Sandra (is wel een remix)
Zit een verhaal aan vast, zie na de link...
Dit liedje hoort bij een vakantieliefde van me. Het kwam toen uit en tijdens de vakantie werd het grijs gedraaid in de disco's toen. Ik was met een groep mee en ik was nog vrijgezel (het zat er al vroeg in

ha ha) en had een kamer alleen, toen plotseling een meisje van onze groep met alleen haar slipje nog aan in mijn kamer kwam gerend, helemaal in paniek. (niet verzonnen). Tegenover mij had de groepsleider een kamer alleen en blijkbaar had zij daar een gezellige avond, of toch niet....
Ik vroeg wat er aan de hand was, want ze totaal upset. Het kwam er op neer dat hij verder wilde gaan dan zij wilde.
Ik heb haar toen een t-shirt van mezelf gegeven zodat ze naar haar eigen kamer terug kon.Later begon het allemaal te groeien tussen ons.
De laatste keer dat ik haar heb meegemaakt was in de bus naar huis, toen ze tegen me aan lag te slapen.
Ik heb nog nooit meer van haar gehoord. Nog een keer geschreven geloof ik. Ze heette Jacqueline, ze woonde in Spijkenisse, dus J... als je dit leest. Hoe gaat het met je?