quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft niet deze discussie weer voeren, want die verlies je keihard.
Dus, met andere woorden: de mening van Scrummie is een zeer verstandige waar jij in meegaat?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cocu is een verschrikkelijke trainer.
Dat zou wat zijn zeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus, met andere woorden: de mening van Scrummie is een zeer verstandige waar jij in meegaat?
Ligt eraan vanwege welke redenen hij hem een verschrikkelijke trainer vindt. Je kunt wel zeggen dat hij slecht is, maar uitleggen waarom kan ook nog een spannende materie zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus, met andere woorden: de mening van Scrummie is een zeer verstandige waar jij in meegaat?
Denk jij dat Scrummie dat kan?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt eraan vanwege welke redenen hij hem een verschrikkelijke trainer vindt. Je kunt wel zeggen dat hij slecht is, maar uitleggen waarom kan ook nog een spannende materie zijn.
Dit is Scrummie zn kans zich te bewijzen!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet de toekomst uitwijzen.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
oke sorry dat ik een niet zo'n goede psv fan ben geweest hier, ik zou het eigenlijk wel moeten zijn
https://en.wikipedia.org/wiki/Coen_Dillen
ik ben een beetje familie van het kanon Coen Dillen
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is Scrummie zn kans zich te bewijzen!
Dat deed hij al toen Ajax zogenaamd het drukzetten had gekopieerd van Feyenoord.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:35 schreef Bronson_ het volgende:
Valt Scrummie even zwaar hard door de mand.
omg, 43 doelpunten in een seizoen, die spitsquote:
Dat was een legendarische post.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat deed hij al toen Ajax zogenaamd het drukzetten had gekopieerd van Feyenoord.
Ja, al kan ik uit zijn voetballende kwaliteiten van dat seizoen niet halen of hij nu een goede coach zou zijn/kan worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt dat laatste seizoen van hem bij PSV wel gezien?
Dat weet ik niet, maar ik in ieder geval wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Rikkert heeft tegenwoordig ook facebook. Volgen we hem allemaal?!
Heb je het filmpje gezien, waar hij met zijn partner in crime Paul met volledige schijt aan door de stewardess heentettert om ons het allerlaatste nieuws te vertellen waar ze heen gaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik in ieder geval wel.
Genoeg, maar ik heb iets meer eigenwaarde dan dat ik ze nu maar even ga oplepelen omdat Stijn daarom vraagt. Stijn, die user die mij toch negeert, toch mijn voetbalmening achterlijk vindt, mij vergelijkt met debielen van users, etc.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit valt tegen.
Heb je helemaal geen argumenten?
Ik val helemaal niet door de mand.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:35 schreef Bronson_ het volgende:
Valt Scrummie even zwaar hard door de mand.
Nee hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat deed hij al toen Ajax zogenaamd het drukzetten had gekopieerd van Feyenoord.
Nee, ik negeerde GGMM gewoon omdat ik geen zin heb in dit gezeik met Stijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:39 schreef Bronson_ het volgende:
Misschien wacht Scrummie nog tot hij de argumenten krijgt doorgespeeld van verschillende internetmensen.
Bedanktquote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat was een legendarische post.
Zijn hart ligt bij het ED. Die gaat nergens naar toe. Niet te vermurwen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien, waar hij met zijn partner in crime Paul met volledige schijt aan door de stewardess heentettert om ons het allerlaatste nieuws te vertellen waar ze heen gaan?
Ik blijf het frappant vinden dat een Patty Brard jarenlang ons van al het nieuws heeft mogen voorzien via HvNL, maar Rikkert een onontdekt pareltje blijft die bij het ED vast blijft zitten. Een gemis voor de wereld, een geluk voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |