Heel goed vriend. Hoe gaat het met je? Waarom lees ik net dat je hier eigenlijk niet meer zou posten?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leuter is niet voor niets een anagram van teleur.
Nee dat was het weer. Wilde je nog even een trap na geven. xxxquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:37 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dacht dat jij hier niet mee zou posten
Slank of slap hahaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ja past ook goed imho, echt mooie slanke jongen ben ik
toen je begon met denken maakte je al de eerste foutquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:37 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dacht dat jij hier niet mee zou posten
slank én slap ahahhehehequote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Slank of slap haha
Mooi, nu kan je al het natuurgeweld aan
Kan je weer weggaan? Bedanktquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dat was het weer. Wilde je nog even een trap na geven. xxx
Legitieme vlaagquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heel goed vriend. Hoe gaat het met je? Waarom lees ik net dat je hier eigenlijk niet meer zou posten?
hjb tegen TARDIS.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je weer weggaan? Bedankt
ja ik denk het welquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:41 schreef zeer het volgende:
denken jullie dat penny verschrikkelijk gepest wordt in het dagelijks leven of zo dat 'ie letterlijk de hele dag de ene na de andere cringe post post?
Tx bbyquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je weer weggaan? Bedankt
Gewoon niet lezenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:41 schreef zeer het volgende:
denken jullie dat penny verschrikkelijk gepest wordt in het dagelijks leven of zo dat 'ie letterlijk de hele dag de ene na de andere cringe post post?
ok, weet je, laat je in NL ook controleren...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben terug gegaan, heb nog een zooi antibioticainjecties gehad en lig nu thuis met mijn been omhoog. Ontsteking is niet verder omhoog getrokken gelukkig maar m'n voet, enkel en onderbeen waren wel aardig op aan het zwellen maar dat was door de zwaartekracht ofzo en verder een redelijk normale reactie. Mocht het alsnog naar m'n bovenbeen trekken dan gaan ze wel verder handelen, dus ik blijf nu vooral braaf op de bank liggen. Zwelling begint af te nemen en verhoging is ook weg.
Op zich wel een goed en heel schoon ziekenhuis waar ik behandeld word/ werd. Verwacht wel gewoon naar huis te kunnen de zesde.
Thuis
Wie?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:41 schreef zeer het volgende:
ff scriptje vragen aan Frass toch...quote:
jeetje man ze heeft gewoon een griepjequote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok, weet je, laat je in NL ook controleren...
op infecties en shit... weet niet waar je zit, maar je weet nooit, sommige infecties sluimeren jaren en vreten je alsnog op. Documenteer alles goed en vertel alles aan je arts, ook de medicijnen die je nu krijgt.
standaardquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:43 schreef Willoow het volgende:
Eten jullie ook weleens uit de pan omdat eigenlijk nodig borden moet afwassen
jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:43 schreef Willoow het volgende:
Ik eet soep altijd uit de pan, maar niet omdat ik moet afwassen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:43 schreef Willoow het volgende:
beetje medeleven jesus.. vroeger niet genoeg geknuffeld ofzoquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:43 schreef zeer het volgende:
[..]
jeetje man ze heeft gewoon een griepje
Waarom dan welquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik eet soep altijd uit de pan, maar niet omdat ik moet afwassen.
waarom dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben die vent liever kwijt dan rijk dus nee
Komt omdat ze lekker isquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:43 schreef zeer het volgende:
[..]
jeetje man ze heeft gewoon een griepje
is jouw hoofd Glow in the dark?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik ben al kapot, daarom, gezondheid is best een kostbaar dingetje
Zeer heeft meer empathisch vermogen dan dat ik hebquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
beetje medeleven jesus.. vroeger niet genoeg geknuffeld ofzo
wowquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeer heeft meer empathisch vermogen dan dat ik heb
Neequote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:43 schreef Willoow het volgende:
dachten jullie het met mij erg te stellen te hebben.. hier hedde er nog zo eenquote:
Ja lekker makkelijk als je moeder alles doet.quote:
Kunnen je toch maken. Net zoals met kleding lapjes stof.. nu lapjes huid als legpuzzel oidquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kom je binnenkort doneren?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kunnen je toch maken. Net zoals met kleding lapjes stof.. nu lapjes huid als legpuzzel oid
Sterker nog: je kostbaarste bezitquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa... tot je kinderen krijgtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sterker nog: je kostbaarste bezit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |