maar je bent ook heel krachtigquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben gwn te gevoelig voor haar
wat denk je ik ben hipsterquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mja, dan heb je wel een authentieke backpack
it's not youquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:14 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Of het ligt aan mij. We zullen het nooit weten
Een andere vrouw met een muffe flubberkut ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb nu pas door waar HRC2020 voor staat
waarom zou jij mij willen helpen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:14 schreef zeer het volgende:
[..]
gvd man had je willen helpen met je brief
Zodat je succesvol bent en hier niet meer komt. Ik krijg daar bijna donaties voor van zeer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom zou jij mij willen helpen?
vind sollicitatiebrieven schrijven gewoon altijd wel leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom zou jij mij willen helpen?
als ik succesvol was, kocht ik fok en konden we er allemaal op los kankeren en braddieenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zodat je succesvol bent en hier niet meer komt. Ik krijg daar bijna donaties voor van zeer.
Ik wens je het allerbeste.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik succesvol was, kocht ik fok en konden we er allemaal op los kankeren en braddieen
Misschien kan je boeken in het fantasie-genre gaan schrijven als je graag onzin op papier zet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
vind sollicitatiebrieven schrijven gewoon altijd wel leuk
Ik zal je op de hoogte houdenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
vind sollicitatiebrieven schrijven gewoon altijd wel leuk
bedoelde dat het aan prof ligt liever, als het aan mij lag waren wij nu voorbij stadium elkaar leren kennen allesquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:17 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Thx. Zie net dat zeer ook al een nieuwe chick heeft.
Je hebt cachet, jij mag jezelf succesvol noemenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik succesvol was, kocht ik fok en konden we er allemaal op los kankeren en braddieen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |