Haha, ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:14 schreef Peter het volgende:
[..]
dan had je twee FOKkers kunnen spotten
Ben al thuis, morgen weer vroeg opquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, ja.
Komen er nog luitjes Rembrandtplein?
Wow! Ongelooflijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Ben al thuis, morgen weer vroeg op.
nehquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kom dan boy, laat ik je m'n kamer zien
Ik stond stuurboord. Zag jou ook niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
Wonderer haalde me net in en ik zocht hem maar zag hem niet
Het is wel echt fucking geweldig verder
Haha helaas danquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik stond stuurboord. Zag jou ook niet.
Zo'n mooie tijd gehad!
quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:34 schreef J.Appleseed het volgende:
Ben helemaal niet in staat geweest om hier te kijken gisterenmaar het was zo. Onwijs. Gezellig!
![]()
Nopequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:46 schreef TwisterNederland het volgende:
Stond je met een vlag te zwaaien, kaas?
Zo ja! Dan heb ik je wel gezien
quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:54 schreef Renesite het volgende:
Zou Kaas al aan het klussen zijn in zijn crib?
Hoezo niet?quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:22 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik weet niet of ik er goed aan heb gedaan om gisteren toch te gaan
Vrienden konden/wouden niet. Het was echt een laatste moment beslissing. Was liever niet alleen gegaan. Maar goed, heb ook niet echt vrienden die gay zijn, dus dat maakt het al snel een hele opgave.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo niet?
En ik heb hetzelfde eigenlijk, want ik heb m'n reputatie binnen de partij gisteren wel echt besmeurd
Mja had het niet willen missen
Samequote:Op zondag 6 augustus 2017 12:36 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
heb ook niet echt vrienden die gay zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door J.Appleseed op 06-08-2017 13:13:05 ]
quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:00 schreef J.Appleseed het volgende:
Boot selfie
Edit: oke, ik herinner me net dat het geen selfie is want iemand anders had de foto genomen maar achAwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:00 schreef J.Appleseed het volgende:
Boot selfie
Edit: oke, ik herinner me net dat het geen selfie is want iemand anders had de foto genomen maar achCute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit keer met kleding.
God created gays so fat chicks could have friends.
Ik.Wil.Niet.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:33 schreef Renesite het volgende:
Even mooi zitten pootjes geven bij mijn omaatje. Die belde gisteren zelf of we wilden komen
wat heb je uitgespookt dan?quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo niet?
En ik heb hetzelfde eigenlijk, want ik heb m'n reputatie binnen de partij gisteren wel echt besmeurd
Mja had het niet willen missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op zondag 6 augustus 2017 17:50 schreef wonderer het volgende:
Ik heb wel Gellarboy nog gezien trouwens
Heujjj borstspieren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 17:50 schreef wonderer het volgende:
Ik heb wel Gellarboy nog gezien trouwens
Chill wondererSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk man
Ik kan niet veel eten, heb sinds vandaag een beugel dus de helft van wat ik lust (en dat is niet veel) kan ik niet meer eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |