SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paypal.me/taaladvies
Idd. Jammer dat er mensen zijn die het moesten verkloten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:52 schreef Bluffertje00 het volgende:
In 1950 was er nog niets aan den hand.
Aldus TS.quote:Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening, dus daarom hoef je ook niet te benadrukken dat een specifieke groep gelijk heeft, terwijl je het er niet mee eens bent.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:48 schreef Taaladvies het volgende:
Wat dacht je van deze uiterst seksistische marketeers die het feminisme aan de man (en vrouw) proberen te brengen:
Trigger warning:Die video toont de ware agenda van het feminisme, waar ik overigens zelf ook wel achter was. En de wage gap is idd een leugen. Vrouwen werken minder uren per week, daarom verdienen ze ook minder. Ze worden niet minder per uur betaald. Sterker nog, vrouwen in de 20 verdienen meer dan mannen. En tegenwoordig zitten er op de universiteit meer vrouwen dan mannen. Dus het is mogelijk dat de "wage gap" in de toekomst omgedraaid wordt, en dat er dus een groot verschil in inkomens tussen mannen en vrouwen ontstaat. Ik vraag me af of er dan iemand optreedt om het eerlijker te maken voor mannen. Wss niet, maar echt oneerlijk is het dan ook niet, zolang vrouwen vanwege hun geslacht maar niet meer betaald krijgen. Het blijft wel een feit dat meisjes op school bevoorrecht zijn t.o.v jongens, daarom gaan ze eerder naar de uni.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je weet dat het serieus bedoeld is.quote:
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 07:56:22 ]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 07:59 schreef Geelman het volgende:
Zullen we hier nog 450 topics over openen? Dat zou echt geweldig zijn!
Klopt. Die beerputten werden later pas geopenbaard.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:52 schreef Bluffertje00 het volgende:
In 1950 was er nog niets aan den hand.
Ik ga niet al die moeite doen. Anders doe jij het is ff lekker zelf, of ben je daar ook te lui voor?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 07:59 schreef Geelman het volgende:
Zullen we hier nog 450 topics over openen? Dat zou echt geweldig zijn!
Dat is geen oplossing. De islam is nog erger.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Gewoon Nederland islamiseren, die feministen klagen daar toch niet over, en dan leren ze het eens om 2 meter achter hun man te lopen met een doek om de kop. En thuis mogen ze de keuken niet uit.
Maar waarom komt er nooit iemand op voor de blanke man die z'n baan kwijt raakt aan een vrouwquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:28 schreef Hexagon het volgende:
Net zo vervelend als puberale rechtse jankballen die eeuwig het slachtoffer spelen
Zoekt ie een andere baanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar waarom komt er nooit iemand op voor de blanke man die z'n baan kwijt raakt aan een vrouw
Maar daarvoor moet hij verhuizen, en alle asielzoekers hebben gratis huizen gekregen. Nu is er niks meer overquote:
Waarom raakt ie z'n baan kwijt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar waarom komt er nooit iemand op voor de blanke man die z'n baan kwijt raakt aan een vrouw
Uhm... Quota natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom raakt ie z'n baan kwijt?
Omdat sjw's liever een vrouw aannemen dan een man. Want er moeten 50% vrouwen op de werkplaats zijn. Bullshit gedoe allemaal.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom raakt ie z'n baan kwijt?
Dit dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:35 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Omdat sjw's liever een vrouw aannemen dan een man. Want er moeten 50% vrouwen op de werkplaats zijn. Bullshit gedoe allemaal.
Ik speel niet het slachtoffer, maar ik vertel wel de waarheid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:28 schreef Hexagon het volgende:
Net zo vervelend als puberale rechtse jankballen die eeuwig het slachtoffer spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |