kan dit in mn sig??quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:27 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Er is niets seksueels tussen ons en dat zal ook nooit plaatsvinden
quote:
vind het maar een zeer bekoelde spanning. Ik bedoel, er is meer spanning met zeer en een stukje vlees dan dat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Is goed jongenswink nudge hehehehe
gelijk ook ff zijn moeder doen danquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Moet weer naar de kapper. Wil 't eigenlijk wel door braad z'n moeder laten doen
Ik zou braad zijn moeder willen doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Moet weer naar de kapper. Wil 't eigenlijk wel door braad z'n moeder laten doen
Heeft die net zo'n grote tieten als Braad?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou braad zijn moeder willen doen
heul nietquote:
Hoop hetquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Heeft die net zo'n grote tieten als Braad?
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:37 schreef Amavi het volgende:
[..]
heul niet
ik werd ook al agro genoemd net
Daar ben ik niet bang voorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oke, heb die reminder nodig voor als ik weer te ver ga
Boel gemist dan denk ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:34 schreef wise het volgende:
[..]
vind het maar een zeer bekoelde spanning. Ik bedoel, er is meer spanning met zeer en een stukje vlees dan dat.
Kutquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey hoe gaat het met je onderrug?![]()
Ja eh, ik moet toch iets zeggen ?quote:
ik kan ook nog steeds niet lopenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kut
Kan vandaag niet fitnessen en alles doet pijn
Hou maar op met die farcequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik wel, als ik je zie moet ik me al inhouden in feite
Bij mij hoop ik hetquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik kan ook nog steeds niet lopendenk dat er kanker in zit ofzo
gelukkig kunnen we elkaar steunen
jeetje, dit is wel heftigquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bij mij hoop ik het
Eindelijk rust
neh ben 42quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hallo, jullie zijn toch jonge goden ?
Nouri ook en kijk waar hij nu isquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hallo, jullie zijn toch jonge goden ?
ze denken nog steeds dat ik jou ben helpquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
prima, kruip maar weer tegen zeer aan
quote:
pas maar op voor je het weet neemt hij je in je o'tjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet jij zeggen met je dm, rare kwibus
Dit maakt het er niet beter opquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:46 schreef Amavi het volgende:
[..]
ze denken nog steeds dat ik jou ben help
Je eigen kloon quotenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:46 schreef Amavi het volgende:
[..]
hahah leuke grap totoquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:46 schreef Amavi het volgende:
[..]
dat je het even weet dat die roddel rondgaatquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat wat watquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
roddel wat tell mequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat je het even weet dat die roddel rondgaat
wat je er mee doet zal mij een worst wezen
boeiend, de helft hier spoort nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:46 schreef Amavi het volgende:
[..]
echt flink afgevallen jij he heb geen before foto gezien maar poepoe wat is er een hoop af als jij geen model wordt wie dan wel??quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:46 schreef Amavi het volgende:
[..]
Welke roddelquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ben ik ook nog totaal niet van op de hoogte natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Schaal 1-10?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt flink afgevallen jij he heb geen before foto gezien maar poepoe wat is er een hoop af als jij geen model wordt wie dan wel??
tjaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben ik ook nog totaal niet van op de hoogte natuurlijk
Thanks broer. Heb geen stress, ik kom niet meer waar voszje komtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij bent wel ok maar je hit op voszje
kan foto wel sturen als je wil, staat in de cachequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Schaal 1-10?
Was telaat voor de foto, maar op tijd voor 'haar lichaam'
Graagquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan foto wel sturen als je wil, staat in de cache
hij is nu aan het juicenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Thanks broer. Heb geen stress, ik kom niet meer waar voszje komt
Ik ook niet, maar als je het hier zet dan vraag je er toch omquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee kan ik niet maken, zo wil ik zelf ook niet behandelt worden
je hebt al mijn aandacht hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh, ik moet toch iets zeggen ?
Ik heb mij voorgenomen niks meer met hem te maken willen hebbenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij is nu aan het juicen
Ik dacht eerst roids maar hij bedoelde sapjes
voszje is echt een losermegooltjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Thanks broer. Heb geen stress, ik kom niet meer waar voszje komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |