Bracht geld in het laatje? Hij sloot volgens mij gigantische leningen af bij die Iron Bank.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LF kwam pas in dienst onder Robert en op aanraden van Jon Arryn, en hij bracht geld in het laatje voor Robert zijn toernooien dus dat vond hij wel prima.
Dorne en the Stormlands zitten nu zonder leider. Riverlands ook als de Freys echt allemaal dood zijn en Edmure nog in een cel zit. Westerlands ook fucked omdat Casterly Rock is ingenomenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ook ja![]()
Wel raar dat we nu niets van het Dornse leger horen.Die doen echt helemaaaal niets. Normaal kunnen die alsnog wel naar Dragenstone komen om te vechten.
Idd, de heldquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:21 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Bracht geld in het laatje? Hij sloot volgens mij gigantische leningen af bij die Iron Bank.
Mycroft Holmes btw.![]()
Ja, maar je kan toch zelf wel een nieuwe leider kiezen? Of samen wat afspreken. Stormlands snap ik wel dat die niks doen. Die legers zijn ook enorm gekrompen naar al die oorlogen. Riverlands hebben nog wel aardig wat denk ik? Jamie vermoorde namelijk niemand toen hij het kasteel innam. Maar Dorne heeft nog steeds een heel leger net als the Vale. Zal het wel raar vinden als we daar voor the great war niks meer van horen, want Jon wil hun er toch ook wel bij hebben lijkt me. Daarom sluit ik nog steeds niet uit dat die Dornse dochter blijft levenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dorne en the Stormlands zitten nu zonder leider. Riverlands ook als de Freys echt allemaal dood zijn en Edmure nog in een cel zit. Westerlands ook fucked omdat Casterly Rock is ingenomen
Eigenlijk is de chaos compleet wat dat betreft, Littlefinger, Euron en Cersei zie ik ook wel dood gaan voor het einde van het seizoen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dorne en the Stormlands zitten nu zonder leider. Riverlands ook als de Freys echt allemaal dood zijn en Edmure nog in een cel zit. Westerlands ook fucked omdat Casterly Rock is ingenomen
Hoop wel dat de Night King minder makkelijk is te stoppen als die andere White Walkers.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja GRRM had inspiratie uit Tolkien gehaald nietwaar? Zou mij niet verbazen als je zodoende de White walkers kunt stoppen. Voor mij part door het stuk Dragonglass uit de Night King te halen, waar Samm dan weer ervaring mee heeft sort of
En hij sluisde ook veel geld weg naar zichzelf, toch niemand daar had verstand van financiën. Alleen Tyrion merkte dat op toen hij Master of Coin was.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:21 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Bracht geld in het laatje? Hij sloot volgens mij gigantische leningen af bij die Iron Bank.
Mycroft Holmes btw.
De Riverlands hebben wel veel mensen verloren in de War of the Five Kings natuurlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, maar je kan toch zelf wel een nieuwe leider kiezen? Of samen wat afspreken. Stormlands snap ik wel dat die niks doen. Die legers zijn ook enorm gekrompen naar al die oorlogen. Riverlands hebben nog wel aardig wat denk ik? Jamie vermoorde namelijk niemand toen hij het kasteel innam. Maar Dorne heeft nog steeds een heel leger net als the Vale.
Littlefinger sowieso. Cersei zie ik ook wel gevangen genomen worden en dat we haar volgend seizoen nog zien. Euron moet eigenlijk ook nog even wat meer doen voor hij de pijp uitgaat, want alleen wat opmerkingen maken dat hij een harde lul heeft en dat hij vingers in de kont wil schuiven maakt je nog niet de ergste badguy uit heel GoTquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:24 schreef Momo... het volgende:
[..]
Eigenlijk is de chaos compleet wat dat betreft, Littlefinger, Euron en Cersei zie ik ook wel dood gaan voor het einde van het seizoen.
Wie zou dat leger moeten leiden dan? Oberyn is de pijp uit en voor z'n vrouw en dochter verwacht ik dat dat niet lang meer gaat duren. Prince Doran en Areo Hotah zijn ook niet meer... Blijft niet veel meer over?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar Dorne heeft nog steeds een heel leger net als the Vale. Zal het wel raar vinden als we daar voor the great war niks meer van horen, want Jon wil hun er toch ook wel bij hebben lijkt me. Daarom sluit ik nog steeds niet uit dat die Dornse dochter blijft leven![]()
Ja, maar dat vind ik dan gewoon belabberd schrijfwerk. Zeker Dorne hebben ze zelf verneukt. En voor de Stormlands kunnen we Gendry in seizoen 8 nog krijgen. Riverlands weet ik zo ook niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Riverlands hebben wel veel mensen verloren in de War of the Five Kings natuurlijk.
Het punt is meer dat we in de Stormlands en in Dorne nu geen herkenbare personages hebben die daar de leiding kunnen overnemen, dus daarom gewoon worden genegeerd.
Een andere familie, maar er is volgens mij geen hierarchie onder de andere bannermen wie de eerste opvolger is. Dacht nog aan de Daynes.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:27 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Wie zou dat leger moeten leiden dan? Oberyn is de pijp uit en voor z'n vrouw en dochter verwacht ik dat dat niet lang meer gaat duren. Prince Doran en Areo Hotah zijn ook niet meer... Blijft niet veel meer over?
Dat mogen D&D zelf maar bedenken. Ze hebben het zelf zo verneukt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:27 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Wie zou dat leger moeten leiden dan? Oberyn is de pijp uit en voor z'n vrouw en dochter verwacht ik dat dat niet lang meer gaat duren. Prince Doran en Areo Hotah zijn ook niet meer... Blijft niet veel meer over?
Daynesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een andere familie, maar er is volgens mij geen hierarchie onder de andere bannermen wie de eerste opvolger is. Dacht nog aan de Daynes.
Nja het kan best dat het eindpunt is dat alle koninkrijken zonder echt goede leiders zitten, maar dat GRRM het in de boeken natuurlijk wat uitgebreider en beter zal schrijven.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik dan gewoon belabberd schrijfwerk. Zeker Dorne hebben ze zelf verneukt. En voor de Stormlands kunnen we Gendry in seizoen 8 nog krijgen. Riverlands weet ik zo ook niet.
Alleen ene Ned Dayne nog overquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
DaynesDat was ook wel een bazen familie.
Als ik zo lees wie Arianne is zie ik Tyene zo voor me. Ze kunnen haar natuurlijk double casten zijnde een tweelingzusquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las nog een opmerking dat ze die actrice van Tyene beter hadden kunnen casten als Arianne Martell en dan Doran de deal laten sluiten met de Targaryens.
Klopt, dat hadden ze ook moeten doen. Dit sloeg nergens op. Het plan van Doran was ook gewoon echt goed. Die wist wat hij deed. Zoals hij zei hij dacht al 20 jaar aan wraak, maar dan moeten de mogelijkheden er ook zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het kan best dat het eindpunt is dat alle koninkrijken zonder echt goede leiders zitten, maar dat GRRM het in de boeken natuurlijk wat uitgebreider en beter zal schrijven.
Ik las nog een opmerking dat ze die actrice van Tyene beter hadden kunnen casten als Arianne Martell en dan Doran de deal laten sluiten met de Targaryens.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als ik zo lees wie Arianne is zie ik Tyene zo voor me. Ze kunnen haar natuurlijk double casten zijnde een tweelingzus
Nja zo geweldig waren zijn plannen ook weer niet. Eerst Arianne uithuwelijken aan Viserys en daarna je lelijke, niet-charmante zoon naar Dany sturen om haar te verleiden om te trouwenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, dat hadden ze ook moeten doen. Dit sloeg nergens op. Het plan van Doran was ook gewoon echt goed. Die wist wat hij deed. Zoals hij zei hij dacht al 20 jaar aan wraak, maar dan moeten de mogelijkheden er ook zijn.
Neuken met de kingsguard.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een interpretatie van haar. Die Arianne was ook wel een slet
Laat de actrice van Tyene opdraven met haar eigen normale lange haar et voila. Bedoel als Tyene was ze er niet vies van om Bronn te verleiden/vergif toe te dienen dus dat is al sletterig genoegquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een interpretatie van haar. Die Arianne was ook wel een slet
Nee oke dat was niet zo best, maar wel om samen te vechten in ieder geval.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja zo geweldig waren zijn plannen ook weer niet. Eerst Arianne uithuwelijken aan Viserys en daarna je lelijke, niet-charmante zoon naar Dany sturen om haar te verleiden om te trouwenEn die daarna meteen doodgaat. Als dat zijn plan was valt het wel tegen hoor.
Men veroverde uiteindelijk vrijwel geen terrein aangezien het niet lukte op korte termijn een groot aantal kastelen en steden in te nemen. Het lukte zelfs niet een enkele stenen kasteel in te nemen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:47 schreef oganesson het volgende:
[..]
Bij mijn weten gingen ze alleen maar terug omdat Gengis overleed anders was er meer veroverd.
En ook nog gewoon een eigen plot wat veel boeiender was dan die Sandsnakes aids.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |