Hnnnggg kom hier jijquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je nog likken, ik glibber overal heen nu
haha komt vanzelf. je moet gewoon denken aan r. kelly - ignitionquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee haar vriendin sliep bij haar.
Denk het ook niet, maar het is weleens gelukt dus ik blijf maar proberen.
jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En een derde kat zouden nemen samen?
Ik kan wel playen maar mijn game is niet on fleek.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:52 schreef Drug het volgende:
[..]
haha komt vanzelf. je moet gewoon denken aan r. kelly - ignition
En dan zeg jij alles goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:53 schreef Azpilicueta het volgende:
Chicks doen alleen hey, hallo of hiii
Ik zeg vaak:quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:53 schreef Azpilicueta het volgende:
Tinder jij met paarden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:53 schreef Azpilicueta het volgende:
Mijn antwoord zou dan zijn: 'kijk eens uit het raam'quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zeg vaak:
Hey hoe lang is je penis?
Ik like niet eens als dat niet al in zijn tag staatquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zeg vaak:
Hey hoe lang is je penis?
"wat ben je aan het doen?"quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:53 schreef Azpilicueta het volgende:
hoe zijn je criteria?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:56 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik like niet eens als dat niet al in zijn tag staat
Hard gewordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mijn antwoord zou dan zijn: 'kijk eens uit het raam'
😛😛quote:
Je vriendin is nu al tochtig?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat geen latertje worden vanavond.
Zet 26 range aan aubquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:01 schreef Chloroform het volgende:
Misschien ga ik tinder weer installeren, was wel grappig vaak
kreeg vandaag in de loop van de dag beetje last van m'n kuitenquote:
jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:03 schreef Drug het volgende:
wat denken jullie, die heteroseksuele norm, dat heeft bijgedragen aan jullie eigen hetero geaardheid?
Its your call buddyquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:04 schreef zeer het volgende:
[..]
kreeg vandaag in de loop van de dag beetje last van m'n kuiten
kan ik vandaag proberen hard te lopen of niet
ga denk ik stuk lopen en als ik goed warm ben ff proberen maar ben wel bang op overbelastingquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Its your call buddy
Ik sta nog buitenspel nog nooit meegemaakt dit
Vind jou leukquote:
spannendquote:
jij hebt toch die stepsister? regel 3sum danquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je kan me altijd een dm sturen
Wat voor? Ik heb gisteren galia gehaald maar hopelijk binnenkort op de markt nog dikke vette watermeloen op de kop tikkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:07 schreef zeer het volgende:
[..]
nice![]()
ik heb er vandaag ook nog ff twee opgepikt
Ahw stahp :$$quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:07 schreef Drug het volgende:
vind dat deze sc wel blessed is met geweldige vrouwen
u know who u r 😘
Ja, kloptquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:08 schreef Drug het volgende:
[..]
spannend
[..]
jij hebt toch die stepsister? regel 3sum dan
Galia, lekker zoet, net als jijquote:
denk sws dat haast alle mannen part time faggots zouden zijn als er minder moralistische druk op lagquote:
galia en zo'n rood/roze vlezigequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat voor? Ik heb gisteren galia gehaald maar hopelijk binnenkort op de markt nog dikke vette watermeloen op de kop tikken
Thnxquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:07 schreef Drug het volgende:
u know who u r 😘
dank jequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:07 schreef Drug het volgende:
u know who u r 😘
Bij twijfel niet doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:06 schreef zeer het volgende:
[..]
ga denk ik stuk lopen en als ik goed warm ben ff proberen maar ben wel bang op overbelasting
maar neem liever jou alleen 😏quote:
en sappig zoals jijquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Galia, lekker zoet, net als jij
That's racistquote:
lijkt mij ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:09 schreef zeer het volgende:
[..]
denk sws dat haast alle mannen part time faggots zouden zijn als er minder moralistische druk op lag
Mag ik jouw tent ook een keer zienquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:11 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar ga wel ff wandelen
had vandaag m'n tent even opgezet buiten, echt verliefd geworden
hzawquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welke vent wil je nu eigenlijk neuken?
prob mequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welke vent wil je nu eigenlijk neuken?
Dnkjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:07 schreef Drug het volgende:
u know who u r 😘