echt jammer dat hij hier nu niet meer zal posten omdat jij er met je stinkbek bentquote:
R.I.Kquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ik, alle aandacht voor mijn kuiten
Dit vraagt om foto's en een objectieve beoordeling van mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik heb alleen maar lof gehoord over zeer dat alle chicks knikkende knieën van hem krijgen.
Ik ben vaak sfeermaker op feesten en partijenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ik, vond hem heel leuk gevonden
Ik heb het van horen zeggen broer. Kan niks bevestigen noch ontkennenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit vraagt om foto's en een objectieve beoordeling van mij
allebei overschat, ranzig en overbodigquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen vosz en sapjes
quote:
voor die setting is het denk ik wat te weinigquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben vaak sfeermaker op feesten en partijen
niks jammers aan. Vegans moeten optyfenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt jammer dat hij hier nu niet meer zal posten omdat jij er met je stinkbek bent
maar ja, jij hebt ook rechten
Nee valt meequote:
Pijn hebben is geen bijna doodervaring maar wel zielig verder hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voor 2e keer in een maand tijd een bijna dood ervaring inderdaad
denk dat die chicks knikkende knieën hebben vanwege ijzertekort omdat het ook ammel kansloze vegans zijnquote:
Weet je hoe ze eruit zietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
allebei overschat, ranzig en overbodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |