Dezequote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:54 schreef Mineola het volgende:
Ik zoek een mooi geïllustreerd, informatief boek over dinosaurussen voor een kleuter. Zoiets als dit bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Heeft iemand leuke tips?
Een beetje in die stijl:quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:54 schreef Mineola het volgende:
Ik zoek een mooi geïllustreerd, informatief boek over dinosaurussen voor een kleuter. Zoiets als dit bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Heeft iemand leuke tips?
Boeken uit de serie Willewete vind ik zelf erg leuk voor die leeftijd:quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:54 schreef Mineola het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand leuke tips?
Dat verhaal zit wel in deze bundel:quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:18 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand een boek voor kleuters over het principe van 'the boy who cried wolf'?
Deze.quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:57 schreef Burdie het volgende:
Ja, echt dat verhaal. Welk filmpje vond je, Mineola? Dat prentenboek ziet er goed uit, zal eens kijken of de bieb 'm heeft! Bedankt
In één van de miljoenmiljard Kleine huis op de prairie-boeken staat een hoofdstuk over een kindje dat steeds voor niks alarm slaat ... en dan wordt ie écht aangevallen door ern zwerm wespen, en komt niemand hem helpen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:18 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand een boek voor kleuters over het principe van 'the boy who cried wolf'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |