Waarom dan welquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik eet soep altijd uit de pan, maar niet omdat ik moet afwassen.
waarom dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben die vent liever kwijt dan rijk dus nee
Komt omdat ze lekker isquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:43 schreef zeer het volgende:
[..]
jeetje man ze heeft gewoon een griepje
is jouw hoofd Glow in the dark?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik ben al kapot, daarom, gezondheid is best een kostbaar dingetje
Zeer heeft meer empathisch vermogen dan dat ik hebquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
beetje medeleven jesus.. vroeger niet genoeg geknuffeld ofzo
wowquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeer heeft meer empathisch vermogen dan dat ik heb
Neequote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:43 schreef Willoow het volgende:
Eten jullie ook weleens uit de pan omdat eigenlijk nodig borden moet afwassen
dachten jullie het met mij erg te stellen te hebben.. hier hedde er nog zo eenquote:
Ja lekker makkelijk als je moeder alles doet.quote:
Kunnen je toch maken. Net zoals met kleding lapjes stof.. nu lapjes huid als legpuzzel oidquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kom je binnenkort doneren?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kunnen je toch maken. Net zoals met kleding lapjes stof.. nu lapjes huid als legpuzzel oid
Sterker nog: je kostbaarste bezitquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa... tot je kinderen krijgtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sterker nog: je kostbaarste bezit
Krijg je wel stukjes met striae. Beste stukjes kosten geld.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kom je binnenkort doneren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |