gelijk ook ff zijn moeder doen danquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Moet weer naar de kapper. Wil 't eigenlijk wel door braad z'n moeder laten doen
Ik zou braad zijn moeder willen doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Moet weer naar de kapper. Wil 't eigenlijk wel door braad z'n moeder laten doen
Heeft die net zo'n grote tieten als Braad?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou braad zijn moeder willen doen
heul nietquote:
Hoop hetquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Heeft die net zo'n grote tieten als Braad?
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:37 schreef Amavi het volgende:
[..]
heul niet
ik werd ook al agro genoemd net
Daar ben ik niet bang voorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oke, heb die reminder nodig voor als ik weer te ver ga
Boel gemist dan denk ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:34 schreef wise het volgende:
[..]
vind het maar een zeer bekoelde spanning. Ik bedoel, er is meer spanning met zeer en een stukje vlees dan dat.
Kutquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey hoe gaat het met je onderrug?![]()
Ja eh, ik moet toch iets zeggen ?quote:
ik kan ook nog steeds niet lopenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kut
Kan vandaag niet fitnessen en alles doet pijn
Hou maar op met die farcequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik wel, als ik je zie moet ik me al inhouden in feite
Bij mij hoop ik hetquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik kan ook nog steeds niet lopendenk dat er kanker in zit ofzo
gelukkig kunnen we elkaar steunen
jeetje, dit is wel heftigquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bij mij hoop ik het
Eindelijk rust
neh ben 42quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hallo, jullie zijn toch jonge goden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |