Dit kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik heb alleen maar lof gehoord over zeer dat alle chicks knikkende knieën van hem krijgen.
Ama is geen vegan. Die eet allesquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
denk dat die chicks knikkende knieën hebben vanwege ijzertekort omdat het ook ammel kansloze vegans zijn
holyquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ama is geen vegan. Die eet alles
Wow dit is niet normaal hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben echt gek hoor ik steek zo je ogen uit!!
Mijn leven flitste voor mijn ogen voorbij. Ik zag heel veel lieve katten, donuts en mijn lievelingsknuffel toen ik nog een jonge puppy wasquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pijn hebben is geen bijna doodervaring maar wel zielig verder hoor
zegt niks. Is zijn smaak.quote:
Zoals toto?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:03 schreef wise het volgende:
[..]
zegt niks. Is zijn smaak.
Sommige hier op fok lopen achter meiden aan waarvan je denk "![]()
![]()
"
Dit is een grapje waar ik niet op in durf te hakenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:03 schreef wise het volgende:
[..]
zegt niks. Is zijn smaak.
Sommige hier op fok lopen achter meiden aan waarvan je denk "![]()
![]()
"
dank uquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welkom terug in Nederland
heb de distributieriem laten vervangen bij mijn vriendin haar auto. 650 euroquote:
Laten we het daar aub niet over hebben. Bij mij kostte het alleen al 400 euro om er naar te laten kijken, concluderen dat het niets zou worden en weer dicht te gooien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb de distributieriem laten vervangen bij mijn vriendin haar auto. 650 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |