Ja, jammer dat hij geen verstand van zaken heeft alleen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
van Bommel![]()
Ik denk dat Mark zijn mondje niet dichthoudt en ook niet bang is om iemand de huid vol te schelden.
Jij wel gelukkigquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jammer dat hij geen verstand van zaken heeft alleen.
Want dat is op welk moment waaruit gebleken?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jammer dat hij geen verstand van zaken heeft alleen.
Wat een rare manier van discussiëren heb jij zeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jij wel gelukkigWanneer word je bondscoach?
Hitler Huub zit bij Roda.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Huub Stevens, maar die wil zelf niet meer denk
Je hebt dat laatste seizoen van hem bij PSV wel gezien?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:13 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Want dat is op welk moment waaruit gebleken?
Nee hoor, ik weet alleen dat discussiëren met jou het meest vermoeiendste is wat men maar op Fok! kan doen, dus ga gewoon niet serieus op jou in.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare manier van discussiëren heb jij zeg.
Ga dan helemaal niet op me in. Met dit soort (pogingen tot) bijdehante reacties voeg je weinig toe!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet alleen dat discussiëren met jou het meest vermoeiendste is wat men maar op Fok! kan doen, dus ga gewoon niet serieus op jou in.
Ik denk serieus van wel hoor. Cocu is echt een verschrikkelijke trainer.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:18 schreef Buitendam het volgende:
Maakt niet uit wie coach is. Niemand kan met deze extreem matige verdediging ook maar iets klaarspelen.
Eh?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo aandoenlijk dat jullie denken dat het vooral een mentaliteitskwestie is.
Ik ben benieuwd hoe Stijn hier over denkt!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk serieus van wel hoor. Cocu is echt een verschrikkelijke trainer.
Je hebt helemaal gelijk, ik moet eigenlijk ook niet reageren op jouw domme getroll, maar laat mezelf zo snel verleidenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga dan helemaal niet op me in. Met dit soort (pogingen tot) bijdehante reacties voeg je weinig toe!
Die is het, volgens mij, met mij eens. Maar dat kan hij het beste zelf vertellenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Stijn hier over denkt!
Citeerde Scrummie mij?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Stijn hier over denkt!
Inderdaad. Een vergelijking met Gio zou zeker niet mank gaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk serieus van wel hoor. Cocu is echt een verschrikkelijke trainer.
Inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. Een vergelijking met Gio zou zeker niet mank gaan.
Laten we alsjeblieft niet deze discussie weer voeren, want die verlies je keihardquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. Een vergelijking met Gio zou zeker niet mank gaan.
Cocu is een verschrikkelijke trainer.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee?
Ik ben gewoon benieuwd naar jouw visie in dezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |