Dit. Je brengt het leuk TS, maar de realiteit is dat je geniepig bezig bent.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:14 schreef Elpis het volgende:
Oke je wil dus je oude schoenen nog niet wegdoen voordat je zeker weet dat je nieuwe wel lekker zitten. Wat respectloos naar je vriendin.
Alles wat je aandacht geeft groeit. Ja had dat contact gewoon op een laag pitje moeten houden en moeten investeren in je relatie. Dat ben je aan je kind wel verplicht.
Heb je ook al gepland hoe je weekend-papa gaat worden?
Dit, dit, dit en dit.quote:
Ja, maar de relatie van TS loopt niet zo lekker. Heeft verder niets te maken met het stiekeme gedrag van TS hoor, dat moet je als losse zaken zien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:24 schreef Jopie78 het volgende:
Moet erheen om te kijken of ik iets voel...
Of ik moet er niet heen, omdat ik verantwoordelijkheid draag voor de keuzes die ik heb gemaakt.
Edit: Verliefdheid op een ander is een signaal dat je moet werken aan je relatie.
Dit ja....quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja, maar de relatie van TS loopt niet zo lekker. Heeft verder niets te maken met het stiekeme gedrag van TS hoor, dat moet je als losse zaken zien.
en ditquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Laatik vooropstellen dat je al aan het vreemdgaan bent
Al die 'verliefd op een ander' topics zijn hetzelfdequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Treffende samenvatting van dit topic en de TS.
Het voelt als een broer zus relatie. Ik ben niet langer de belangrijkste persoon voor mijn vriendin. Mimimimiquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ja, maar de relatie van TS loopt niet zo lekker. Heeft verder niets te maken met het stiekeme gedrag van TS hoor, dat moet je als losse zaken zien.
Heb je er al eens over nagedacht dat het hier wellicht om dezelfde 'user' gaatquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:33 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Al die 'verliefd op een ander' topics zijn hetzelfdeallemaal van die egocentrische schijtmensen die 0 verantwoordelijkheid nemen.
Want 'het voelt zo goed!!!1'
Het zou wel het een en ander verklarenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je er al eens over nagedacht dat het hier wellicht om dezelfde 'user' gaat
en dan:quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:59 schreef Beam het volgende:
Beste allemaal,
Zo'n 10 jaar geleden heb ik haar ontmoet, in het buitenland. In die tijd hadden we eigenlijk geen oog voor elkaar
Je hád geen vlinders toen je haar tien jaar geleden kende en live zag. Je huidige vlinders zijn puur uit verveling omdat je eigen relatie met je vrouw wat minder spannend is geworden (logisch ook met een jong kindje is dat niet zo gek) en je je mee hebt laten slepen door wat spannende chats. Heel dikke kans dat als je die buitenlandse mevrouw weer in het echt ziet je al heel snel weer geen oog voor haar hebt. Dat had je immers destijds live ook niet.quote:Rationeel gedacht, denk ik dat ik haar binnenkort moet ontmoeten, en kijken of die vlinders er nog zijn/blijven.
Een proefritje op een exemplaar waar hij tien jaar geleden al geen oog voor had. Dat ook nog.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:04 schreef MetalCore het volgende:
De algemene consensus hier geeft me vertrouwen in de mensheid
TS is een ruggegraatloze, escapistische, achterbakse lul die liever een proefritje met/op een fantasie maakt alvorens zijn vriendin/moeder-van-zijn-kinderen de laan uit te sturen, dan dat hij zijn echte problemen aanpakt, problemen waar hij, nota bene, in alle waarschijnlijkheid, zelf een significant aandeel in heeft. En dat kwam hier even om zielig gevonden te worden
De relatie van mij en mijn vriendin heeft ook weleens een dipje gekend, en ik heb weleens een chatgesprek gehad waar ik spijt van had. Feitelijk heel onschuldig in de ogen van anderen, maar voor mij voelde het verkeerd. Dus was het ook verkeerd. Ik heb toen gewoon met mijn vriendin GEPRAAT.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Een proefritje op een exemplaar waar hij tien jaar geleden al geen oog voor had. Dat ook nog.
Als ik z'n vrouw was pleurde ik hem er vandaag nog uit. Want kennelijk vindt hij zijn eigen vrouw en kind minder belangrijk dan iemand van tien jaar geleden waar hij toen geen oog voor had maar die toevallig een beetje leuk woorden op een chat kan gooien.
Het leuke met "werken aan je relatie" is dat je vrijwel altijd gelijk hebt. Als je totaal niet gelooft dat het nog goedkomt, dan heb je meestal gelijk. En als je wél vertrouwen hebt in een goede afloop, dan heb je meestal gelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:56 schreef spierbal het volgende:
Lastige situatie ts, iedereen kan hem nou wel afkraken over t feit dat hij half met een ander aanpapt, maar dat kan nou eenmaal gebeuren en als er eenmaal in je hoofd zit dat je relatie niet meer lekker is, kan je eraan proberen te werken maar dat helpt niet.
Ja voor even misschien maar dan lieg je je zelf voor.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:14 schreef MetalCore het volgende:
[..]
De relatie van mij en mijn vriendin heeft ook weleens een dipje gekend, en ik heb weleens een chatgesprek gehad waar ik spijt van had. Feitelijk heel onschuldig in de ogen van anderen, maar voor mij voelde het verkeerd. Dus was het ook verkeerd. Ik heb toen gewoon met mijn vriendin GEPRAAT.
"Schat, dit is er voorgevallen, ik voel me er schuldig over, maar vind het een waarschuwingssignaal dat er iets in onze relatie niet goed gaat. Daar zijn we samen bij, is niet "jouw" schuld, maar we moeten wel echt samen dingen gaan veranderen.
Was niet dé leukste tijd, ook niet dé gezelligste tijd, maar we zijn er écht veel sterker en beter uitgekomen.
Problemen zijn er niet om uit de weg te gaan, maar om te confronteren.
Top.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:14 schreef MetalCore het volgende:
[..]
De relatie van mij en mijn vriendin heeft ook weleens een dipje gekend, en ik heb weleens een chatgesprek gehad waar ik spijt van had. Feitelijk heel onschuldig in de ogen van anderen, maar voor mij voelde het verkeerd. Dus was het ook verkeerd. Ik heb toen gewoon met mijn vriendin GEPRAAT.
"Schat, dit is er voorgevallen, ik voel me er schuldig over, maar vind het een waarschuwingssignaal dat er iets in onze relatie niet goed gaat. Daar zijn we samen bij, is niet "jouw" schuld, maar we moeten wel echt samen dingen gaan veranderen.
Was niet dé leukste tijd, ook niet dé gezelligste tijd, maar we zijn er écht veel sterker en beter uitgekomen.
Heel goed, zo hoort het.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:14 schreef MetalCore het volgende:
[..]
"Schat, dit is er voorgevallen, ik voel me er schuldig over, maar en vind het een waarschuwingssignaal dat er iets in onze relatie niet goed gaat. Daar zijn we samen bij, is niet "jouw" schuld, maar we moeten wel echt samen dingen gaan veranderen.
Omdat hij met een ander praat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Laatik vooropstellen dat je al aan het vreemdgaan bent
omdat hij liegt tegen zijn partner omdat ie weet dat ze het niet oke zou vindenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat hij met een ander praat?
Nou nou, overdrijven is ook een vak hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:24 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat hij liegt tegen zijn partner omdat ie weet dat ze het niet oke zou vinden
Mwah, de toekomstplannen al samen invullen en praten over verhuizen is wel iets meer dan dat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat hij met een ander praat?
Vreemdgaan is het hebben van seks met een ander dan je partner. Al dat plannen is waarschijnlijk weer van de baan na één of twee ontmoetingen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, de toekomstplannen al samen invullen en praten over verhuizen is wel iets meer dan dat.
Dat is het ook! Zoals iemand hierboven al terecht omschreef, TS IS niet verliefd op een vrouw, hij is verliefd op het FANTASIEBEELD dat hij van die vrouw heeft. Waarschijnlijk enkel en alleen omdat de discrepantie tussen dat fantasiebeeld en de relatie die hij nu heeft zo gigantisch is (of lijkt). Het gras lijkt groener.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Top.En knap van jullie allebei.
En laten we eerlijk zijn, niemand hier is vast helemaal 100% heilig hoor. Tuurlijk heb je weleens dat als je in een (lange) relatie zit dat je soms aandacht van een ander best leuk en prikkelend vindt, al is het maar als bevestiging dat je nog interessant bent etc. Dat zal heel vaak voorkomen en zolang je beseft dat degene achter dat appje of chat negen van de tien keer alléén maar interessanter en spannender lijkt omdat je daar nou eenmaal nog geen jarenlange relatie mee hebt, is er al weinig aan de hand. Bijna iedereen flirt weleens.
Precies.Zij geeft zichzelf vanaf nu waarschijnlijk continu de schuld van alles wat er "misgaat". Kat op het spek voor TS, overigens, want die wilde al van zijn schuldgevoel af. Haar zelfvertrouwen daalt, waardoor de "problemen" die TS noemt, en de "broer-zus"-relatie waardooor de relatie zo op scherp staat, enkel érgere vormen aanneemt. TS verdient het geluk dat hij heeft, en waar hij blind voor is, niet eens. Jammer dat er weer een kind bij betrokken is, dat niet om deze ellende gevraagd heeft.quote:Maar als je je zoals TS zo enorm mee laat slepen door wat chats met iemand waar je tien jaar geleden niet eens oog voor had, puur omdat haar woorden op een scherm al snel spannender en nieuwer en interessanter zijn dan de 'schat zet jij het vuilnis even buiten' van je eigen vrouw, en als je net als TS al plannen hebt om in een vliegtuig te stappen en vrouw en jong kind achter te laten voor zo iemand, als je als TS al plannen voor de toekomst hebt met niets meer dan wat letters op een scherm, dan ben je een behoorlijke domme lul. En een achterbakse klootzak door je vrouw al een behoorlijk lange tijd gek te maken omdat ze terecht achterdochtig is.
nee hoor. Vreemd gaan is precies wat je afspreekt wat je niet zult doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vreemdgaan is het hebben van seks met een ander dan je partner. Al dat plannen is waarschijnlijk weer van de baan na één of twee ontmoetingen.
Jij bent vast leuk in relaties.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:31 schreef Allures het volgende:
[..]
nee hoor. Vreemd gaan is precies wat je afspreekt wat je niet zult doen
... Ze gaat tenminste niet vreemd, een hoop mensen zouden dat classificeren als "leuk in een relatie"quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij bent vast leuk in relaties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |