Bron?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap wel dat je op donker valt, die hebben vaak een grote pik
Deze 2 nogquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nog meer? want dan hoef ik het niet meer te kijken
Oh damn congoquote:
Ben je gehandicapt geraakt door die ene oefening?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:38 schreef Azpilicueta het volgende:
Wel weer lekker om ff naar buiten te gaan en te bewegen, maar autorijden is nog best pijnlijk
Tanken trouwens ook. 95 weer 5 cent omhoog sinds de laatste keer. Stelletje boeven
zo vaak kom je niet buiten dus?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:38 schreef Azpilicueta het volgende:
Wel weer lekker om ff naar buiten te gaan en te bewegen, maar autorijden is nog best pijnlijk
Tanken trouwens ook. 95 weer 5 cent omhoog sinds de laatste keer. Stelletje boeven
hahaha met je kleine piemelquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wist niet dat ik congolees was
30cm?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nog steeds kleiner dan de mijne
hee Chaiquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je gehandicapt geraakt door die ene oefening?
Ik heb dit niet aangeklikt.quote:
niet gekliktquote:
die koreaan die ik had was dan duidelijk een uitzondering op de regel, wtf 10cmquote:
Bijna welquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je gehandicapt geraakt door die ene oefening?
"omdat het kan, onbeschofte snotaap"quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:03 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik ging dus snoep halen omdat snoep = life. Tikt een klein ventje me aan en vraagt: 'waarom haalt u zoveel snoep meneer'. Goede realitycheck
ja vooral dat meneer ja, betekent dat je een oude kop hebt ripquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:03 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik ging dus snoep halen omdat snoep = life. Tikt een klein ventje me aan en vraagt: 'waarom haalt u zoveel snoep meneer'. Goede realitycheck
arme vrouwen daarquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:02 schreef Amavi het volgende:
[..]
die koreaan die ik had was dan duidelijk een uitzondering op de regel, wtf 10cm
geniet ervan xoxoquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:04 schreef HRC2020 het volgende:
Ben mijn tas aan het pakken voor Congo bye
Zodat ik je zusjes mee kan lokken, de hoerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:03 schreef Azpilicueta het volgende:
nja zijn ook wel kleine vrouwtjes daarquote:
Waar?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:06 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Die vrouwen daar zijn zelf 1.20 dus een pik van 10cm is groot zat
zelfs een Congolees voelt bij jou niks meer hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:04 schreef HRC2020 het volgende:
Tientje wedden dat als ik nu drank ga halen dat ze vragen om mijn ID?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja vooral dat meneer ja, betekent dat je een oude kop hebt rip
wel ff livestreamen danquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tientje wedden dat als ik nu drank ga halen dat ze vragen om mijn ID?
Dan heb ik in ieder geval meer seks dan jijquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
zelfs een Congolees voelt bij jou niks meer hoor
hahahaha you wish pukkeltjequote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:10 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dan heb ik in ieder geval meer seks dan jij
Maoam roxxquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:03 schreef Azpilicueta het volgende:
Succes met aidsquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:04 schreef HRC2020 het volgende:
Vind ik ook jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ie maar Sonic moeten zijn. Is wel een beetje zijn eigen fout ook.
hmm dan nog is 10cm wel erg weinigquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:06 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Die vrouwen daar zijn zelf 1.20 dus een pik van 10cm is groot zat
quote:
gvd je maakt me onzekerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:04 schreef HRC2020 het volgende:
met beetje franse mosterd?quote:
Ja ik zeg ook niet dat ik er tevreden mee zou zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hmm dan nog is 10cm wel erg weinig
hoelang ben je dan van fok af?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:19 schreef zeer het volgende:
[..]
heb voor vrijdag alweer 28 clicks ingepland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |