dankjewel, ik komquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:35 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Jij mag ook komen nu is het veilig
Nee man fris en fruitig naar lavendel, thierry zou me ruiken down underquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij ruik jij echt naar vis aan het einde van de dag ongeacht wat je die dag gedaan hebt.
Je mag wel meer doen dan irriteren hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat het kan en anders ga ik een corpsbal irriteren en dat gaat nooit goed dus nu ben jij mn slachtoffer
Ik stond nog bij je deur te verregenen maar je deed niet openquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:35 schreef Zosk het volgende:
Maar ik had zo kkveel pannenkoekenmix gemaakt he, als jullie allemaal waren komen eten hadden jullie allemaal twee pannenkoeken met kaas gehad. Srs.
Ik nog steeds nadat je een week niet gedoucht hebtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee man fris en fruitig naar lavendel, thierry zou me ruiken down under
Het heeft vandaag niet geregend :squote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik stond nog bij je deur te verregenen maar je deed niet open
Daar heb ik corpsbal voorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je mag wel meer doen dan irriteren hoor.
Wel de lasten niet de lusten, kanker dan maar lekker op gek.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daar heb ik corpsbal voor
Maar
Die faggot is op vakantie
Lolquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:37 schreef Drug het volgende:
[..]
eerst scheren, dan heb je kans dat ik handsfree ga iykwim
RTquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:38 schreef HRC2020 het volgende:
Dacht als kind altijd dat als ik eind 20 zou zijn wel in een kasteel zou wonen met beast aka een kapot lekkere man maar nu ben ik slap 30 en kijk nog steeds disney films in mijn eentje voor ik mezelf in slaap huil
Thats how I roll mothafockaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wel de lasten niet de lusten, kanker dan maar lekker op gek.
rtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:38 schreef HRC2020 het volgende:
Dacht als kind altijd dat als ik eind 20 zou zijn wel in een kasteel zou wonen met beast aka een kapot lekkere man maar nu ben ik slap 30 en kijk nog steeds disney films in mijn eentje voor ik mezelf in slaap huil
quote:
Ben nog zo goed als kaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:37 schreef Drug het volgende:
[..]
eerst scheren, dan heb je kans dat ik handsfree ga iykwim
Leg je hoop op de Reddertjesquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:38 schreef HRC2020 het volgende:
hehequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:38 schreef HRC2020 het volgende:
Ja dat slappe hequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:38 schreef HRC2020 het volgende:
Ik ben kampioen bij de spuugwedstrijdenquote:
haha gadverquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dacht dat je ergens anders naar refereerde met burgertje.
Echt hequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga jij ooit nog een beetje normaal typen of blijf je 15
15quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga jij ooit nog een beetje normaal typen of blijf je 15
Rtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:38 schreef HRC2020 het volgende:
Oh ja dat mag maar ja weet niet sommige lijken gewoon op een burger hoor, niet dat ik er zoveel heb gezien voel me net een maagd maar jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:41 schreef Drug het volgende:
[..]
haha gadver
Ben wel aan jet flirten met iemand, zou haar nooit burgertje noemen tho. Ik beschouw haar mijn muze
o ben niet bezig met haar vaginaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja dat mag maar ja weet niet sommige lijken gewoon op een burger hoor, niet dat ik er zoveel heb gezien voel me net een maagd maar ja
Allebeiquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:43 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik splitje maken of gewoon fles wijn open trekken
wijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:43 schreef Chloroform het volgende:
Rustig aan bonniequote:
Splitquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:43 schreef Chloroform het volgende:
1 keer maar? Ik echt al 18quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:44 schreef Drug het volgende:
Heb wel 1x dickpic van fok gekregen. Goeie cock wel
Beide ik kom ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:43 schreef Chloroform het volgende:
splitje?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:43 schreef Chloroform het volgende:
Prof heeft echt een gouden pik. Goede lengte, mooie schacht, zo'n lekkere roze eikeldop eropquote:
Wat?quote:
Jaquote:
Hahahaquote:
Van mortax zekerquote:
wasdaquote:
Euhh ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Prof heeft echt een gouden pik. Goede lengte, mooie schacht, zo'n lekkere roze eikeldop erop
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Prof heeft echt een gouden pik. Goede lengte, mooie schacht, zo'n lekkere roze eikeldop erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |