Sowieso moeten mensen die voor een club uit Almelo zijn, hun kop houden over accenten.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn er Brabanders die daar geen last van hebben?
Ik heb geen accent Hans. Maar ik merk dat jij gevoellig bent voor het feit dat jij het wel hebt. Arme jongen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sowieso moeten mensen die voor een club uit Almelo zijn, hun kop houden over accenten.
Jij hebt geen accent? Waar kom je vandaan dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb geen accent Hans. Maar ik merk dat jij gevoellig bent voor het feit dat jij het wel hebt. Arme jongen.
Interessante tactiek om nu al je agressie eruit te gooien zodat je vanavond als een lieve scharrelende kip kunt posten.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sowieso moeten mensen die voor een club uit Almelo zijn, hun kop houden over accenten.
Je moet wat hé.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Interessante tactiek om nu al je agressie eruit te gooien zodat je vanavond als een lieve scharrelende kip kunt posten.
Voor rust op 1-2 voor, dan billenknijpen. In blessuretijd de gelijkmaker.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn zware tijden, natuurlijk. Heb je al een voorspelling voor ons?
Wanneer kunnen we de eerste paniekaankoop verwachten?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor rust op 1-2 voor, dan billenknijpen. In blessuretijd de gelijkmaker.
wel te hopen dat ze het reddenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor rust op 1-2 voor, dan billenknijpen. In blessuretijd de gelijkmaker.
Niet nodig. We hebben een matige selectie, maar dat geldt ook voor Feyenoord en Ajax.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de eerste paniekaankoop verwachten?
Gelukkig hebben we nog vrouwenvoetbalquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:40 schreef Bolasie het volgende:
Als ze de weersomstandigheden maar niet de schuld geven bij een eventuele nederlaag.
Je hebt zo nooit samen zien spelen, idiootquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:53 schreef satecl het volgende:
Vanavond genieten van het komische duo Isimat & LuckassenHopelijk komt Schwaab er ook nog bij dan is het feest compleet.
Nee welke gek stelt die 2 clowns tegelijk op!!? Cocu dusquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt zo nooit samen zien spelen, idioot
Woow. Kkzieke koningstroll alert.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee welke gek stelt die 2 clowns tegelijk op!!? Cocu dus![]()
![]()
![]()
Maar het moet dan vanavond wel van binnenuit komen he!quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:06 schreef Gutanoth het volgende:
Topsfeertje daar.twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 03-08-2017 om 09:59:36PSV-medewerkers gemolesteerd in Kroatië aan vooravond Europa League-wedstrijd https://t.co/tSmcdt8B9F reageer retweet
Hier teken ik voor.quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:50 schreef Lemming22 het volgende:
Mochten jullie je nog afvragen wat voor weer het nú in Kroatië is?twitter:ErikvHaren twitterde op donderdag 03-08-2017 om 11:47:25Ochtendwandeling van tien minuutjes voor spelers PSV langs de Drau, in de brandende zon. Belooft hoe dan ook heet avondje Osijek te worden. reageer retweet
Graag gedaan.twitter:cornehendriks twitterde op donderdag 03-08-2017 om 11:43:55Een middagwandeling door het fijne gedeelte van Osijek. PSV went vast aan de brandende zon. #OSIPSV. https://t.co/80MFK9uMom reageer retweet
Die is er niet bij. Schijnt een herseninfarct gehad te hebben. Serieus trouwens, geen troll.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:14 schreef Fargo het volgende:
[..]
Haha zou Thijsje een paar meppen hebben gekregen?
dat is niet bestquote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die is er niet bij. Schijnt een herseninfarct gehad te hebben. Serieus trouwens, geen troll.
#StaystrongThijssiequote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die is er niet bij. Schijnt een herseninfarct gehad te hebben. Serieus trouwens, geen troll.
Dat vernam ik ook. #PRAYFORTHIJSquote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heftigquote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waar woont Thijs? Ik verwacht duizenden mensen op de stoep en Krabby die het hele jaar een #staystrongthijs shirt aandoet onder zijn stone island sweater.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Klein dorpje naast Eindhoven.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar woont Thijs? Ik verwacht duizenden mensen op de stoep en Krabby die het hele jaar een #staystrongthijs shirt aandoet onder zijn stone island sweater.
Gemert of Bakel ofzo?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar woont Thijs? Ik verwacht duizenden mensen op de stoep en Krabby die het hele jaar een #staystrongthijs shirt aandoet onder zijn stone island sweater.
Oh, jemig..quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In dat geval neem ik mijn opmerking terug. Da's natuurlijk niet fraai.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heeze.quote:
Dit getuigt van veel karakter, chapeauquote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:41 schreef Fargo het volgende:
[..]
In dat geval neem ik mijn opmerking terug. Da's natuurlijk niet fraai.
Nou, in Heeze kun je prima wonen hoor. Zo erg is dat niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Opgegroeid in Veldhoven, woont nu inderdaad in Heeze. Wat erg zeg.
Ik ben wel eens in Gemert naar een discotheek geweest, komt nu wel erg dichtbijquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Gemert naar een discotheek geweest, komt nu wel erg dichtbij
Ik kan dit bevestigenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]daar wil je nog niet dood gevonden worden.
Time out? Mooie tijd was dat.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
De Timeout, daar komen alleen paupers.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Timeout, daar komen alleen paupers.
Ik vond het helemaal geweldig, de beurs en de trancezaal. Maar ik was nog jong hè, jaar of 16.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Schei uit, manvond je het serieus een leuke tent?
Het is dat of met schoenen zwaaien wat wij hier in Brabant doen. Stukje cultuur wat gerespecteerd dient te worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:39 schreef Caland het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er van die bussen heen gingen die dan in elk gat stopten, begonnen die boeren onderling dus al te rammen op de heenweg
In het "centrum" van Gemert zat ook een goede tent. Beach club heette die volgens mij. Maar Morgenzon en Lunenburg ging ik ook vaak heen, daarna Stratum en Den Bosch.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Schei uit, manvond je het serieus een leuke tent?
Dit kan ik bevestigen. Heb er een paar avonden als beveiliging gestaan. Man man man wat een volkquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Timeout, daar komen alleen paupers.
GODVERDOMME wat heb jij slechte smaak gehad.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
In het "centrum" van Gemert zat ook een goede tent. Beach club heette die volgens mij. Maar Morgenzon en Lunenburg ging ik ook vaak heen, daarna Stratum en Den Bosch.
Ach valt wel mee hoor, daar kwamen best lekkere wijven die daar juist echt los gingen. Tevens kon je in de beurs echt een goeie slag slaan. 100 bier voor 50 gulden ofzo. We gingen er ook niet elke week heen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
GODVERDOMME wat heb jij slechte smaak gehad.
Bergwijn, Locadia en Lozano hoop ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pereiro, Locadia en Lozano voorin?
Zoals ik gisteren al opperde. Cocu leest dit topic.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pereiro, Locadia en Lozano voorin?
Dit jaquote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bergwijn, Locadia en Lozano hoop ik.
Geen Schwaab. Mooi.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja
Opstelling PSV: Zoet; Arias, Isimat-Mirin, Luckassen, Brenet; Pröpper, Hendrix, Van Ginkel; Bergwijn, Locadia, Lozano.
Met een miljoen euro salaris per jaar prima te doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:30 schreef Bolasie het volgende:
Eerst werd hij nog tot aanvoerder benoemd, daarna gepasseerd als aanvoerder (want focussen op voetballen blabla) en nu zit ie op de bank.
Het zijn zware dagen in huize De Jong.
Ach, misschien gaat ie dan op cursus. Bal aannemen voor beginners, ofzo.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:30 schreef Bolasie het volgende:
Eerst werd hij nog tot aanvoerder benoemd, daarna gepasseerd als aanvoerder (want focussen op voetballen blabla) en nu zit ie op de bank.
Het zijn zware dagen in huize De Jong.
Die terugspeelbal die al bijna de 0-1 opleverde staat nog op mijn netvlies....godver wat slecht.quote:
Aanval/middenveld ziet er al wat beter uitquote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja
Opstelling PSV: Zoet; Arias, Isimat-Mirin, Luckassen, Brenet; Pröpper, Hendrix, Van Ginkel; Bergwijn, Locadia, Lozano.
Dat flikt ie een paar keer per seizoen. Die gast is echt zo ongenadig slecht.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die terugspeelbal die al bijna de 0-1 opleverde staat nog op mijn netvlies....godver wat slecht.
Ik heb vertrouwen in Locadia. Die is echt gebrand na een lange periode geblesseerd te zijn nu zijn kans te pakken om eerste spits te worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:37 schreef TehRocks het volgende:
Nou nu kunnen we genieten van Locadia om er vervolgens achter te komen dat die er ook niet veel van bakt, die verneukt net zoveel aanvallen als de Jong per wedstrijd.
Die gozer heeft ook prima veel kansen gehad in de spits de afgelopen jaren, CL en Eredivisie. Ik vind hem als spits ook armoe. Het enige wat ie heeft is een goeie traptechniek (op goal, een goede pass op het goede moment zie je hem ook nooit geven)quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Locadia. Die is echt gebrand na een lange periode geblesseerd te zijn nu zijn kans te pakken om eerste spits te worden.
Dat klopt, maar heeft zich wel verder ontwikkeld en de laatste jaren geen echte kansen in de spits meer gekregen. Voornamelijk als buitenspeler gespeeld. Hij verdient een kans zich opnieuw te bewijzen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:42 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die gozer heeft ook prima veel kansen gehad in de spits de afgelopen jaren, CL en Eredivisie. Ik vind hem als spits ook armoe. Het enige wat ie heeft is een goeie traptechniek (op goal, een goede pass op het goede moment zie je hem ook nooit geven)
Vind ik ook. Cocu moet echt kappen met spelers zoals Locadia en Pereiro op kansloze posities te stallen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar heeft zich wel verder ontwikkeld en de laatste jaren geen echte kansen in de spits meer gekregen. Voornamelijk als buitenspeler gespeeld. Hij verdient een kans zich opnieuw te bewijzen.
Mee eens, we gaan het zien.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar heeft zich wel verder ontwikkeld en de laatste jaren geen echte kansen in de spits meer gekregen. Voornamelijk als buitenspeler gespeeld. Hij verdient een kans zich opnieuw te bewijzen.
En hij is ontzettend sterk. Kan me een momentje aan het begin van de wedstrijd vorige week herinneren dat een speler van Osijek gewoon simpelweg omver viel in duel met Locadia, terwijl Locadia gewoon verder dribbelde.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:42 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die gozer heeft ook prima veel kansen gehad in de spits de afgelopen jaren, CL en Eredivisie. Ik vind hem als spits ook armoe. Het enige wat ie heeft is een goeie traptechniek (op goal, een goede pass op het goede moment zie je hem ook nooit geven)
DJ Loca laten draaien voor de wedstrijd. Take Off opzetten voordat ze de kleedkamer verlaten en vlammen. COME ON YOU BOYS IN REDquote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:37 schreef TehRocks het volgende:
Nou nu kunnen we genieten van Locadia om er vervolgens achter te komen dat die er ook niet veel van bakt, die verneukt net zoveel aanvallen als de Jong per wedstrijd.
Dit dus, hij is ook echt veel kg's lichter dan voorgaande seizoenen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Locadia. Die is echt gebrand na een lange periode geblesseerd te zijn nu zijn kans te pakken om eerste spits te worden.
Had niet gehoeven.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit dus, hij is ook echt veel kg's lichter dan voorgaande seizoenen.
En nog steeds zeer sterk aan balquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit dus, hij is ook echt veel kg's lichter dan voorgaande seizoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |