Uitstekend tijdstip voor een PMDS en AMDSquote:
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitstekend tijdstip voor een PMDS en AMDS
Ik zou sowieso voorstander zijn van de eredivisie op zaterdag(middag), maar dat geheel terzijde.
Dan komt er echt geen hond meer naar het stadionquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou sowieso voorstander zijn van de eredivisie op zaterdag(middag), maar dat geheel terzijde.
Zal wel meevallen. Heb zelf vaak meer moeite met die zondagmiddag en als ik zo om me heen kijk ook wel. Maargoed, de KNVB wil het niet ivm het amateurvoetbal.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan komt er echt geen hond meer naar het stadion
Goed van de knvb.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Heb zelf vaak meer moeite met die zondagmiddag en als ik zo om me heen kijk ook wel. Maargoed, de KNVB wil het niet ivm het amateurvoetbal.
Lol.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:39 schreef yats het volgende:
Wat een bagger OP. Dat je niets met beide clubs hebt is prima, maar dit komt wel erg sneu over.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit gaat toch niemand zitten kijken.
Volgens mij wordt dat niet gedaan omdat jugend altijd op zaterdagochtend / middag speeltquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geeft ie toch ook aan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat niet gedaan omdat jugend altijd op zaterdagochtend / middag speelt
En terecht.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Heb zelf vaak meer moeite met die zondagmiddag en als ik zo om me heen kijk ook wel. Maargoed, de KNVB wil het niet ivm het amateurvoetbal.
Was die laatste goal alweer helemaal vergetenquote:wist Feyenoord op 14 mei in een KOLKENDE KUIP met 3-1 Heracles te verslaan.
Wat mag er niet met de Volkskrant?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:36 schreef Tagliano het volgende:
Volkskrant mag helaas niet, kan ik ook niks aan doen
Nu heeft écht niemand het gelezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:36 schreef Tagliano het volgende:
Volkskrant mag helaas niet, kan ik ook niks aan doen
Ik wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nu heeft écht niemand het gelezen
Hahaha grapje!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
YES. De wedstrijd is hierdoor nu al geslaagd voor me
Ik hoop het. Al ben ik ook bang voor Dabo versus Berghuis.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:53 schreef Brammess het volgende:
Rashica gaat Feyenoord naar het bonnetje van Haps laten zoeken
Dabo staat tegenover Milkshake toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop het. Al ben ik ook bang voor Dabo versus Berghuis.
Wel een interessant team ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:39 schreef Bugno het volgende:
Best een leuk teampje hoor, dat Vitesse
Net zoals de PSV-supporters al jarenlang doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:42 schreef Collide het volgende:
Gaan de Vitesse supporters nu alle uitwedstrijden voortaan boycotten?
Heeft PSV supporters?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zoals de PSV-supporters al jarenlang doen.
Haha lol
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Glenn helder heeft veel zinnige teksten.
Ik wist dat er iemand ging happenquote:
Vierde niveau van Engeland zit hier nog boven qua gemiddeldes. Trieste situatie, zonder uitkaarten en combi's zou er, zeker op termijn, genoeg animo voor zijn.quote:
Meeste Nederlanders kunnen zich al amper op vakantie gedragen laat staan in een stadion.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vierde niveau van Engeland zit hier nog boven qua gemiddeldes. Trieste situatie, zonder uitkaarten en combi's zou er, zeker op termijn, genoeg animo voor zijn.
Wat grappig. Blinker, Maaskant en Gio kwamen ook al via heel veel omwegen tot die conclusie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:55 schreef Tagliano het volgende:
Glenn Helder houdt een verhaal waarvan de conclusie is "het is een prijs"
twitter:KNVB twitterde op zaterdag 05-08-2017 om 19:54:43Er zijn 2 Vitesse supporters aanwezig vanmiddag, een nieuw record voor een wedstrijd om de JC Schaal in de Kuip. #JCSchaal https://t.co/J7xTlbTP4M reageer retweet
Gertjan gaat zich ergeren dat kan nog mooie tv opleveren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:55 schreef Tagliano het volgende:
Glenn Helder houdt een verhaal waarvan de conclusie is "het is een prijs"
Was dat niet tegen Van der Heijden destijdsquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gertjan gaat zich ergeren dat kan nog mooie tv opleveren.
Ook de analyses zijn gelijk op niveauquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:56 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat grappig. Blinker, Maaskant en Gio kwamen ook al via heel veel omwegen tot die conclusie.
Eerst die 1.200 kaarten verkopen, dan zien we wel verder.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitesse werd ook gewoon ontzettend genaaid met die kaarten.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:59 schreef Collide het volgende:
[..]
Eerst die 1.200 kaarten verkopen, dan zien we wel verder.
Uh.. goeie grap?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:00 schreef RubenSosa het volgende:
Tim Matavz terug in nederland. undercover IS strijder?
Normaal komt er max. 300 man naar de Kuip. Ze hadden er dan nog 900 extra mee kunnen nemen. Er is nog 1 vak leeg in de Kuip, die hadden ze daarna kunnen krijgen.quote:
Dit is natuurlijk iets anders dan een competitiewedstrijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:01 schreef Collide het volgende:
[..]
Normaal komt er max. 300 man naar de Kuip. Ze hadden er dan nog 900 extra mee kunnen nemen. Er is nog 1 vak leeg in de Kuip, die hadden ze daarna kunnen krijgen.
Alsnog interesseert het de meeste mensen niet, het is ook niet alsof Vitesse 50% van de kaarten had kunnen verkopen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk iets anders dan een competitiewedstrijd.
Konden ze toch ook voor de bekerfinale?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:04 schreef Collide het volgende:
[..]
Alsnog interesseert het de meeste mensen niet, het is ook niet alsof Vitesse 50% van de kaarten had kunnen verkopen.
Mede mogelijk gemaakt door Ajax en PSV.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanaf volgend jaar valt de JC-schaal tussen Europese voorrondes van de kampioen en bekerwinnaar in.
Juist Vitesse wel, denk ik. Is het de zoveelste wedstrijd tussen Ajax/Feyenoord/PSV had het minder geboeidquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:04 schreef Collide het volgende:
[..]
Alsnog interesseert het de meeste mensen niet, het is ook niet alsof Vitesse 50% van de kaarten had kunnen verkopen.
Voor een club als Vitesse is dit natuurlijk een veel belangrijkere wedstrijd dan voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:04 schreef Collide het volgende:
[..]
Ja, heel leuk. En als je 1 uitwedstrijd eruit haalde (Heracles) staat Vitesse ineens 11e op die lijst...quote:
Mad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, heel leuk. En als je 1 uitwedstrijd eruit haalde (Heracles) staat Vitesse ineens 11e op die lijst...
Dan zou je van iedere club de laagste waarde eruit moeten halen om een eerlijke vergelijking te krijgenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, heel leuk. En als je 1 uitwedstrijd eruit haalde (Heracles) staat Vitesse ineens 11e op die lijst...
Bekerfinale >= JC Schaalquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Konden ze toch ook voor de bekerfinale?
Leuk feitje: Ajax staat 26e op de coëfficientenlijst en Feyenoord 89equote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Ajax en PSV.
Grapjurk, ik durf te wedden dat je voorop had gestaan met schreeuwen als jouw club zo genaaid werd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:59 schreef Collide het volgende:
[..]
Eerst die 1.200 kaarten verkopen, dan zien we wel verder.
Dat zegt op zich ook niet zoveel, beter kun je kijken naar de behaalde versus de te behalen puntenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk feitje: Ajax staat 26e op de coëfficientenlijst en Feyenoord 89e
Toch gek dan dat het uitvak al drie jaar op rij uitverkocht is...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:01 schreef Collide het volgende:
[..]
Normaal komt er max. 300 man naar de Kuip. Ze hadden er dan nog 900 extra mee kunnen nemen. Er is nog 1 vak leeg in de Kuip, die hadden ze daarna kunnen krijgen.
Het zegt genoeg over wie de laatste vijf jaar de grootste bijdrage heeft gehad aan het Nederlandse coëfficient.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zegt op zich ook niet zoveel, beter kun je kijken naar de behaalde versus de te behalen punten
Maargoed das niet zo rullevant eigk
Dan moet bij Ajax het bestuur tegen de muur.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Feyenoord kampioen 2017/18
Dat wel, maar niet over welke fouten gemaakt zijn. Het zegt niks over wat gekund had. In andere woorden, Feyenoord heeft ook een aantal jaar geen Europees voetbal gespeeld dus de vergelijking is niet helemaal terechtquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zegt genoeg over wie de laatste vijf jaar de grootste bijdrage heeft gehad aan het Nederlandse coëfficient.
Oneens, ik zou mijn geld op Ajax zetten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Feyenoord kampioen 2017/18
Ik vind Marcel Keizer te licht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet bij Ajax het bestuur tegen de muur.
Meestal is de Johan Cruijff schaal maar half uitverkocht. Nu zit het bijna helemaal vol, ik vind dit een vooruitgang.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Grapjurk, ik durf te wedden dat je voorop had gestaan met schreeuwen als jouw club zo genaaid werd.
Want?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:08 schreef yats het volgende:
[..]
Oneens, ik zou mijn geld op Ajax zetten.
Ik kijk puur feitelijk wie de hoogste bijdrage eraan heeft gehad, dat een club als Feyenoord zich niet elk jaar gewoon voor Europees voetbal plaatst is hun eigen probleem dan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet over welke fouten gemaakt zijn. Het zegt niks over wat gekund had. In andere woorden, Feyenoord heeft ook een aantal jaar geen Europees voetbal gespeeld dus de vergelijking is niet helemaal terecht
Met de juiste maten meten dat is belangrijk.. Wel een mooie goalquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:08 schreef Collide het volgende:
[..]
Meestal is de Johan Cruijff schaal maar half uitverkocht. Nu zit het bijna helemaal vol, ik vind dit een vooruitgang.
Ja ik ben ook nog niet overtuigd door hem.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Marcel Keizer te licht.
Jeroen Grueter.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:08 schreef GGMM het volgende:
Niemand denkt dat PSV kampioen wordt. (lol)
PSV is het nieuwe Feyenoord.
PSV moet je verder nooit uitvlakken, daar kan het ineens luizig gaan draaien. Zeker nu ze geen Europees programma meer hebben.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:08 schreef GGMM het volgende:
Niemand denkt dat PSV kampioen wordt. (lol)
PSV is het nieuwe Feyenoord.
Die kunnen er echt geen pepernoot van, als je daar achter eindigt moet je je schamen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV moet je verder nooit uitvlakken, daar kan het ineens luizig gaan draaien. Zeker nu ze geen Europees programma meer hebben.
Famous for not travelling.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:12 schreef Mansjester het volgende:
Je hoort de Vitesse supporters ook echt niet
Ajax moet zich sowieso schamen als ze dit jaar geen kampioen worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen er echt geen pepernoot van, als je daar achter eindigt moet je je schamen.
Net als vorig jaar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet zich sowieso schamen als ze dit jaar geen kampioen worden.
Noem er 3.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen waren er wel verzachtende omstandigheden.
Dik varken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo een lekkere omelet maken
1. Nieuwe spelers in de as inpassen en doorselecteren van de groepquote:
Hm.. meh.. mwah.. vooruit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1. Nieuwe spelers in de as inpassen en doorselecteren van de groep
2. Nieuwe speelstijl introduceren.
3. De Europese campagne maakte het gebrek aan kampioenschap wel goed.
En hoeveel man zit er volgens jaar in de arena bij deze wedstrijd denk je? Of vorig jaar toen Feyenoord deze wedstrijd ook mocht spelen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:08 schreef Collide het volgende:
[..]
Meestal is de Johan Cruijff schaal maar half uitverkocht. Nu zit het bijna helemaal vol, ik vind dit een vooruitgang.
Deze wedstrijd is volgend jaar niet in de Arena.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:19 schreef yats het volgende:
[..]
En hoeveel man zit er volgens jaar in de arena bij deze wedstrijd denk je? Of vorig jaar toen Feyenoord deze wedstrijd ook mocht spelen?
Dat is PSV toch?quote:
Waar dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:20 schreef Oldground het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is volgend jaar niet in de Arena.
Ik zie PSV of een van de subtoppers geen kampioen worden dit jaar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:20 schreef Oldground het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is volgend jaar niet in de Arena.
Darquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dar Vitesse kan er echt helemaal niks van
De Kuip bestaat nietquote:
Serero staat zowat achterin.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:25 schreef Fargo het volgende:
Serero staat ook weer lekker niks toe te voegen daar op dat middenveld.
Ik twijfel, eigenlijk niet te zien met zo'n scheef beeldquote:
Hij voegt op dat middenveld meer toe dan jij hierquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:25 schreef Fargo het volgende:
Serero staat ook weer lekker niks toe te voegen daar op dat middenveld.
Klopt, niveautje zaterdag amateurs qua snelheid. Echt verschrikkelijk. Jongens hebben er nog geen zin in.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een saaie wedstrijd trouwens.
Dat is er sowieso maar één.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stel je voor dat dit zo onze enige twee Nederlandse vertegenwoordigers zijn in de Europese hoofdtoernooien
Moet je voorstellen hoe slecht de rest dan wel niet is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stel je voor dat dit zo onze enige twee Nederlandse vertegenwoordigers zijn in de Europese hoofdtoernooien
Dan moeten we het gewoon opdoeken ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe slecht de rest dan wel niet is.
Ik ben benieuwd hoe Ajax dit gaat kopiërenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:35 schreef Tagliano het volgende:
Feyenoord zet geen druk maar rent hard vooruit
En het werkt nog ook
Niet, mag ik hopenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Ajax dit gaat kopiëren
Je gaat iets zien wat je nog nooit eerder hebt gezienquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe slecht de rest dan wel niet is.
Nou, daarvoor moeten we tegenwoordig een andere sport kijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je gaat iets zien wat je nog nooit eerder hebt gezien
- Jan Joost
Noem je hafcfan nou een troll?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:40 schreef Tagliano het volgende:
Oei, een troll betreedt het topic
Opgepast!
Of hij zegt stiekem dat de aids nog erger is gewordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nou, daarvoor moeten we tegenwoordig een andere sport kijken.
Origineel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:41 schreef Brammess het volgende:
Serero is gewoon een gruwelijke voetballer.
Warchild
net nietquote:
Nee dan had de doellijtechnologie natuurlijk ingegrepen.quote:
Heb ik de memo gemist dat Feyenoord zich teruggetrokken heeft uit de CL?quote:
Eens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Noem je hafcfan nou een troll?
Zeer terecht
Voor een uitverkocht stadion met 'het beste publiek van Nederland' vind ik het inderdaad erg doods.quote:
Risico nemen hoort erbij in het voetbal.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:44 schreef Tagliano het volgende:
Serero als 6 tegen de kleinere clubs is prima overigens
Tegen top5 neem je wel risico's
De Kuip is gewoon een fabeltjequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Voor een uitverkocht stadion met 'het beste publiek van Nederland' vind ik het inderdaad erg doods.
Bruns kan er echt niks van.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:45 schreef yats het volgende:
Ik neem aan dat Bruns in de rust eruit gaat voor colkett.
Die hebben een goede voorbereiding gehad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:46 schreef Tagliano het volgende:
Hopelijk maakt Bayern-Dortmund een en ander goed vanavond
Locadia heeft zich in ieder geval nu wel kunnen opladen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:46 schreef Tagliano het volgende:
Vond ik vroeger best een geinig spelletje eigenlijkquote:
Hopelijk kijkt Loca Dia.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:46 schreef Tagliano het volgende:
In en rond de 16 een prima voetballer, maar blinkt verder vooral uit in verkeerd vrijlopen en balletjes breed of terug.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-roepen-tegen-osijek
Nooit gespeeld, maar ik word wel moe van elk jaar dezelfde reclames bij FOX. Second Love ook altijdquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond ik vroeger best een geinig spelletje eigenlijkmaar die reclame
!
Beetje hetzelfde als Schöne bij Ajax. Leuk dat je een lekker voetballende 6 op wil stellen, maar als je vaker niet dan wel de bal hebt werkt dat alleen maar tegen je.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:44 schreef Tagliano het volgende:
Serero als 6 tegen de kleinere clubs is prima overigens
Tegen top5 neem je wel risico's
Dik varken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens heb ik een rundvleesslaatje
Heb je aflevering 4 van GOT al gezien?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
die is toch ook al bijna 60 ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maaskant heeft echt ontzettend grijs haar.
ga eens got kijken, nep diehard.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar ligt niet heel vaak de ruimte voor, soms werkt het wel om zo Feyenoord uit elkaar te spelen. Er zijn wel wat goede momenten maar heel effectief is het nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:53 schreef Erik1203 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Schöne bij Ajax. Leuk dat je een lekker voetballende 6 op wil stellen, maar als je vaker niet dan wel de bal hebt werkt dat alleen maar tegen je.
Daarnaast is het (in dit potje) zo dat Serero al helemaal tussen de centrale verdedigers in moet zakken. Dan heb je er nog minder aan. Misschien moet dat van Fraser hoor, maar ik vind dat niet zo effectief. Liever aanbieden tussen de spitsen en de middenvelders van de tegenstanders.
Nee die ga ik maandagavond pas kijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je aflevering 4 van GOT al gezien?
Zie DM.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die ga ik maandagavond pas kijken.
Jij gaat hierop antwoorden met een spoiler dus ik klik het maar weg
Sowieso oprotten met 360p versies.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het beste ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:55 schreef Evertjan het volgende:
ik wacht pas met kijken van GoT na de seizoensfinale dan ik ze allemaal in een keer achter elkaar kijken
Jon is doodquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dahl Tomasson?quote:
Hebben we jr weggejaagd?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij klikte weg.
En had dan LittleFinger gezegd, dat is tenminste waar.
Ik nooitquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:55 schreef Evertjan het volgende:
ik wacht pas met kijken van GoT na de seizoensfinale dan ik ze allemaal in een keer achter elkaar kijken
De doodquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Glenn Helder of Regi Blinker
Kiest u maar
Uh, die verrader heeft zelf bij Feyenoord gespeeldquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:01 schreef Brammess het volgende:
Johan Cruijff Schaal in de KuipHij draait zich nog om in zijn graf
Was toch z,n laatste stadion als speler.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:01 schreef Brammess het volgende:
Johan Cruijff Schaal in de KuipHij draait zich nog om in zijn graf
Het laatste stadion van Zidane was het Olympiastadion, daar heeft hij volgens mij ook geen binding mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:02 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Was toch z,n laatste stadion als speler.
Ja, dat was extreem dom geschreven weer. Puur omdat het zo goed uitkwam allemaal.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij die laatste scene gaat krom lullen. Genot
SPOILER: Echte GOT spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cruijff is niet dood want God kan niet doodquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het laatste stadion van Zidane was het Olympiastadion, daar heeft hij volgens mij ook geen binding mee.
Gewoon in het Olympisch stadion die hap
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was extreem dom geschreven weer. Puur omdat het zo goed uitkwam allemaal.Wedstrijd is alweer begonnenSPOILER: Echte GOT spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derhalve een TR
Sorry Bolonaisequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wedstrijd is alweer begonnen
Derhalve een TR
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was extreem dom geschreven weer. Puur omdat het zo goed uitkwam allemaal.Dat ja enSPOILER: Echte GOT spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rickertman is tquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry BolonaiseIk zal nu weer ontopic gaan!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ja enGotham > GotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 1 tot 7 van GoT is goddelijk.quote:
Eens, en dat was dan na Armenteros de beste speler van Heracles. Sterkte kerel.quote:
Nee overhyped etc. 100 x liever OZ of Sopranos etcquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Seizoen 1 tot 7 van GoT is goddelijk.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee overhyped etc. 100 x liever OZ of Sopranos etc
Dat zou kunnen, ik kijk geen superheldenseries.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
nou er zitten minder schrijf fouten in
5 is pure aids manquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Seizoen 1 tot 7 van GoT is goddelijk.
Nee man hij was de bestequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
Eens, en dat was dan na Armenteros de beste speler van Heracles. Sterkte kerel.
Het is dan ook geen superhelden seriequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik kijk geen superheldenseries.
Pelupessyquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
Eens, en dat was dan na Armenteros de beste speler van Heracles. Sterkte kerel.
GoTquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Oz en The Sopranos zijn beiden betere series dan GOT.
Het gaat toch over Batman? Voordat hij batman werd, maar toch, het gaat daar toch over?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is dan ook geen superhelden serie
Heel hard rennen maar geen druk zettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:12 schreef Brammess het volgende:
Die verdediging van Feyenoord kan echt niet hoor![]()
![]()
Boehoehoe.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Feyenoord krijgt geen penal tegen in de Kuip
Gras is groen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |