abonnement Unibet Coolblue
pi_174846525
In de afgelopen GP's heb ik Ocon wel héél makkelijk ingehaald zien worden, in de vorige GP ging het zelfs om een plek in de top 5 (Vettel ging erlangs alsof Ocon een blauwe vlag kreeg).
Een groot talent vecht voor zijn plek en geeft deze niet zomaar cadeau, aan niemand.
Mijn mening, maar Ocon wordt (met name door de media) wel iets 'talentvoller' neergezet, dan wat de werkelijkheid mij laat zien. Ja, hij is goed. Ja, hij is een talent. Nee, hij is wmb geen top talent.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 4 november 2017 @ 13:07:49 #77
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174862348
autosport twitterde op zaterdag 04-11-2017 om 13:05:45 Felipe Massa announces he will retire from F1 at the end of 2017 https://t.co/X2dIq9mwEy reageer retweet
pi_174862804
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:59 schreef KillerBee4ever het volgende:
In de afgelopen GP's heb ik Ocon wel héél makkelijk ingehaald zien worden, in de vorige GP ging het zelfs om een plek in de top 5 (Vettel ging erlangs alsof Ocon een blauwe vlag kreeg).
Een groot talent vecht voor zijn plek en geeft deze niet zomaar cadeau, aan niemand.
Mijn mening, maar Ocon wordt (met name door de media) wel iets 'talentvoller' neergezet, dan wat de werkelijkheid mij laat zien. Ja, hij is goed. Ja, hij is een talent. Nee, hij is wmb geen top talent.
Hij doet het erg goed, maar de vraag is of Perez een echte graadmeter is. Vandoorne heeft het dan een stuk lastiger net Alonso, Max met Ricciardo. Maar een toptalent kun je hem gerust noemen. Vraag is of ie de volgende stap kan zetten, nu hij Perez onder de duim weet te houden. En het is moeilijk in te schatten of hij alles uit de auto haalt. Simpel gezegd rijdt hij rond waar hij moet rijden met de FI. Wat dat betreft is het mooi dat Renault en McLaren eraan komen. De laatste twee races zal het vechten zijn voor de titel best of the rest. Laat maar zien dus Ocon!
pi_174865797
Ocon doet wat mij betreft over het seizoen gezien nog wel onder voor Perez. Maar het is idd moeilijk in te schatten hoe goed Perez echt is en Ocon is in principe nog bijna een rookie te noemen/er is een stijgende lijn zichtbaar. Het is nog even wachten of hij zich blijft ontwikkelen
pi_174904265
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_175114310
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_175204654
Volgens RTL GP heeft Robert Kubica een tweejarig contract getekend met Williams.

quote:
Robert Kubica zal in 2018 gaan rijden voor het Formule 1–team van Williams. Bronnen dichtbij de Pool hebben aan RTL GP laten weten dat de coureur een tweejarig contract heeft getekend bij de Britse renstal. Zo is maandag bekendgemaakt in RTL GP's online autosportprogramma Slipstream.
Kubica was van 2007 tot en met 2010 al actief in de Formule 1 en gold als een van de grootste talenten in de koningsklasse, totdat hij begin 2011 zwaargewond raakte bij een rallyongeval. De Pool liep blijvende verwondingen op aan zijn rechterarm, waardoor hij noodgedwongen een punt moest zetten achter zijn F1-loopbaan.

Na de crash bleef Kubica actief in de autosport en nam hij onder andere deel aan een aantal rally’s. Nadat hij vorig jaar al z’n rentree maakte op de circuits, kwam er dit jaar opeens weer een kans op een F1-rentree van de Pool. De enkelvoudige Grand Prix-winnaar mocht een dag testen voor het F1-team van Renault, waar hij zoveel indruk wist te maken dat hij in Hongarije ook met een 2017-bolide mocht testen.

Een deal met Renault ketste door de komst van Carlos Sainz uiteindelijk af, maar de Pool kwam vervolgens in beeld bij het team van Williams als opvolger van Felipe Massa, die na dit seizoen afscheid neemt van de Formule 1. Na twee succesvolle testdagen met de Williams FW36 gold Kubica samen met reserverijder Paul di Resta als één van de grote kandidaten voor een Williams-racezitje in 2018. RTL GP kan melden dat het team de voorkeur heeft gegeven aan Kubica, en dat de coureur inmiddels een tweejarig contract heeft getekend bij het team uit Grove. Zo lieten Allard Kalff en Kees van de Grint maandag weten in RTL GP’s online autosportprogramma Slipstream.

De 32-jarige Kubica zal volgend jaar een team gaan vormen met Lance Stroll, de jonge Canadees die dit jaar debuteerde in de Formule 1. Hoogstwaarschijnlijk zal Kubica volgende week al in actie komen voor het team van Williams tijdens de eindejaarstest in Abu Dhabi.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_175446874
Ericsson en Leclerc rijden volgend jaar voor Alfa Romeo Sauber.

https://m.gpupdate.net/en/f1-news/361563/

Dat betekent dat er nog één stoeltje over is, die van Williams. Hiervoor zijn Kubica, Wehrlein, Kvyat, Di Resta en Sirotkin in de running. Kubica en Sirotkin hebben afgelopen week getest voor Williams in Abu Dhabi.

Giovinazzi zal waarschijnlijk reserve bij Ferrari worden en Wehrlein bij Mercedes als hij het stoeltje bij Williams niet krijgt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_175447159
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:25 schreef sasquatsch het volgende:
Ericsson en Leclerc rijden volgend jaar voor Alfa Romeo Sauber.

https://m.gpupdate.net/en/f1-news/361563/

Dat betekent dat er nog één stoeltje over is, die van Williams. Hiervoor zijn Kubica, Wehrlein, Kvyat, Di Resta en Sirotkin in de running. Kubica en Sirotkin hebben afgelopen week getest voor Williams in Abu Dhabi.

Giovinazzi zal waarschijnlijk reserve bij Ferrari worden en Wehrlein bij Mercedes als hij het stoeltje bij Williams niet krijgt.
Dat lijkt me niet van Wehrlein heb ergens gelezen dat Mercedes hem heeft los gelaten.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175448039
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:25 schreef sasquatsch het volgende:
Ericsson en Leclerc rijden volgend jaar voor Alfa Romeo Sauber.

https://m.gpupdate.net/en/f1-news/361563/

Dat betekent dat er nog één stoeltje over is, die van Williams. Hiervoor zijn Kubica, Wehrlein, Kvyat, Di Resta en Sirotkin in de running. Kubica en Sirotkin hebben afgelopen week getest voor Williams in Abu Dhabi.

Giovinazzi zal waarschijnlijk reserve bij Ferrari worden en Wehrlein bij Mercedes als hij het stoeltje bij Williams niet krijgt.
Giovinazzi is toch al reserve bij Ferrari?

Lekker ondankbaar wle. Hopelijk kan 'ie ook ergens racen in 2018.
pi_175448325
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:39 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet van Wehrlein heb ergens gelezen dat Mercedes hem heeft los gelaten.
Nee, dat klopt niet. Voor zover ik weet is hij nog steeds onderdeel van Mercedes. Hij krijgt alleen niet zoveel financiële steun meer, waardoor zijn kansen bij Williams niet groot zijn. Maar Mercedes is wel in gesprek met Williams om hem daar te krijgen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_175448363
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:24 schreef Funzel het volgende:

[..]

Giovinazzi is toch al reserve bij Ferrari?

Lekker ondankbaar wle. Hopelijk kan 'ie ook ergens racen in 2018.
En dat blijft hij waarschijnlijk ook.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_175539011
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:24 schreef Funzel het volgende:

[..]

Giovinazzi is toch al reserve bij Ferrari?

Lekker ondankbaar wle. Hopelijk kan 'ie ook ergens racen in 2018.
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:40 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En dat blijft hij waarschijnlijk ook.
Herstel: Giovinazzi is reserve bij Sauber en Leclerc is reserve bij Ferrari. Als Vettel of Raikkonen niet kan rijden wordt hij vervangen door Leclerc en Leclerc wordt bij Sauber dan vervangen door Giovinazzi.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_175651763
Sirotkin lijkt nu de favoriet te zijn voor het laatste vrije stoeltje bij Williams. Kubica lijkt afgevallen te zijn. Mocht de deal met Sirotkin niet doorgaan is Kvyat de backup.

https://www.motorsport.co(...)-drive-kubica-987849
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_175651876
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:50 schreef sasquatsch het volgende:
Sirotkin lijkt nu de favoriet te zijn voor het laatste vrije stoeltje bij Williams. Kubica lijkt afgevallen te zijn. Mocht de deal met Sirotkin niet doorgaan is Kvyat de backup.

https://www.motorsport.co(...)-drive-kubica-987849
meh had liever kubica gezien
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 11 december 2017 @ 19:09:49 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175652275
quote:
15s.gif Op maandag 11 december 2017 18:54 schreef Joene het volgende:

[..]

meh had liever kubica gezien
had leuk geweest maar als hij de snelheid niet heeft zinloos
pi_175652328
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

had leuk geweest maar als hij de snelheid niet heeft zinloos
ik geloof niet dat hij de snelheid niet heeft eerlijk gezegd , ik denk eerder de sponsorgelden niet.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 11 december 2017 @ 19:52:09 #93
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175653681
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:12 schreef Joene het volgende:

[..]

ik geloof niet dat hij de snelheid niet heeft eerlijk gezegd , ik denk eerder de sponsorgelden niet.
Sirotkin neemt 15 miljoen mee. Daar kan Kubica niet tegenop.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 11 december 2017 @ 20:31:05 #94
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_175655119
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:12 schreef Joene het volgende:

[..]

ik geloof niet dat hij de snelheid niet heeft eerlijk gezegd , ik denk eerder de sponsorgelden niet.
geloven is iets voor in een kerk. In de F1 gelden prestaties.


Of betalingen......
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_175836700
Kubica heeft Williams een aanbod gedaan van $7 miljoen voor zeven races. Als hij in die races Williams niet weet te overtuigen mogen ze voor een ander (Sirotkin) kiezen.

http://en.f1i.com/news/28(...)ams-seven-races.html
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_176271243
Volgens het Duitse Auto Bild heeft Williams een contract getekend met Sergey Sirotkin voor twee jaar. Sirotkin zou hiervoor ¤ 15 miljoen per jaar meenemen.

Williams zou door het verlies van sponsoren Randstad en Avanade ¤ 20 miljoen tekort komen en dat geld moet dus (voor een deel) door een pay driver worden opgehoest. Lance Stroll zou ¤40 miljoen per jaar betalen.

De bekendmaking zou op zich laten wachten omdat vermoedelijk het beloofde geld nog niet op de rekening van Williams staat. De sponsor van Sirotkin, de Russische SMP bank, heeft wel vaker problemen gehad met betaling van sponsorgelden.

http://www.autobild.de/ar(...)nsteam-10938009.html
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 januari 2018 @ 23:00:57 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176271291
Wat een farcé..
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176271747
Williams, het nieuwe Sauber.
.
pi_176272163
Diep diep triest dat een team als Williams zo kan afglijden. Van McLaren word je ook al niet vrolijk, maar die fout zit/zat meer in de technische hoek. Bij Williams ontbreekt het echt aan vechtlust, de winnaars mentaliteit uit de 90's, niets meer van over. En het dan moeten hebben van 2 paydrivers.. Waarom zien teams niet in dat het hebben van een goede 1e/2e rijder veel meer brengt op de lange termijn dan 2 van die geldzakken? Stel je zet er 1 talent in, Wehrlein of Kvyat, dan laat je toch veel meer je echte snelheid zien?

Als dit een beetje fout gaat met crashes begin van het seizoen, ben ik bang dat ze de stekker gaan trekken en zich op FormulaE gaan richten :(
pi_176273933
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 23:58 schreef Meike26 het volgende:
Diep diep triest dat een team als Williams zo kan afglijden. Van McLaren word je ook al niet vrolijk, maar die fout zit/zat meer in de technische hoek. Bij Williams ontbreekt het echt aan vechtlust, de winnaars mentaliteit uit de 90's, niets meer van over. En het dan moeten hebben van 2 paydrivers.. Waarom zien teams niet in dat het hebben van een goede 1e/2e rijder veel meer brengt op de lange termijn dan 2 van die geldzakken? Stel je zet er 1 talent in, Wehrlein of Kvyat, dan laat je toch veel meer je echte snelheid zien?

Als dit een beetje fout gaat met crashes begin van het seizoen, ben ik bang dat ze de stekker gaan trekken en zich op FormulaE gaan richten :(
Aan de andere kant heb je niets aan de lange termijn als je die niet gaat halen als je nu geen 2 paydrivers aanneemt. Het is kiezen tussen 2 kwaden:
- neem je 2 paydrivers en zoek je ondertussen naar een oplossing voor de lange termijn
- neem je een niet betalend talent en hoop je dat je niet halverwege het seizoen al failliet bent

Voor de continuiteit snap ik dat ze voor optie 1 kiezen. Zonde is het wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')