SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Klopt, maar ik heb het idee dat ze Dany aan het begin van het seizoen wat sterk vonden overkomen en dus voor een beetje balans hebben gezorgd door haar Dorne en the Reach te laten verliezen. Nu is kamp Cersei weer erg sterk dus zullen die wel een klap krijgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er zit volgens mij best veel afstand tussen Dany en Highgarden/Casterly Rock. Duurt dus wel even voordat zij op de hoogte is. Dan is ze al te laat om het te onderscheppen al zou ze het willen. Al krijgen ze het dit seizoen wel voor elkaar om bepaalde karakters wel heel snel over de map te laten bewegen.
prcs, de spanning moet er weer inkomen en dat doe je door de balans van macht te herverdelen en dat hebben ze de laatste twee eps aardig gedaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:19 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het idee dat ze Dany aan het begin van het seizoen wat sterk vonden overkomen en dus voor een beetje balans hebben gezorgd door haar Dorne en the Reach te laten verliezen. Nu is kamp Cersei weer erg sterk dus zullen die wel een klap krijgen.
Plus je zag in een van de eerste promo filmpjes een horde Dothraki in de aanval gaan op een flink groot grasveld (dat erg veel lijkt op the Reach, sowieso is het aantal plekken waar het nog geen winter is redelijk beperkt).
En door Arya van haar "pad" te halen. Anders had Cercei allang dood moeten zijn denk ik zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
prcs, de spanning moet er weer inkomen en dat doe je door de balans van macht te herverdelen en dat hebben ze de laatste twee eps aardig gedaan.
Het goud dat Jaime net heeft gejat natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
casterly rock heeft al jaren geen goud
Dat is nog een understatement, ik begon me gewoon te ergerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:40 schreef Forbry het volgende:
Dany was daarbij overigens strónt vervelend/irritant, maar dat terzijde...![]()
"gemeen" met melissandre bedoel je?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:40 schreef Forbry het volgende:
Heel erg benieuwd naar what nou precies up is met Varys, want die kwam deze ronde wel echt weer een beetje gemeen over...
Ik ook. Wat een zeikwijf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is nog een understatement, ik begon me gewoon te ergeren
Dany gaat ook geen leuke koningin worden, dat is duidelijk. Ze vind dat ze er recht op heeft en begint daardoor op dr broer te lijken. Al heeft ze haar zaakjes wel iets beter op orde.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je hebt het juist goed opgevat, Casterly Rock is een kasteel dat uit een gigantische steen/berg is gehakt. Het zou vele malen hoger moeten zijn dan The Wall. Maar voor een paar korte scénes hebben ze blijkbaar geen moeite gedaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:08 schreef oganesson het volgende:
Ik had casterly rock veel letterlijker opgevatals in een Kasteel dat in de berg was gehakt waar ooit het goud werd gewonnen. Niet gewoon 4 rijen muur als kasteel.
Alle Targaryens zijn gek en arrogant, dus geen wonderquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die arrogante kop ook erbij, nog erger dan haar broer was
Aegon aka Egg nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alle Targaryens zijn gek en arrogant, dus geen wonder
"a little madness is key!"quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alle Targaryens zijn gek en arrogant, dus geen wonder
maester aemon, rhaegarquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat Rhaegar de vader is niet voor iedereen. Niet iedereen kende de R+L=J theory ook vorig seizoenquote:
Ik denk sowieso niet dat de serie eindigt met één koning(in). Of de serie eindigt met de White Walkers die winnen, of de serie eindigt met meerdere huizen die één mini-regering gaan vormen (3/4 bv). En eerlijk gezegd denk ik niet dat Dany het gaat halen, die gaat zich vast opofferen met haar (remaining) drakes om de rest van Westeros te beschermen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:08 schreef oganesson het volgende:
Ik zou het niet meer dan terrecht vinden dat zij uiteindelijk NIET koningin blijkt aan het einde, juist omdat ze de gedoodverde winnares is vanaf boek 1.
Ik zag het juist ook als beloning voor Sam dat hij al die oude informatie tot zich zou krijgen, dat is toch juist wat Sam wilquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:20 schreef Joosie200 het volgende:
Dat stukje van Sam, ze gingen daar nog even door op de Harry Potter referentie tour. Ook Harry moest blij wezen dat ie niet van school afgetrapt werd na het neuzen in de forbidden section in de bieb. We zagen hetzelfde met Sam. Ben benieuwd of hij meer nuttigs te weten komt in de oude papieren zoals Harry achter Nicolas Flamel en de creatie van de Steen kwam. Denk om de gelijkenis erin te houden dat Sam nog meer over Dragonglass te weten komt.
"i think it was the climate"quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:49 schreef GGMM het volgende:
Sowieso superdebiel dat Greyscale binnen een paar uur weg is.
In de flashback van Bran komt het toch letterlijk naar voren?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Rhaegar de vader is niet voor iedereen. Niet iedereen kende de R+L=J theory ook vorig seizoen
ach het maakt mij niks uit, maar Jorah en Samwell zijn 2 favo karakters van mijquote:
Wel raar punt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:49 schreef GGMM het volgende:
misschien dat hij dan Sam zou ontmoetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel raar punt.
Ik snap nog niet waarom ze Jorah zo graag bij Dany weg wilden hebben die paar afleveringen.
Wat was nou de meerwaarde van die hele Greyscale plotline?
Precies, sloeg echt nergens op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel raar punt.
Ik snap nog niet waarom ze Jorah zo graag bij Dany weg wilden hebben die paar afleveringen.
Haar vader was in zijn jeugd ook nog meer charmant en met goede ideeën en werd ook pas in de loop der jaren steeds gekker. Ik vind het wel interessant als ze Dany nu ook als een soort villain gaan neerzetten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
dat gaat echt gebeurenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haar vader was in zijn jeugd ook nog meer charmant en met goede ideeën en werd ook pas in de loop der jaren steeds gekker. Ik vind het wel interessant als ze Dany nu ook als een soort villain gaan neerzetten.
Was wel iets te makkelijk te behandelen jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:49 schreef GGMM het volgende:
he just "followed the instructions" DUH!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel iets te makkelijk te behandelen jaMaar goed we weten niet wat Sam allemaal nog meer heeft gedaan na dat gepulk
Vond Sam wel baas toen die Archmaester vroeg: ja, hoe heb je dat precies gedaan? Sam: rtfm!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel iets te makkelijk te behandelen jaMaar goed we weten niet wat Sam allemaal nog meer heeft gedaan na dat gepulk
Dat Lyanna de moeder is ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:52 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
In de flashback van Bran komt het toch letterlijk naar voren?
Moeten ze het nog eens uitspreken voor de domme kijkers?
Om Sam Jorah te laten ontmoeten en te helpen waardoor hij nu nieuwe informatie kan verkrijgen met het kopiëren van die scrolls.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel raar punt.
Dat ze door Rheagar was ontvoerd/meegenomen is wel duidelijk. Dit is meermaals genoemd in de serie. of dit vrijwillig is of niet weten we niet inderdaad.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Lyanna de moeder is ja.
En er zijn zat kijkers die geen theorieën etc online opzoeken en dus niet goed meer weten dat ze met Rhaegar was. Overigens weten we ook nog steeds niet zeker hoe die hele kidnap is gegaan.
Misschien was het ook oprecht niet zo moeilijk maar waren de maesters vooral bang om het zelf op te lopen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vond Sam wel baas toen die Archmaester vroeg: ja, hoe heb je dat precies gedaan? Sam: rtfm!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:52 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
In de flashback van Bran komt het toch letterlijk naar voren?
Moeten ze het nog eens uitspreken voor de domme kijkers?
Mja, maesters zijn op Qyburn en die ene die dat boek schreef na niet zo van het experimenteren kennelijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien was het ook oprecht niet zo moeilijk maar waren de maesters vooral bang om het zelf op te lopen.
Niet heel vaak genoemd, en mensen die de serie gewoon maar 1x hebben gezien vergeten dat snel. Daarom moet je het laten zien in een flashback. En dan ook meteen hoe het is gegaan ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:11 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Dat ze door Rheagar was ontvoerd/meegenomen is wel duidelijk. Dit is meermaals genoemd in de serie. of dit vrijwillig is of niet weten we niet inderdaad.
Ik vermoed dat het vrijwillig was, maar dat is dus niet zeker.
Zijn een heel conservatief zootje ja. Is ook wel geimpliceerd dat de maesters de grootste reden zijm dat Westeros zich ook technologisch niet kan ontwikkelen omdat ze alle vernieuwing de kop indrukken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, maesters zijn op Qyburn en die ene die dat boek schreef na niet zo van het experimenteren kennelijk.
Het feit dat er beveiliging voor haar was betekent dat Jon mogelijk de troonopvolger zou worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet heel vaak genoemd, en mensen die de serie gewoon maar 1x hebben gezien vergeten dat snel. Daarom moet je het laten zien in een flashback. En dan ook meteen hoe het is gegaan ja.
Denk ook dat Lyanna eerst vrijwillig meeging maar dat ze niet is teruggekeerd toen ze hoorde dat haar vader en broer waren vermoord en haar andere broer in oorlog was is wel wat vreemd.
Ja dan snap je er niet heel veel vanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb de afgelopen aflevering nog gekeken met iemand die wist te melden dat Jon en Dany broer en zus waren omdat ze beiden kinderen waren van Ned
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb de afgelopen aflevering nog gekeken met iemand die wist te melden dat Jon en Dany broer en zus waren omdat ze beiden kinderen waren van Ned
Er zitten nog wel wat gaten in het verhaal dus dat Bran ons mooi kan laten zien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:20 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Het feit dat er beveiliging voor haar was betekent dat Jon mogelijk de troonopvolger zou worden.
Zouden dus getrouwd moeten zijn. Dit kan natuurlijk ook met het mes op de keel zijn geweest.
Er zijn wel theorieën dat Dany niet is wie ze denkt dat ze is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja kan nog een plottwist komen natuurlijk, maar deze persoon doelde wel op "de bekende internettheorie"quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn wel theorieën dat Dany niet is wie ze denkt dat ze is.
Dat is dat ze de dochter is van Ashara Dayne, die niet eens genoemd is in de serie. Lijkt mij erg onwaarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja kan nog een plottwist komen natuurlijk, maar deze persoon doelde wel op "de bekende internettheorie"
Zou stoer zijn als we in de boeken die twist krijgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn wel theorieën dat Dany niet is wie ze denkt dat ze is.
Dan ga je er vanuit dat Jorah de belangrijke is, misschien is het Sam? Ik vraag me af waarom hij er uberhaupt in zit, dat van het Dragonglass wisten ze al...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel raar punt.
Denk ook niet dat ze die kant op zullen gaan, maar in de laatste aflevering zei Dany wel zoiets van: "Blijkbaar ben ik hier in Dragonstone geboren en opgegroeid maar ik weet er geen fuck meer van." wat je met enige fantasie wel als een setup zou kunnen zien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is dat ze de dochter is van Ashara Dayne, die niet eens genoemd is in de serie. Lijkt mij erg onwaarschijnlijk wel.
Ze veegt eerst d'r lippen met een doek schoon voordat ze het antigif inneemt. Precies zoals Ellaria ook deed toen ze Myrcella vergiftigde, dus behalve het gif hebben ze ook het antigif van haar gekopieerd en dat zullen ze vast wel eerst op een brave burger getest hebben Cersie kennendequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Cersei dat gif inslikt en daarna een antidote -extreem veel vertrouwen in de medische wetenschap van die tijd blijkbaar- en ook volgens met mij het gif nog op de lippen allerlei orale dingen bij Jaime doet.
Als we zo'n twist krijgen in de boeken komt dat ook wel in de serie lijkt me voor zo'n belangrijk personage.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou stoer zijn als we in de boeken die twist krijgen.
Septa Lemore= Ashara
Muah dat is ook wel wat vergezocht. Meer dat ze jaren dacht dat het haar thuis was maar het toch gewoon vreemd aanvoelt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:49 schreef Weakling het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze die kant op zullen gaan, maar in de laatste aflevering zei Dany wel zoiets van: "Blijkbaar ben ik hier in Dragonstone geboren en opgegroeid maar ik weet er geen fuck meer van." wat je met enige fantasie wel als een setup zou kunnen zien.
Aegon, de zoon van Rhaegar zogenaamd. Maar lijkt me niet dat hij de echte Aegon is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:51 schreef Re het volgende:
reagar was toch ook switched at birth of wie was dat... zijn kinderen/zoon (die door de mountain in stukjes waren gescheurd?)
Of Cersei en Jaime juist wat een verklaring is voor hun incest. En Tyrion die dan Tywins enige echte kind isquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:52 schreef Re het volgende:
en tyrion is ook een targ natuurlijk (no son of mine... bla bla)
rhaegar en aegon ja...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aegon, de zoon van Rhaegar zogenaamd. Maar lijkt me niet dat hij de echte Aegon is.
Goede redenatie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
Toont toch aan dat ze een goede actrice is want iedereen ergert zich groen en geel aan Dany.
Ik zit me oprecht bij het kijken vaak af te vragen of het nou echt de bedoeling van de makers is geweest om haar irritant te laten zijn, of dat het idee van een goody-two-shoes karakter voor mij totaal de mist in is gegaan met Dany.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
Toont toch aan dat ze een goede actrice is want iedereen ergert zich groen en geel aan Dany.
zo kun je het ook zien, dat Dany zo'n arrogant karakter is, dat speelt Emilia Clarke dan wel weer heel goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
Dan ben jij ook een geweldige actrice.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
Dat was wel leuk dat gesprek tussen Dany en Jon daar buitenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:55 schreef Re het volgende:
[..]
rhaegar en aegon ja...
Rhaegar werd wel weer genoemd deze EP
Ik denk dat ze niet zo ver vooruit hebben gedacht met de greyscale.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:38 schreef oganesson het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat Jorah de belangrijke is, misschien is het Sam? Ik vraag me af waarom hij er uberhaupt in zit, dat van het Dragonglass wisten ze al...
Mwah.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we zo'n twist krijgen in de boeken komt dat ook wel in de serie lijkt me voor zo'n belangrijk personage.
Lolquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben jij ook een geweldige actrice.
GRRM had alweer hoop dat hij volgend jaar twee boeken gaat uitbrengen (WoW en Fire & Blood boek). Hij is ook veel te optimistisch wat hij allemaal kan afkrijgenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet zo ver vooruit hebben gedacht met de greyscale.
Of misschien dat ze de mogelijkheid wilden bewaren om meer van de Jon Con/(F)Aegon plot toe te voegen.
[..]
Mwah.
We zien wel over 15 jaar.
Ik zeg goed, jij zegt geweldig. OK prima.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben jij ook een geweldige actrice.
Dany is ook geen 100% goed personage nee dat is ook de bedoeling niet. Ze heeft hele duistere en matige kanten, dat maakt haar menselijk. Een andere interpretatie dat Emilia haar wat stijfjes acteert is dat Dany eigenlijk ook acteert dat ze een geweldig machtige queen is maar van binnen eigenlijk nog een onzeker meisje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:59 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik zit me oprecht bij het kijken vaak af te vragen of het nou echt de bedoeling van de makers is geweest om haar irritant te laten zijn, of dat het idee van een goody-two-shoes karakter voor mij totaal de mist in is gegaan met Dany.
Dan heeft Sam het ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Maybe is de infectie onderhuids nog aanwezig en krijgt straks Dany het
In de boeken is Dany ook maar irritant hoor. Het ligt denk ik niet aan Emilia, maar aan het feit dat het een meisje is wat is opgegroeid met het idee dat de hele wereld tegen haar en haar geboorterecht is. Toen kreeg ze draken, iets wat in duizenden jaren niet is gebeurd, en werd tyfus-arrogant.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:59 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik zit me oprecht bij het kijken vaak af te vragen of het nou echt de bedoeling van de makers is geweest om haar irritant te laten zijn, of dat het idee van een goody-two-shoes karakter voor mij totaal de mist in is gegaan met Dany.
Niet alle plotlijnen lopen tegelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:15 schreef MMaRsu het volgende:
In de tijd dat Sam de zieke huid heeft verwijderd en scar tissue, zijn john en davos naar dat eiland afgereisd
Dus dat is een subtiele hint hoe lang het heeft geduurd.
Little Sam gewoon jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft het kindje van Gilly (die gelukkig weer begonnen is met groeien na 3 jaar stilstand) trouwens een naam gekregen in de serie? Ik kan het me niet herinneren.
Vraag me ook wel af hoe veel white walkers er echt zijn.. Er zijn toch aardig wat kindjes in handen van de Night King terecht gekomen en ik heb niet echt het idee dat ze van ouderdom sterven (in ieder geval de Night King zelf niet?)quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel leuk het besef dat Gilly en haar kind siblings zijn van veel White Walkers
Was dat niet alleen voor de show voor Sam zijn pa?quote:
Craster zei in de show dat hij 99 sons had en hij zal niet de enige Wildling geweest zijn die kinderen offert. Dus er zullen er honderden moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:24 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Vraag me ook wel af hoe veel white walkers er echt zijn.. Er zijn toch aardig wat kindjes in handen van de Night King terecht gekomen en ik heb niet echt het idee dat ze van ouderdom sterven (in ieder geval de Night King zelf niet?)
Nee ze noemde hem al zo toen ze voor het eerst weer bij Castle Black kwamen eind seizoen 3. Kwam toen ook als verrassing voor Sam zelfquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat niet alleen voor de show voor Sam zijn pa?
Dacht dat ze hem Aemon noemde.
Vreemd dat we pas zo weinig walkers gezien hebben dan, voornamelijk wights. Elke groep wights (bij hardhome duizenden?) leek maar geleid te worden door een handjevol walkers.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Craster zei in de show dat hij 99 sons had en hij zal niet de enige Wildling geweest zijn die kinderen offert. Dus er zullen er honderden moeten zijn.
Ze hebben gekozen voor telkens maar vier White Walkers per keer vanwege symboliek met de apocalypse las ik. Maar er gaan er ook telkens een paar dood die ze wel moeiteloos aanvullen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:28 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Vreemd dat we pas zo weinig walkers gezien hebben dan, voornamelijk wights. Elke groep wights (bij hardhome duizenden?) leek maar geleid te worden door een handjevol walkers.
Als er zo veel walkers zijn en die allemaal zo'n groep wights aansturen vind ik dat een slecht vooruitzicht voor Westeros
Wat een onzin ditquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar in die in de serie lijkt niet op de Casterly Rock vanuit de boeken. Zo ziet het er echt uit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:08 schreef oganesson het volgende:
Ik had casterly rock veel letterlijker opgevatals in een Kasteel dat in de berg was gehakt waar ooit het goud werd gewonnen. Niet gewoon 4 rijen muur als kasteel.
[..]
Dany gaat ook geen leuke koningin worden, dat is duidelijk. Ze vind dat ze er recht op heeft en begint daardoor op dr broer te lijken. Al heeft ze haar zaakjes wel iets beter op orde.
Ik zou het niet meer dan terrecht vinden dat zij uiteindelijk NIET koningin blijkt aan het einde, juist omdat ze de gedoodverde winnares is vanaf boek 1.
De causual kijkers weten heel veel niet eigenlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Rhaegar de vader is niet voor iedereen. Niet iedereen kende de R+L=J theory ook vorig seizoen
Mwa, vindt ook dat iedereen op de knieën moet voor haar alleen maar om haar naam, laat anderen de zaakjes voor haar oplossen, en een ieder die niet meewerkt is meteen haar vijandquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kan toch niet menen dat Dany erger is dan haar broer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |