Is dit echt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:46 schreef HRC2020 het volgende:
Tim, 32
Ik houdt van reizen en lekker eten en me neefje 🍻🍝🥘🍟🍕🚵🥁✈
#basicbitchboyquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:46 schreef HRC2020 het volgende:
Tim, 32
Ik houdt van reizen en lekker eten en me neefje 🍻🍝🥘🍟🍕🚵🥁✈
aan wie vraag je dit?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:47 schreef HRC2020 het volgende:
Heeey alles goed? Lekker weekendje gehad?
Toen ik haar zoende wilde ze alles maar twee dagen later opeens niet meer. Heb ik ook zo vaak dit he.quote:
Dat heb ik niet gedaan en zou ik ook nooit doen. Ben wel een secreet maar ook weer niet zó ergquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen als je echt mijn foto doorgestuurd zou hebben zou ik kwaad worden. Verder ben ik eigenlijk ook al wel weer vergeten waar we ruzie door hadden.
Nee man mijn goudvis is gestorvenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:47 schreef HRC2020 het volgende:
Oh gelukkig maar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan en zou ik ook nooit doen. Ben wel een secreet maar ook weer niet zó erg
"Heeeyyyy knappe dame!!!!"quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:47 schreef HRC2020 het volgende:
zie zo voor me dat we elkaar op tinder hadden leren kennen en nu op zoeken waren naar een leuk appartementje voor ons 2enquote:
heb je haar toen wel gebangd dan? want dan doe je misschien iets niet goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Toen ik haar zoende wilde ze alles maar twee dagen later opeens niet meer. Heb ik ook zo vaak dit he.
Frustrerend.
Nee haar vriendin sliep bij haar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:49 schreef Drug het volgende:
[..]
heb je haar toen wel gebangd dan? want dan doe je misschien iets niet goed
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik doe altijd "is je vader DJ? want jij bent echt een plaatje"
En een derde kat zouden nemen samen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:48 schreef Drug het volgende:
[..]
zie zo voor me dat we elkaar op tinder hadden leren kennen en nu op zoeken waren naar een leuk appartementje voor ons 2en
Hnnnggg kom hier jijquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je nog likken, ik glibber overal heen nu
haha komt vanzelf. je moet gewoon denken aan r. kelly - ignitionquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee haar vriendin sliep bij haar.
Denk het ook niet, maar het is weleens gelukt dus ik blijf maar proberen.
jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En een derde kat zouden nemen samen?
Ik kan wel playen maar mijn game is niet on fleek.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:52 schreef Drug het volgende:
[..]
haha komt vanzelf. je moet gewoon denken aan r. kelly - ignition
En dan zeg jij alles goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:53 schreef Azpilicueta het volgende:
Chicks doen alleen hey, hallo of hiii
Ik zeg vaak:quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:53 schreef Azpilicueta het volgende:
Tinder jij met paarden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:53 schreef Azpilicueta het volgende:
Mijn antwoord zou dan zijn: 'kijk eens uit het raam'quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zeg vaak:
Hey hoe lang is je penis?
Ik like niet eens als dat niet al in zijn tag staatquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zeg vaak:
Hey hoe lang is je penis?
"wat ben je aan het doen?"quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:53 schreef Azpilicueta het volgende:
hoe zijn je criteria?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:56 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik like niet eens als dat niet al in zijn tag staat
Hard gewordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mijn antwoord zou dan zijn: 'kijk eens uit het raam'
😛😛quote:
Je vriendin is nu al tochtig?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat geen latertje worden vanavond.
Zet 26 range aan aubquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:01 schreef Chloroform het volgende:
Misschien ga ik tinder weer installeren, was wel grappig vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |