Dan zijjn er weinig opties open, want Haas had Grosjean en Magnussen al vastgelegd voor volgend jaar toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Denk dat ze bij Sauber eerder Ericsson eruit zouden gooien, Wehrlein is een Mercedes-oogappeltje he.
Gio zou sowieso naar een Ferrari-team gaan lijkt me.
Gasly en Kvyat hebben op skies gereden?quote:
Ericsson heeft de steun van Longbow, eigenaar van Sauber, dus dan is er daar maar een stoeltje te vervullen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Denk dat ze bij Sauber eerder Ericsson eruit zouden gooien, Wehrlein is een Mercedes-oogappeltje he.
Ericsson heeft sterke banden met de Zweedse eigenaar van Sauber, die tevens zijn sponsor is.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Yep! Zie ook F1 / Silly Season 2018quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan zijjn er weinig opties open, want Haas had Grosjean en Magnussen al vastgelegd voor volgend jaar toch?
Ericsson heeft goede banden met Longbow Finance, die Sauber gered hebben en nu eigenaar zijn..quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Misschien op ongemerkte banden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gasly en Kvyat hebben op skies gereden?
pirelli stelt bij de tests ook wat ongemerkte banden ter beschikkingquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gasly en Kvyat hebben op skies gereden?
Pi heren... pi!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:18 schreef franklop het volgende:
[..]
pirelli stelt bij de tests ook wat ongemerkte banden ter beschikking
- Wat sasquatsch dus zegt
Daar let ik nooit op. Zeker niet mobiel.quote:
Oke, ik zal niet meer pi-enquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar let ik nooit op. Zeker niet mobiel.
Goed zoquote:
Zou wel zuur zijn als GioGod geen stoeltje heeft :/quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan zijjn er weinig opties open, want Haas had Grosjean en Magnussen al vastgelegd voor volgend jaar toch?
Zweedse coureur en Zweedse sponsor, dus de link is snel gelegd.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:35 schreef Gezicht het volgende:
Dat van Ericsson en de Sauber-eigenaar wist ik niet.Is wat mij betreft nu ook niet bepaald een opvallende rijder, maar dat zal ook aan z'n auto te wijten zijn.
Ik geloof echt niet dat die man stelselmatig kan presteren als je zijn beperking in ogenschouw neemt. Met zijn rechterhand kan die amper een stressbal samenknijpen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:57 schreef sasquatsch het volgende:
Persconferentie Kubica Live
https://m.facebook.com/st(...)8&id=178371828856499
Groot.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:05 schreef Gezicht het volgende:
Hoe reeël achten we de kans Nyck de Vries voor 2020 in de F1 te zien?
Dat bericht is van 6 februariquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/(...)gramma/#close-cookie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |