abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172825640
Beste allemaal,

Zo'n 10 jaar geleden heb ik haar ontmoet, in het buitenland. Ze komt daar dan ook vandaan. In die tijd hadden we eigenlijk geen oog voor elkaar, maar hebben toch regelmatig contact gehouden via diverse media, omdat het zo goed klikte. De afgelopen maanden hebben we vrij intensief contact en zijn er achter gekomen toch wel wat voor elkaar te voelen. We hebben allebei last van vlinders in de buik en allerlei andere verliefdheidstrekjes. We hebben zelfs al besproken wanneer we elkaar weer gaan zien, op vrij korte termijn.

Maar, ik ben al zo'n 5 jaar samen met mijn vriendin. We hebben een koopwoning en ook een kind van 1,5 jaar oud. Nu kom ik er natuurlijk over aan het nadenken... Wat moet ik doen? Ik begrijp dat niemand mij dit kan vertellen, maar ik zal het toch aan iemand kwijt moeten. Het vreet ontzettend aan me. Vrienden en familie heb ik er maar niks over gezegd, uit angst om veroordeeld te worden. En mijn huidige relatie... Tja, is niet helemaal meer wat het geweest is. Soms vind ik dat we leven als broer en zus.

Ik voel me aan de ene kant ontzettend gelukkig van verliefdheid, maar oh zo schuldig dat ik het zo stiekem moet doen, bang ben ik mijn vriendin pijn te doen en dat het ons gezin met veel verdriet uit elkaar doet vallen. Mijn vriendin weet van het bestaan van mijn buitenlandse 'vriendin' af, maar alleen dat wij zo nu en dan contact hebben met elkaar en dat het de laatste tijd wat intensiever is. Maar ze vermoed wel het een en ander. Ik ben mezelf de laatste tijd niet meer, heb veel behoefte om alleen te zijn en durf niet meer te genieten van onze tijd samen.

Hopeloos verliefd dus, op een buitenlandse vrouw... Na het een en ander googelen ben ik wel wat bruikbare zaken tegengekomen. Tijd voor nemen, geen impulsieve beslissingen, enzovoorts. Ik ben ontzettend bang dat ik die tijd er niet voor wil nemen en uit schuld gevoel mijn vriendin hierover ga vertellen. En wat als dan blijkt dat het een 'crush' was? Dan heb ik haar een hoop verdriet om niks bezorgd. Of als toch blijkt dat mijn buitenlandse 'vriendin' mij niet ziet zitten, of ik haar?

Zoals gezegd, vermoed mijn vriendin wel iets. Ze heeft namelijk bij toeval in mijn browsergeschiedenis gezien dat ik heb gezocht naar vliegtickets en zag een iet wat getint bericht van haar op mijn telefoon. Met alle gevolgen van dien, natuurlijk. Ze is er niet bepaald over te spreken. Ik heb het (gelukkig) kunnen goed praten, maar dat schuldgevoel en het liegen er over... Van binnen trekt het me uiteen. Ze heeft me ook wel eens midden in de nacht betrapt dat ik met haar aan het chatten was. Daar kwamen natuurlijk vragen over. Vandaar mijn angst dat ik het straks allemaal op tafel ga leggen en dat het misschien allemaal voor niks is gebleken.

Laat ik vooropstellen dat ik een tegenstander van vreemd gaan ben. Ik heb dan ook vaak anderen veroordeeld daarom. Maar nu begrijp ik pas hoe ontzettend moeilijk dat is.

Rationeel gedacht, denk ik dat ik haar binnenkort moet ontmoeten, en kijken of die vlinders er nog zijn/blijven. En dan... Kijken hoe het loopt. Ze woont een eindje weg, maar het is goed te overbruggen qua vliegtijd. We hebben zelfs al wel de opties besproken voor (eventueel) later. Met betrekking tot verhuizing en dergelijke, waarbij zij best wel deze kant op wil komen. We hebben veel dezelfde wensen in het leven en veel dezelfde opvattingen en overtuigingen. Praktisch gezien is het dus mogelijk, mocht het goed uitpakken natuurlijk.

Maar dan is er het gevoel, zoals ik benoemde het gevoel van schuld, liegen, bedriegen, geheimzinnig doen... Ik vind dat totaal niet spannend, ik vind dat best wel eng, in de angst betrapt te worden. Dat maakt het niet makkelijker.

Dus, ik zit een beetje vast in twee werelden. Aan de ene kant het verliefde en aan de andere kant de huidige relatie. Hopelijk kan iemand mij hier van in advies voorzien.
pi_172825741
Zou die ontmoeting maar cancelen en je focussen op je gezin. Maar he, dat ben ik.
pi_172825759
Of heb in elk geval genoeg fatsoen om je huidige relatie uit te maken voor je aan een andere begint.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:14:59 #4
417204 Elzas
Depressie is een keuze
pi_172825906
Ik zou je gezin niet verlaten. Je hebt een verantwoordelijkheid tegenover je vriendin en het kind en dat moet je niet verzaken omdat de mogelijkheid zich voordoet op een leuke relatie met een vrouw die je wel ziet zitten. Zie het zo: je zit nu in een stabiele relatie in rustig vaarwater. Als je halsoverkop besluit om voor die buitenlandse vrouw te kiezen laat je dat allemaal achter en start je een wankele relatie die nog maar moet slagen. De keuze is voor mij wel duidelijk.

Als je toch besluit om voor die buitenlandse vrouw te kiezen, dan zou ik héél zeker genoeg tijd nemen om aan te voelen of dit kans van slagen heeft, want als je toch voor haar kiest en het lukt niet, dan blijf je met lege handen en veel frustratie achter.
Ich gebe sie 5 sekunden. Fünf..vier..NUUUULLL!!
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:14:59 #5
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_172825907
Oke je wil dus je oude schoenen nog niet wegdoen voordat je zeker weet dat je nieuwe wel lekker zitten. Wat respectloos naar je vriendin.

Alles wat je aandacht geeft groeit. Je had dat contact gewoon op een laag pitje moeten houden en moeten investeren in je relatie. Dat ben je aan je kind wel verplicht.

Heb je ook al gepland of je weekend-papa of co-ouder gaat worden?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:15:53 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172825920
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:14 schreef Elpis het volgende:
Oke je wil dus je oude schoenen nog niet wegdoen voordat je zeker weet dat je nieuwe wel lekker zitten. Wat respectloos naar je vriendin.

Alles wat je aandacht geeft groeit. Ja had dat contact gewoon op een laag pitje moeten houden en moeten investeren in je relatie. Dat ben je aan je kind wel verplicht.

Heb je ook al gepland hoe je weekend-papa gaat worden?
Dit. Je brengt het leuk TS, maar de realiteit is dat je geniepig bezig bent.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_172826004
Vlinders? Je hebt een vriendin en kind. Daar liggen jouw verantwoordelijkheden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_172826033
Of lekker weg gaan bij je vriendin en weekend vader worden idd of het contact afkappen. Ik vind dit soort dingen altijd zo respectloos naar de partner toe...
pi_172826041
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:14 schreef Elpis het volgende:

Alles wat je aandacht geeft groeit.
Dit, dit, dit en dit.

Tevens al met buitenlandse vrouw spreken over verhuizen :')

Wat een triestheid weer.
pi_172826048
Leuke vrouw die een jonge vader bij zijn gezin wegmanipuleert :r

Laatik vooropstellen dat je al aan het vreemdgaan bent :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_172826049
"Ik heb het gelukkig goed kunnen praten". Ergo, ik heb haar keihard voor lopen liegen. Tevens wil je niet stiekem doen, maar je algehele gedrag is stiekem en geniepig.

Goed bezig TS, jij komt er wel.
pi_172826064
Moet erheen om te kijken of ik iets voel...

Of ik moet er niet heen, omdat ik verantwoordelijkheid draag voor de keuzes die ik heb gemaakt.

Edit: Verliefdheid op een ander is een signaal dat je moet werken aan je relatie.
pi_172826120
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:24 schreef Jopie78 het volgende:
Moet erheen om te kijken of ik iets voel...

Of ik moet er niet heen, omdat ik verantwoordelijkheid draag voor de keuzes die ik heb gemaakt.

Edit: Verliefdheid op een ander is een signaal dat je moet werken aan je relatie.
Ja, maar de relatie van TS loopt niet zo lekker. Heeft verder niets te maken met het stiekeme gedrag van TS hoor, dat moet je als losse zaken zien.

:')
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:27:25 #14
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_172826127
Je schuldig voelen omdat je het stiekem 'moet' doen :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_172826150
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:27 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ja, maar de relatie van TS loopt niet zo lekker. Heeft verder niets te maken met het stiekeme gedrag van TS hoor, dat moet je als losse zaken zien.

Dit ja....
pi_172826156
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:23 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Wat een triestheid weer.
Treffende samenvatting van dit topic en de TS.
pi_172826160
Je bent verliefd op iemand die je al 10 jaar niet gezien hebt en toen zelfs nauwelijks gezien hebt
En je communiceert alleen online.
Je kent haar niet, je hebt een beeld van haar waar je verliefd op bent. Een projectie

En die projectie kan je waarschijnlijk veel leren over je behoeften en wat je mist in je huidige relatie als je er wat minder met een zelfverkozen roze bril op zet
pi_172826181
Ts is alweer gevlogen geloof ik.
pi_172826212
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

en dit
pi_172826264
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:28 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Treffende samenvatting van dit topic en de TS.
Al die 'verliefd op een ander' topics zijn hetzelfde :r allemaal van die egocentrische schijtmensen die 0 verantwoordelijkheid nemen.
Want 'het voelt zo goed!!!1'
pi_172826319
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:27 schreef SebbeSwensje het volgende:

Het voelt als een broer zus relatie. Ik ben niet langer de belangrijkste persoon voor mijn vriendin. Mimimimi
pi_172826433
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:33 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Al die 'verliefd op een ander' topics zijn hetzelfde :r allemaal van die egocentrische schijtmensen die 0 verantwoordelijkheid nemen.
Want 'het voelt zo goed!!!1'
Heb je er al eens over nagedacht dat het hier wellicht om dezelfde 'user' gaat :')
U MAD?
pi_172826497
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb je er al eens over nagedacht dat het hier wellicht om dezelfde 'user' gaat :')
Het zou wel het een en ander verklaren :P
pi_172826550
Jullie hebben elkaar ontmoet.. 10 jaar geleden in het buitenland en er was GEEN klik!?
Nu wél? Omdat je eigen relatie in het sop zit? Als je echt om elkaar geeft werk je daar eerst aan, voordat je gaat flirten buiten de deur :'). Gras lijkt altijd groener en verliefdheid is chemische reactie. Jij hebt je verantwoordelijkheid, zelf voor gekozen.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:50:42 #25
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_172826681
Ik denk dat ik dit als vrouw veel erger zou vinden dan m'n vent die een keer een slippertje maakt. _O- Holy shit, als ze dit zou lezen. :D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:50:51 #26
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_172826687
Dat je huidige relatie 'slecht gaat' en dat jullie leven als broer en zus volgens jou, is dat echt zo of versterk je dat nu alleen maar om je gedrag richting de ander goed te praten?
pi_172826863
Lastige situatie ts, iedereen kan hem nou wel afkraken over t feit dat hij half met een ander aanpapt, maar dat kan nou eenmaal gebeuren en als er eenmaal in je hoofd zit dat je relatie niet meer lekker is, kan je eraan proberen te werken maar dat helpt niet.

Ja voor even misschien maar dan lieg je je zelf voor.

Het is een lastige situatie het enige wat ik kan zeggen dat ik het deels kan begrijpen maar er geen antwoord op heb om het op te lossen.

Hoe ben je eigenlijk in aanraking gekomen met deze vrouw en hoe kan het dat je na 10 jaar nog steeds contact hebt onderhouden met eentje uit t buitenland?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:57:40 #28
163650 Greys
pi_172826905
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:59 schreef Beam het volgende:
Beste allemaal,

Zo'n 10 jaar geleden heb ik haar ontmoet, in het buitenland. In die tijd hadden we eigenlijk geen oog voor elkaar
en dan:

quote:
Rationeel gedacht, denk ik dat ik haar binnenkort moet ontmoeten, en kijken of die vlinders er nog zijn/blijven.
Je hád geen vlinders toen je haar tien jaar geleden kende en live zag. Je huidige vlinders zijn puur uit verveling omdat je eigen relatie met je vrouw wat minder spannend is geworden (logisch ook met een jong kindje is dat niet zo gek) en je je mee hebt laten slepen door wat spannende chats. Heel dikke kans dat als je die buitenlandse mevrouw weer in het echt ziet je al heel snel weer geen oog voor haar hebt. Dat had je immers destijds live ook niet.

Geloof me nou, de spanning met 'die nieuwe' is er alleen door de chats. En als je haar een paar keer gezien zou hebben is die spanning net zo hard weer weg en is het net zo weinig spannend als nu met je vrouw. Dan heb je dus je jonge gezin weggegooid voor een opvlieger.

Denk er nog maar eens heel goed over na waar je mee bezig bent. Want het is behoorlijk nasty wat je doet, naar je vrouw en kind toe. Je geeft hen op (en ze weten het nog niet eens) voor iets waar je tien jaar geleden al geen oog voor had. Smerig ook dat je met de nieuwe wilt afspreken terwijl je je vrouw maar laat stressen omdat ze al van alles (terecht) vermoedt. Je maakt je vrouw kapot. Hou daarmee op. Dus óf je bent eerlijk en verlaat je gezin en gaat vol voor die nieuwe - maar dan niet janken als dat na een maandje toch allemaal niet zo spannend blijkt - óf je vertelt je vrouw dat je je tot je grote spijt mee hebt laten slepen door wat chats en dat je er alles aan wilt doen om haar vertrouwen weer te winnen en jullie gezin te redden. En dan per direct kappen met dat chatten met die andere uiteraard.

Je gaat niet willens en wetens effe kijken of je die ander nog wel leuk vindt en daarna pas eens beslissen of je vrouw nog door mag als tweede keus. Denk aan je kind man.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172826907
Komt ze uit de EU of daarbuiten? Bedenk wel dat je te maken krijgt met de Immigratiedienst als het serieus wordt en dat het sowieso geld gaat kosten haar hierheen te halen. Ook jij moet dan een vast inkomen en wat vermogen hebben. Ze moet dan ook aan de slag om de Nederlandse taal te leren om uiteindelijk kans te maken op een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd. Je kunt voor meer dingen hierover de site opzoeken van de IND.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:01:24 #30
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_172827005
Eigenlijk hoop ik dat je vriendin, zonder dat je het weet ook actief is op FOK!

Verder alles wat hierboven al gezegd is
  Moderator Frontpage dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:04:00 #31
192640 crew  MetalCore
Vigilo Confido
pi_172827059
De algemene consensus hier geeft me vertrouwen in de mensheid :Y

TS is een ruggegraatloze, escapistische, achterbakse lul die liever een proefritje met/op een fantasie maakt alvorens zijn vriendin/moeder-van-zijn-kinderen de laan uit te sturen, dan dat hij zijn echte problemen aanpakt, problemen waar hij, nota bene, in alle waarschijnlijkheid, zelf een significant aandeel in heeft. En dat kwam hier even om zielig gevonden te worden :r
Did anyone get the number of that donkey cart?
pi_172827100
TLDR?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:07:17 #33
163650 Greys
pi_172827134
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:04 schreef MetalCore het volgende:
De algemene consensus hier geeft me vertrouwen in de mensheid :Y

TS is een ruggegraatloze, escapistische, achterbakse lul die liever een proefritje met/op een fantasie maakt alvorens zijn vriendin/moeder-van-zijn-kinderen de laan uit te sturen, dan dat hij zijn echte problemen aanpakt, problemen waar hij, nota bene, in alle waarschijnlijkheid, zelf een significant aandeel in heeft. En dat kwam hier even om zielig gevonden te worden :r
Een proefritje op een exemplaar waar hij tien jaar geleden al geen oog voor had. Dat ook nog. :')

Als ik z'n vrouw was pleurde ik hem er vandaag nog uit. Want kennelijk vindt hij zijn eigen vrouw en kind minder belangrijk dan iemand van tien jaar geleden waar hij toen geen oog voor had maar die toevallig een beetje leuk woorden op een chat kan gooien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172827163
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:59 schreef Beam het volgende:

Blablabla

Rationeel gedacht...

Blablabla
_O-

Dit is écht níet rationeel gedacht hoor :')
compact en kleverig.
pi_172827228
Ook verschil tussen man en vrouw. Mannen denken dat zolang er geen fysiek contact is het geen vreemdgaan is, vrouwen vinden dit emotionele vreemdgaan doorgaans echter velen malen erger.

TS, stop met liegen naar jezelf en ga gesprek met je vrouw aan en neem een beslissing en zorg dat je kind niet de dupe ervan wordt. Zoals reeds gezegd, je bent verlieft op een hersenspinsel je mist spanning in je leven en gaat dat elders zoeken en zoekt vervolgens goedkeuring.
En kudos voor FOK dat je die hier niet krijgt o|O
I am a Koala who Stretches :P
  Moderator Frontpage dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:14:57 #36
192640 crew  MetalCore
Vigilo Confido
pi_172827314
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Een proefritje op een exemplaar waar hij tien jaar geleden al geen oog voor had. Dat ook nog. :')

Als ik z'n vrouw was pleurde ik hem er vandaag nog uit. Want kennelijk vindt hij zijn eigen vrouw en kind minder belangrijk dan iemand van tien jaar geleden waar hij toen geen oog voor had maar die toevallig een beetje leuk woorden op een chat kan gooien.
De relatie van mij en mijn vriendin heeft ook weleens een dipje gekend, en ik heb weleens een chatgesprek gehad waar ik spijt van had. Feitelijk heel onschuldig in de ogen van anderen, maar voor mij voelde het verkeerd. Dus was het ook verkeerd. Ik heb toen gewoon met mijn vriendin GEPRAAT.

"Schat, dit is er voorgevallen, ik voel me er schuldig over, maar en vind het een waarschuwingssignaal dat er iets in onze relatie niet goed gaat. Daar zijn we samen bij, is niet "jouw" schuld, maar we moeten wel echt samen dingen gaan veranderen.

Was niet dé leukste tijd, ook niet dé gezelligste tijd, maar we zijn er écht veel sterker en beter uitgekomen.

Problemen zijn er niet om uit de weg te gaan, maar om te confronteren.

[ Bericht 1% gewijzigd door MetalCore op 01-08-2017 12:21:55 ]
  Moderator Frontpage dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:19:21 #37
192640 crew  MetalCore
Vigilo Confido
pi_172827400
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:56 schreef spierbal het volgende:
Lastige situatie ts, iedereen kan hem nou wel afkraken over t feit dat hij half met een ander aanpapt, maar dat kan nou eenmaal gebeuren en als er eenmaal in je hoofd zit dat je relatie niet meer lekker is, kan je eraan proberen te werken maar dat helpt niet.

Ja voor even misschien maar dan lieg je je zelf voor.

Het leuke met "werken aan je relatie" is dat je vrijwel altijd gelijk hebt. Als je totaal niet gelooft dat het nog goedkomt, dan heb je meestal gelijk. En als je wél vertrouwen hebt in een goede afloop, dan heb je meestal gelijk :Y
pi_172827425
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:14 schreef MetalCore het volgende:

[..]

De relatie van mij en mijn vriendin heeft ook weleens een dipje gekend, en ik heb weleens een chatgesprek gehad waar ik spijt van had. Feitelijk heel onschuldig in de ogen van anderen, maar voor mij voelde het verkeerd. Dus was het ook verkeerd. Ik heb toen gewoon met mijn vriendin GEPRAAT.

"Schat, dit is er voorgevallen, ik voel me er schuldig over, maar vind het een waarschuwingssignaal dat er iets in onze relatie niet goed gaat. Daar zijn we samen bij, is niet "jouw" schuld, maar we moeten wel echt samen dingen gaan veranderen.

Was niet dé leukste tijd, ook niet dé gezelligste tijd, maar we zijn er écht veel sterker en beter uitgekomen.

^O^
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:22:36 #39
163650 Greys
pi_172827459
quote:

[..]

"Schat, dit is er voorgevallen, ik voel me er schuldig over, maar vind het een waarschuwingssignaal dat er iets in onze relatie niet goed gaat. Daar zijn we samen bij, is niet "jouw" schuld, maar we moeten wel echt samen dingen gaan veranderen.

Top. :) En knap van jullie allebei.

En laten we eerlijk zijn, niemand hier is vast helemaal 100% heilig hoor. Tuurlijk heb je weleens dat als je in een (lange) relatie zit dat je soms aandacht van een ander best leuk en prikkelend vindt, al is het maar als bevestiging dat je nog interessant bent etc. Dat zal heel vaak voorkomen en zolang je beseft dat degene achter dat appje of chat negen van de tien keer alléén maar interessanter en spannender lijkt omdat je daar nou eenmaal geen jarenlange relatie mee hebt, is er al weinig aan de hand. Bijna iedereen flirt weleens.

Maar als je je zoals TS zo enorm mee laat slepen door wat chats met iemand waar je tien jaar geleden niet eens oog voor had, puur omdat haar woorden op een scherm al snel spannender en nieuwer en interessanter zijn dan de 'schat zet jij het vuilnis even buiten' van je eigen vrouw, en als je net als TS al plannen hebt om in een vliegtuig te stappen en vrouw en jong kind achter te laten voor zo iemand, als je als TS al plannen voor de toekomst hebt met niets meer dan wat letters op een scherm, dan ben je een behoorlijke domme lul. En een achterbakse klootzak door je vrouw al een behoorlijk lange tijd gek te maken omdat ze terecht achterdochtig is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172827467
quote:

[..]

"Schat, dit is er voorgevallen, ik voel me er schuldig over, maar en vind het een waarschuwingssignaal dat er iets in onze relatie niet goed gaat. Daar zijn we samen bij, is niet "jouw" schuld, maar we moeten wel echt samen dingen gaan veranderen.

Heel goed, zo hoort het.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:24:05 #41
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_172827481
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

Omdat hij met een ander praat?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_172827492
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

zo hoort het.
pi_172827495
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:24 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

omdat hij liegt tegen zijn partner omdat ie weet dat ze het niet oke zou vinden
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:25:08 #44
343196 RingBewoner
pi_172827504
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:24 schreef Allures het volgende:

[..]

omdat hij liegt tegen zijn partner omdat ie weet dat ze het niet oke zou vinden
Nou nou, overdrijven is ook een vak hoor.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:26:31 #45
163650 Greys
pi_172827533
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:24 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Mwah, de toekomstplannen al samen invullen en praten over verhuizen is wel iets meer dan dat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:28:12 #46
343196 RingBewoner
pi_172827572
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Mwah, de toekomstplannen al samen invullen en praten over verhuizen is wel iets meer dan dat.
Vreemdgaan is het hebben van seks met een ander dan je partner. Al dat plannen is waarschijnlijk weer van de baan na één of twee ontmoetingen.
  Moderator Frontpage dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:29:58 #47
192640 crew  MetalCore
Vigilo Confido
pi_172827611
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Top. :) En knap van jullie allebei.

En laten we eerlijk zijn, niemand hier is vast helemaal 100% heilig hoor. Tuurlijk heb je weleens dat als je in een (lange) relatie zit dat je soms aandacht van een ander best leuk en prikkelend vindt, al is het maar als bevestiging dat je nog interessant bent etc. Dat zal heel vaak voorkomen en zolang je beseft dat degene achter dat appje of chat negen van de tien keer alléén maar interessanter en spannender lijkt omdat je daar nou eenmaal nog geen jarenlange relatie mee hebt, is er al weinig aan de hand. Bijna iedereen flirt weleens.
Dat is het ook! Zoals iemand hierboven al terecht omschreef, TS IS niet verliefd op een vrouw, hij is verliefd op het FANTASIEBEELD dat hij van die vrouw heeft. Waarschijnlijk enkel en alleen omdat de discrepantie tussen dat fantasiebeeld en de relatie die hij nu heeft zo gigantisch is (of lijkt). Het gras lijkt groener.

Maar ook met haar zal hij weleens ruzie krijgen. Ook zij zal wel eens geen zin hebben in seks. Ook zij zou weleens uitgeblust zijn omdat ze al anderhalf jaar voor jullie kind zorgt, en tegelijkertijd probeert haar man gelukkig te maken/houden. En ja, het leven vraagt nu eenmaal veel van je, en dan raak je vermoeid, en verlies je elkaar weleens uit het oog.

quote:
Maar als je je zoals TS zo enorm mee laat slepen door wat chats met iemand waar je tien jaar geleden niet eens oog voor had, puur omdat haar woorden op een scherm al snel spannender en nieuwer en interessanter zijn dan de 'schat zet jij het vuilnis even buiten' van je eigen vrouw, en als je net als TS al plannen hebt om in een vliegtuig te stappen en vrouw en jong kind achter te laten voor zo iemand, als je als TS al plannen voor de toekomst hebt met niets meer dan wat letters op een scherm, dan ben je een behoorlijke domme lul. En een achterbakse klootzak door je vrouw al een behoorlijk lange tijd gek te maken omdat ze terecht achterdochtig is.
Precies.Zij geeft zichzelf vanaf nu waarschijnlijk continu de schuld van alles wat er "misgaat". Kat op het spek voor TS, overigens, want die wilde al van zijn schuldgevoel af. Haar zelfvertrouwen daalt, waardoor de "problemen" die TS noemt, en de "broer-zus"-relatie waardooor de relatie zo op scherp staat, enkel érgere vormen aanneemt. TS verdient het geluk dat hij heeft, en waar hij blind voor is, niet eens. Jammer dat er weer een kind bij betrokken is, dat niet om deze ellende gevraagd heeft.
pi_172827654
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:28 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Vreemdgaan is het hebben van seks met een ander dan je partner. Al dat plannen is waarschijnlijk weer van de baan na één of twee ontmoetingen.
nee hoor. Vreemd gaan is precies wat je afspreekt wat je niet zult doen
En voor veel vrouwen is dat ook beloften maken aan een ander over samen verder gaan. Al vergeten ze dat ff te communiceren naar de man
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:33:25 #49
343196 RingBewoner
pi_172827692
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:31 schreef Allures het volgende:

[..]

nee hoor. Vreemd gaan is precies wat je afspreekt wat je niet zult doen

Jij bent vast leuk in relaties.
  Moderator Frontpage dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:35:34 #50
192640 crew  MetalCore
Vigilo Confido
pi_172827745
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:33 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Jij bent vast leuk in relaties.
... Ze gaat tenminste niet vreemd, een hoop mensen zouden dat classificeren als "leuk in een relatie" }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')