeg laat maar eens een weekje lopen om te zien wat er bcc gaat doenquote:
Ik zou dolgelukkig zijn met -10k. Dat zou betekenen dat ik het gehad hebquote:
Ook Wavesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:41 schreef leolinedance het volgende:
Dat leasen van Waves, krijg je daar nu ook Waves voor of alleen tokens als Miner Reward en WavesGo?
Jaxx zou ik niet doen. Focust vooral op gebruiksvriendelijkheid van de wallet, maar qua veiligheid zijn ze niet top.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:44 schreef Fourcian het volgende:
Ik zit continu te strugglen met wallets. Eerst had ik Coinbase, mooie app maar ik krijg het idee dat je in de zeik genomen wordt. Nu heb ik Jaxx. Hier heb ik een beter gevoel bij echter. Hoe wissel je BTC uit voor Euros naar je ING bankrekening bijvoorbeeld?
raar dat je niet hebt uitgezocht hoe je uiteindelijk weer geld terugkrijgt voor je BTC terwijl je kennelijk wel BTC gekocht hebt. Dit kan ook via Coinbase, die koopt de BTC weer terug van je en kan het geld weer naar je overmaken middels sepa.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:44 schreef Fourcian het volgende:
Ik zit continu te strugglen met wallets. Eerst had ik Coinbase, mooie app maar ik krijg het idee dat je in de zeik genomen wordt. Nu heb ik Jaxx. Hier heb ik een beter gevoel bij echter. Hoe wissel je BTC uit voor Euros naar je ING bankrekening bijvoorbeeld?
Ik wel, maar heb nu alles uitbetaald. Werkt prima na registratie.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:37 schreef Fotolijst het volgende:
Bewaren jullie ook dollars en euro's in jullie WavesLiteApp?
Ik zie het nu, heb gisteren voor het eerst 0.00011690 waves gekregen op mijn geleasde 287 stuks. Sowquote:
Je krijgt idd weleens waves door te leasen, maar dat is van het volume, wat je op zo'n dropsite dagelijks kunt krijgen: Was per drop 30000-50000 satoshi een tijd terug. Heb ik nog iets van 0,8 Waves mee verzameld en is nu alleen nog interessant als je tokens wilt transfereren omdat je er waves transactiekosten mee betaalt (en bijvoorbeeld geen waves hebt).quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zie het nu, heb gisteren voor het eerst 0.00011690 waves gekregen op mijn geleasde 287 stuks. Sow
Hopelijk zijn die tokens nog wat waard, anders is het gewoon ruk dus![]()
Ja, zo werkt datquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:15 schreef Mr.J het volgende:
Ok, dus ik heb via mijn private key zowel btc als bcc. Btc naar nieuwe wallet overzetten en private key importeren in bcc wallet = dubbele hoeveelheid == profit?
Voor een week?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zie het nu, heb gisteren voor het eerst 0.00011690 waves gekregen op mijn geleasde 287 stuks. Sow
Hopelijk zijn die tokens nog wat waard, anders is het gewoon ruk dus![]()
Dat zullen we wel zien in de toekomst: daar kun je nu niet zosnel een conclusie uit trekken.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:34 schreef Oscar. het volgende:
BCH heeft wel weer zijn beste tijd gehad
Het enige wat ik nu zie is een pump/dump actie van een altcoinquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:39 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat zullen we wel zien in de toekomst: daar kun je nu niet zosnel een conclusie uit trekken.
Ja, zo gaan die dingen. Heb ze rond 0,30 eruitgegooid (dat ze nog naar 0,5 gaan: Tja..Stront gebeurtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu zie is een pump/dump actie van een altcoin
twitter:Poloniex twitterde op woensdag 02-08-2017 om 21:50:07Trading has been halted while we work to restore connectivity. This may take some time. reageer retweet
Dev team niet klaar voor de conversion? Waarom werkt het op Bittrex als een plaatje?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:00 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:Poloniex twitterde op woensdag 02-08-2017 om 21:50:07Trading has been halted while we work to restore connectivity. This may take some time. reageer retweet
Hoe kijk je grafieken?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:04 schreef Oscar. het volgende:
zo, iemand is ff mooi aan het pumpen met BCH
Op me scherm.quote:
De laatste stuiptrekking is begonnen inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:14 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Op me scherm.
en ik kreeg een waarschuwing dat hij 10 procent steeg in 1 minuut. Dus kijk eens naar de 1minuut grafiek van Kraken.
Takedown door FBI, komt mogelijk deels terugquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:21 schreef Harveo het volgende:
Iemand die hier Bitcoins/geld op BTC-E had staan? Website ligt eruit, of is hier een ander topic al over?
"Mogelijk"...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:24 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Takedown door FBI, komt mogelijk deels terug
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:21 schreef Harveo het volgende:
Iemand die hier Bitcoins/geld op BTC-E had staan? Website ligt eruit, of is hier een ander topic al over?
Kan me voorstellen dat je die thread niet helemaal gaat lezenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:24 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Takedown door FBI, komt mogelijk deels terug
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2045453.0
Uhu, net als die 5-10 dagen "server maintenance" zeker. Komt mij over als tijdrekken, maar we zullen zien.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:28 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Nee is confirmed door de admin:
https://translate.google.(...)0&edit-text=&act=url
Kraken: Heb ooit een account bij hun aangemaakt: Welke coins hebben ze en in welk volume? (dat laatste was altijd een probleem: Teveel te manipulerenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:14 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Op me scherm.
en ik kreeg een waarschuwing dat hij 10 procent steeg in 1 minuut. Dus kijk eens naar de 1minuut grafiek van Kraken.
[ afbeelding ]
Er staat ook dat ze eerst nog moeten kijken hoeveel de FBI daadwerkelijk in beslag heeft genomen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:28 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Nee is confirmed door de admin:
https://translate.google.(...)0&edit-text=&act=url
Klopt ja, ze zullen de hot wallets hebben, de vraag is alleen hoeveel daar in zat en wat ze nog in cold wallets hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Er staat ook dat ze eerst nog moeten kijken hoeveel de FBI daadwerkelijk in beslag heeft genomen.
FBI = Geld getransporteerd, dus regelrecht WEG naar een #Tesla / #Lamboquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Er staat ook dat ze eerst nog moeten kijken hoeveel de FBI daadwerkelijk in beslag heeft genomen.
Ze hadden gister hun voorwaarden gewijzigd toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Yep, red flags all over the place
Ze zullen vast veel verdienen aan transacties maar dat er elke keer issues zijn wanneer er een event of drukte is kan wijzen op server problemen maar ook op solvabiliteit issues.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:11 schreef Zith het volgende:
AH ik maak me niet (al te) druk.
Heb vorige week nog een tiental btc kunnen withdrawen binnen een uur, ze verdienen honderduizenden USD per dag aan fees en zitten nu op een grote stapel gratis BCCs en veel hebben nu hun BTC elders wegens de hard fork.
Er zijn betere tijden om een exit scam te doen.
Welke site/app geeft je die meldingen? Is dat gratis of betaald?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:14 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Op me scherm.
[ afbeelding ]
Echt he. Maandenlang waarschuwingen en slechte berichten, dit komt niet zomaar uit het niets. Ik doe al maanden niets meer op Poloniex. Baggersite.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:09 schreef Stokkie_ het volgende:
Ik hoop het niet voor jullie maar maandenlang slechte support en performance, withdrawal issues, mogelijkheid tot het uitlenen van BTC, en die naam alleen al doen bij mij alle alarmbellen rinkelen.
Jij durft met droge ogen te beweten dat Poloniex een fijne en betrouwbare exchange is?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 01:45 schreef Typisch het volgende:
Ah jullie hadden het allemaal al gezien natuurlijk. Familie van Jomanda toevallig?
Lees nu berichten over internetproblemen in de US:
http://downdetector.com/archive/
Misschien dat het daar mee te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |