Aaahquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt cachet, jij mag jezelf succesvol noemen
Waar is het misgegaan bij jou dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:18 schreef Drug het volgende:
[..]
bedoelde dat het aan prof ligt liever, als het aan mij lag waren wij nu voorbij stadium elkaar leren kennen alles
geen onzin in zo'n brief zetten is juist beter imho, niet mee doe aan die gare sollicitatiedansquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kan je boeken in het fantasie-genre gaan schrijven als je graag onzin op papier zet.
ik zocht warmte maar vond die niet, ik voelde me niet welkomquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar is het misgegaan bij jou dan?
Ja maja niks aan te doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:18 schreef Drug het volgende:
[..]
bedoelde dat het aan prof ligt liever, als het aan mij lag waren wij nu voorbij stadium elkaar leren kennen alles
ik weet dat je jezelf graag high houdt maar is niet mijn ding srryquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zal je op de hoogte houden
sws nooit lsd gedaan nogquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij doet dat wel naast je jointjes...?
Negeer je me nou?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:20 schreef zeer het volgende:
[..]
ik weet dat je jezelf graag high houdt maar is niet mijn ding srry
hahaha leuk subtiel grapjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:20 schreef zeer het volgende:
[..]
ik weet dat je jezelf graag high houdt maar is niet mijn ding srry
Je had niks los moeten laten blijkbaar, kan het anders ook niet verklarenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:20 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zocht warmte maar vond die niet, ik voelde me niet welkom
heb nu toch mijn muze ontmoet. Te weten van haar bestaan is genoeg, salvationquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je had niks los moeten laten blijkbaar, kan het anders ook niet verklaren
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:23 schreef Drug het volgende:
[..]
heb nu toch mijn muze ontmoet. Te weten van haar bestaan is genoeg, salvation
Denk je dat het probleem van het gebrek aan kracht schuilt in de joints?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij doet dat wel naast je jointjes...?
Je wil toch binnendringen ofnietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:23 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee ik vind het leven al 27 jaar kut.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat het probleem van het gebrek aan kracht schuilt in de joints?
Hoop dat ze je gelukkig maaktquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:23 schreef Drug het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |