hahah jij gelooft dat ie Kelvin heet!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:28 schreef Catkiller het volgende:
Waarom mag pensylvana zo met zeer zijn privé spelen?
Is dit een metafoor ? Net als Pen z'n kaasstengel?quote:
nee dan had ie toch paars puntje gezegdquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een metafoor ? Net als Pen z'n kaasstengel?
lastige keuze.. gewoon lekker een Full Braddie plegen man kan jou het schelenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:35 schreef Azpilicueta het volgende:
Patat halen of pizza bezorgen vanavond
Geen zin in rijst en sambal of instantnoodles vanavondquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
lastige keuze.. gewoon lekker een Full Braddie plegen man kan jou het schelen
ohh ja wacht... moet ik een pizza voor jou bestellen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Geen zin in rijst en sambal of instantnoodles vanavond
Heb liever dat je langskomtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ohh ja wacht... moet ik een pizza voor jou bestellen?
Dan is het pas echt een Full Braddie
Weet niet of die van hem paars isquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nee dan had ie toch paars puntje gezegd
oh you hou opquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een metafoor ? Net als Pen z'n kaasstengel?
Mooie buiken.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:30 schreef Pensylvania het volgende:
anyway:
http://www.ad.nl/lifestyl(...)-nek-hangt~a2048ff4/
Dit zijn nu diamantjes van artikelen op het AD.
Lekker fapbaar.
Sapjeskuur?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
lastige keuze.. gewoon lekker een Full Braddie plegen man kan jou het schelen
lekker hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:19 schreef zeer het volgende:
[..]
heb voor vrijdag alweer 28 clicks ingepland
wow dude... dit klinkt wel beetje Gay zo..quote:
denk niet dat ie onlangs nog geleegd is dus denk dat ie inmiddels iig goed blauw zietquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet niet of die van hem paars is
zou er wel iets over heen willen spuitenquote:
Ja als een pizza uit blender met knoflooksaus telt als sapjequote:
wel klote dat vandaag m'n rustdag is, morgen dus rennen maar dan zou vrijdag eigenlijk ook rustdag moeten zijnquote:
kneusjequote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:30 schreef Pensylvania het volgende:
anyway:
Lekker fapbaar.
gewoon wandelen gebruiken als actief herstel, is een ander soort belasting ook dus gewoon aanhoudenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:41 schreef zeer het volgende:
[..]
wel klote dat vandaag m'n rustdag is, morgen dus rennen maar dan zou vrijdag eigenlijk ook rustdag moeten zijn
Wat moet ik nou
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wow dude... dit klinkt wel beetje Gay zo..
ben echt zo dankbaar dat je jouw kennis met mij deeltquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon wandelen gebruiken als actief herstel, is een ander soort belasting ook dus gewoon aanhouden
Je bent nogal uitdrukkelijk aanwezigquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja als een pizza uit blender met knoflooksaus telt als sapje
geil gewordenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whatever happens, happens
uitdrukkelijk? hoe doe je datquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Je bent nogal uitdrukkelijk aanwezig
Ja nee weenie ?quote:
Wel even zeven, stukjes moeten we niet hebbenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja als een pizza uit blender met knoflooksaus telt als sapje
Waarom zou je pizzabezorger willen zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:35 schreef Azpilicueta het volgende:
Patat halen of pizza bezorgen vanavond
Goede chicks zo op het oogquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:30 schreef Pensylvania het volgende:
anyway:
Lekker fapbaar.
hehequote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou je pizzabezorger willen zijn
ik sta altijd voor je klaarquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:44 schreef zeer het volgende:
[..]
ben echt zo dankbaar dat je jouw kennis met mij deelt
ben niet altijd vunzig bezig hoorquote:
nodig m ook uit danquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:49 schreef Azpilicueta het volgende:
Volgende week ga ik weer een keer naar Azpi senior dus dan zijn we close haags
iewquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben niet altijd vunzig bezig hoor
wit puntje doet me ook te veel denken aan die smegmalul van penisylvana
Heyquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Je bent nogal uitdrukkelijk aanwezig
tenzij je aan het rennen bentquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik sta altijd voor je klaar
quote:
Ewwwww...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben niet altijd vunzig bezig hoor
wit puntje doet me ook te veel denken aan die smegmalul van penisylvana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |