Ik hanteer tenminste criteria, dat kun je van "Vettel deed wat fout dus moet Hamilton een puntenvoorsprong cadeau krijgen" niet zeggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dus omdat een auto het kan hebben valt het allemaal wel mee? Sorry hoor, maar als je die criteria hanteert dan ben je niet helemaal goed.
Weet je niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hij kan vooralsnog gewoon prima mee dus.
Mwoah, bij McLaren gebruiken ze daar ook de VT's, races en soms zelfs de kwalificaties voor.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:22 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Gelukkig zijn daar de testdagen voor
haha.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah, bij McLaren gebruiken ze daar ook de VT's, races en soms zelfs de kwalificaties voor.
twitter:ToroRossoSpy twitterde op woensdag 02-08-2017 om 14:05:56Time for #BudaTest afternoon session, @kvyatofficial takes over from Carlos.. Yep, this way we're sure they won't collide into each other! 😂 reageer retweet
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
twitter:ToroRossoSpy twitterde op woensdag 02-08-2017 om 14:05:56Time for #BudaTest afternoon session, @kvyatofficial takes over from Carlos.. Yep, this way we're sure they won't collide into each other! 😂 reageer retweet
Ik wacht op Leclercquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:50 schreef Funzel het volgende:
Lando Norris gaat er ook wel eentje worden hé? Ziet er indrukwekkend uit.
Jep, die laat ook veel mooie dingen zien in de jeugdseries. Dat wordt de nieuwe Britse held na het pensioen van Hamiltonquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:50 schreef Funzel het volgende:
Lando Norris gaat er ook wel eentje worden hé? Ziet er indrukwekkend uit.
Ik denk het ook ja. George Russell heeft ook wel talent denk ik, maar gok dat die er net wat onder zit nog.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, die laat ook veel mooie dingen zien in de jeugdseries. Dat wordt de nieuwe Britse held na het pensioen van Hamilton
En Giovinazzi! Niet omdat ie zo goed is maar we moeten toch minstens één clown in het veld hebben die met onderdelen gaat strooien als ze straks Palmer de zak geven...quote:
Bij welk team moet Giovadinges dan gaan rijden? Want Sauber zal wel met Ericsson en Leclerc in zee gaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:13 schreef JayHovah het volgende:
[..]
En Giovinazzi! Niet omdat ie zo goed is maar we moeten toch minstens één clown in het veld hebben die met onderdelen gaat strooien als ze straks Palmer de zak geven...
Denk dat ze bij Sauber eerder Ericsson eruit zouden gooien, Wehrlein is een Mercedes-oogappeltje he.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij welk team moet Giovadinges dan gaan rijden? Want Sauber zal wel met Ericsson en Leclerc in zee gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |