Uitstekend tijdstip voor een PMDS en AMDSquote:
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitstekend tijdstip voor een PMDS en AMDS
Ik zou sowieso voorstander zijn van de eredivisie op zaterdag(middag), maar dat geheel terzijde.
Dan komt er echt geen hond meer naar het stadionquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou sowieso voorstander zijn van de eredivisie op zaterdag(middag), maar dat geheel terzijde.
Zal wel meevallen. Heb zelf vaak meer moeite met die zondagmiddag en als ik zo om me heen kijk ook wel. Maargoed, de KNVB wil het niet ivm het amateurvoetbal.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan komt er echt geen hond meer naar het stadion
Goed van de knvb.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Heb zelf vaak meer moeite met die zondagmiddag en als ik zo om me heen kijk ook wel. Maargoed, de KNVB wil het niet ivm het amateurvoetbal.
Lol.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:39 schreef yats het volgende:
Wat een bagger OP. Dat je niets met beide clubs hebt is prima, maar dit komt wel erg sneu over.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit gaat toch niemand zitten kijken.
Volgens mij wordt dat niet gedaan omdat jugend altijd op zaterdagochtend / middag speeltquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geeft ie toch ook aan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat niet gedaan omdat jugend altijd op zaterdagochtend / middag speelt
En terecht.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Heb zelf vaak meer moeite met die zondagmiddag en als ik zo om me heen kijk ook wel. Maargoed, de KNVB wil het niet ivm het amateurvoetbal.
Was die laatste goal alweer helemaal vergetenquote:wist Feyenoord op 14 mei in een KOLKENDE KUIP met 3-1 Heracles te verslaan.
Wat mag er niet met de Volkskrant?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:36 schreef Tagliano het volgende:
Volkskrant mag helaas niet, kan ik ook niks aan doen
Nu heeft écht niemand het gelezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:36 schreef Tagliano het volgende:
Volkskrant mag helaas niet, kan ik ook niks aan doen
Ik wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nu heeft écht niemand het gelezen
Hahaha grapje!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
YES. De wedstrijd is hierdoor nu al geslaagd voor me
Ik hoop het. Al ben ik ook bang voor Dabo versus Berghuis.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:53 schreef Brammess het volgende:
Rashica gaat Feyenoord naar het bonnetje van Haps laten zoeken
Dabo staat tegenover Milkshake toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop het. Al ben ik ook bang voor Dabo versus Berghuis.
Wel een interessant team ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:39 schreef Bugno het volgende:
Best een leuk teampje hoor, dat Vitesse
Net zoals de PSV-supporters al jarenlang doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:42 schreef Collide het volgende:
Gaan de Vitesse supporters nu alle uitwedstrijden voortaan boycotten?
Heeft PSV supporters?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zoals de PSV-supporters al jarenlang doen.
Haha lol
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Glenn helder heeft veel zinnige teksten.
Ik wist dat er iemand ging happenquote:
Vierde niveau van Engeland zit hier nog boven qua gemiddeldes. Trieste situatie, zonder uitkaarten en combi's zou er, zeker op termijn, genoeg animo voor zijn.quote:
Meeste Nederlanders kunnen zich al amper op vakantie gedragen laat staan in een stadion.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vierde niveau van Engeland zit hier nog boven qua gemiddeldes. Trieste situatie, zonder uitkaarten en combi's zou er, zeker op termijn, genoeg animo voor zijn.
Wat grappig. Blinker, Maaskant en Gio kwamen ook al via heel veel omwegen tot die conclusie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:55 schreef Tagliano het volgende:
Glenn Helder houdt een verhaal waarvan de conclusie is "het is een prijs"
twitter:KNVB twitterde op zaterdag 05-08-2017 om 19:54:43Er zijn 2 Vitesse supporters aanwezig vanmiddag, een nieuw record voor een wedstrijd om de JC Schaal in de Kuip. #JCSchaal https://t.co/J7xTlbTP4M reageer retweet
Gertjan gaat zich ergeren dat kan nog mooie tv opleveren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:55 schreef Tagliano het volgende:
Glenn Helder houdt een verhaal waarvan de conclusie is "het is een prijs"
Was dat niet tegen Van der Heijden destijdsquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gertjan gaat zich ergeren dat kan nog mooie tv opleveren.
Ook de analyses zijn gelijk op niveauquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:56 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat grappig. Blinker, Maaskant en Gio kwamen ook al via heel veel omwegen tot die conclusie.
Eerst die 1.200 kaarten verkopen, dan zien we wel verder.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitesse werd ook gewoon ontzettend genaaid met die kaarten.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:59 schreef Collide het volgende:
[..]
Eerst die 1.200 kaarten verkopen, dan zien we wel verder.
Uh.. goeie grap?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:00 schreef RubenSosa het volgende:
Tim Matavz terug in nederland. undercover IS strijder?
Normaal komt er max. 300 man naar de Kuip. Ze hadden er dan nog 900 extra mee kunnen nemen. Er is nog 1 vak leeg in de Kuip, die hadden ze daarna kunnen krijgen.quote:
Dit is natuurlijk iets anders dan een competitiewedstrijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:01 schreef Collide het volgende:
[..]
Normaal komt er max. 300 man naar de Kuip. Ze hadden er dan nog 900 extra mee kunnen nemen. Er is nog 1 vak leeg in de Kuip, die hadden ze daarna kunnen krijgen.
Alsnog interesseert het de meeste mensen niet, het is ook niet alsof Vitesse 50% van de kaarten had kunnen verkopen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk iets anders dan een competitiewedstrijd.
Konden ze toch ook voor de bekerfinale?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:04 schreef Collide het volgende:
[..]
Alsnog interesseert het de meeste mensen niet, het is ook niet alsof Vitesse 50% van de kaarten had kunnen verkopen.
Mede mogelijk gemaakt door Ajax en PSV.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanaf volgend jaar valt de JC-schaal tussen Europese voorrondes van de kampioen en bekerwinnaar in.
Juist Vitesse wel, denk ik. Is het de zoveelste wedstrijd tussen Ajax/Feyenoord/PSV had het minder geboeidquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:04 schreef Collide het volgende:
[..]
Alsnog interesseert het de meeste mensen niet, het is ook niet alsof Vitesse 50% van de kaarten had kunnen verkopen.
Voor een club als Vitesse is dit natuurlijk een veel belangrijkere wedstrijd dan voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:04 schreef Collide het volgende:
[..]
Ja, heel leuk. En als je 1 uitwedstrijd eruit haalde (Heracles) staat Vitesse ineens 11e op die lijst...quote:
Mad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, heel leuk. En als je 1 uitwedstrijd eruit haalde (Heracles) staat Vitesse ineens 11e op die lijst...
Dan zou je van iedere club de laagste waarde eruit moeten halen om een eerlijke vergelijking te krijgenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, heel leuk. En als je 1 uitwedstrijd eruit haalde (Heracles) staat Vitesse ineens 11e op die lijst...
Bekerfinale >= JC Schaalquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Konden ze toch ook voor de bekerfinale?
Leuk feitje: Ajax staat 26e op de coëfficientenlijst en Feyenoord 89equote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Ajax en PSV.
Grapjurk, ik durf te wedden dat je voorop had gestaan met schreeuwen als jouw club zo genaaid werd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:59 schreef Collide het volgende:
[..]
Eerst die 1.200 kaarten verkopen, dan zien we wel verder.
Dat zegt op zich ook niet zoveel, beter kun je kijken naar de behaalde versus de te behalen puntenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk feitje: Ajax staat 26e op de coëfficientenlijst en Feyenoord 89e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |